Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3623)
Paras ketju vieläkin täällä hengissä. Kertokaa lisää kokemuksia tää on niinku novellikirjaa lueskelis
Olen peruskouluihastukseni kanssa sängyssä. Joka kerta se poika kuumottelee. Ollaan just tanssittu diskossa hitaita ja päädytty sieltä meille kotiin mun sänkyyn rakastelemaan. Talo tyhjänä, porukat poissa. Se on niin kiihkee ja hallitseva mun kanssani.
Tuosta jo yli 10 vuotta. Ihan kivaa olisi ajatella tuoreempia kokemuksia mutta tällä nytte mennään ja saadaan ihanat orkut. Terkkuja vaan Juhalle.
Se ensimmäinen ihastus. Koko se tunneskaala. Ei uskalla yrittää mitään, mutta tekee niin mieli suudella koskettaa, tehdä kaikkea ihanaa nuorena miehenä nuorelle naiselle. Koko olemus muuttuu, kiihottaa ja tekee mieli runkata. Sitä voimaa on vaikea kuvata mikä ohjaa. Se on niin voimakas, että sellaista ei tule vastaan ihan samantyyppisenä koskaan elämässä. Yhtä kokonaisvaltaisen kiihottavaa.
Herätessä oli kuuma