Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3649)

Vierailija
3641/3649 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nukuin miehen selän päällä koko yön. 

Tää. Muistan vieläkin miltä se tuntui. Mies oli sellainen ihana gorillamainen bassoääninen könsikäs ja ite olin kaikkein kauneimmillani. Upeaa läheisyyttä ja ihan järjettömän seksikästä. Vielä kun se johtaa kiihkeään seksiin välillä ja taas nukutaan. Tai no en mä mitään nukkunut. Kuuntelin miehen tuhinaa haltioissani. Kietouduin häneen ohuilla käsivarsillani miehen käsivarsiin verrattuna ja nautin olla nainen.

Kliseistä juu mutta kyllä ihanan kuuloista.

Vierailija
3642/3649 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa junalla opiskelupaikalta kotiin ja poikaystäväni oli vastassa minua asemalaiturilla. Siitä kierähdettiin vähän sivumpaan pussailemaan niin, että minut painettiin tiukasti seinää vasten nojaamaan. Pehmein liikkein ja tavallaan huomaamattomasti huomasin yhtäkkiä, että seinä on takanani. Sain niin paljon kiihotusta pelkästään nojailusta ja miehen kiihottuneisuuden tuntemisesta omaa vartaloani vasten, että en olisi malttanut odottaa seksiä asunnolla. Mies ei kuitenkaan ollut sinut julkisen yhdynnän kanssa, joten viime hetkellä hän peruutti aikeissaan työntyä minuun. Onneksi niin, koska olisimme varmaan päätyneet johonkin lööppiin ja putkaan. No, nuoruus teettää kaikkea, mutta on kiihottavaa näin nelikymppisenä muistella ja hyväillä itseä tässä samalla kirjoitellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/3649 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kiihottavia kokemuksia. Miehen miielestä ne kuitenkin heitetään sivuun jo alussa

Meillä ollaan alasti ilman meikkiä.

Vierailija
3644/3649 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dom/sub-suhteemme aloitusviikonloppu. Olimme jo pidempään puhuneet siitä, haluamme elää niin, että mies on perheen pää ja minä alistun. Homma aloitettiin booth camp-viikonlopulla eräällä luksusmökillä, jonka sijantia en en tiedä tänäkään päivänä, sillä minut vietiin sinne ja pois silmät sidottuna ja kuulokkeista kohinaa korviini soittaen. Viikonlopun aikana sain kaikkea, seksiä, kahleita, piiskaa, välineitä eri aukkoihin, kaikkea mahdollista ja laukesin jatkuvasti. 

Vierailija
3645/3649 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin työmatkalla ja parin yötä yövyin hotellissa, joka  suosittu myös sporttilomailevilla. Aamupalalla silmäni iskin tosi komeaan mieheen, joka selvästi tullut sinne liikkumaan. Hän oli vaimonsa kanssa. Tietysti miehen sporttisuus syy miksi katsoin häntä mutta sekin otti silmään kun mies sporttivarusteissa mutta nainen jakkupukuinen. No en erityisesti miettinyt asiaa aamupalalla. Söin ja itse lähdin hoitamaan työni. Palasin sitten joskus 18 jälkeen hotellihuoneeseeni, ja teki mieli lasia viiniä ja menin baariin. Yllättäen se mies oli tiskillä yksin. Siinä kun vieressä olin niin alkoi pieni keskustelu. Mies sanoi että oli hiihtänyt päivällä ja muutenkin urheillu kun vaimo on työjutuissaan ja iltatilaisuudessa jossain keskustassa. Sanoin että oma mies kotona ja jotenkin lipsautin että meillähän on ilta vapaata sitten toisillemme. En edes tarkoittanut ihan niin flirttaillen ja punaistuinkin kai vähän. Mies näki sen ja no....sanoi että jatketaanko sitten sun huoneessa. Suora ehdotus siis!..Hämilläni huomasin sanovani sanoin että joo. En tiedä mikä pelimies hän on mutta sanoi että mennään sitten. maksoi juomat ja mentiin hissiin. Tuo tuollainen röyhkeys jotenkin kiihotti älyttömästi! Miehen täytyi nähdä se, ja huoneeseeni päästyämme hän suuteli ja kaatoi minut sängylle. Tiesin että hullun väärin mutta en voinut kiihotukseltani mitään... 

Vierailija
3646/3649 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään yksittäinen kokemus, vaan se kevät kun alettiin tapailemaan nykyisen miesystäväni kanssa. Asuttiin eri paikkakunnilla ja minä matkustin junalla usein viikonlopuksi hänen luokseen, koska itse asuin tuolloin kimppakämpässä.

Lisääntyvä valo ja lämpö yhdistettynä siihen uuden suhteen kiihkoon oli jotain ihan käsittämätöntä. Sitä alkoi olemaan kuin kissa pistoksissa jo torstai-iltana ja perjantaina sitten tunnin junamatkan aikana ehti pikkarit kastua likomäriksi kun mietti mitä kohta saa. Se tuskainen metromatka miehen luo, kun ei meinaa pysyä nahoissaan ja pääsee jo kuitenkin koskettamaan toista. Viimeisenä hissimatka oikeaan kerrokseen ja yhtään et tiedä mitä saat ensimmäisenä kun asunnon ovi perässäsi menee kiinni. Painetaanko sinut heti eteisen lattialle polvillesi ja saat munan suuhun, kaadetaanko sinun sohvalle ja saat kieltä niin kauan, että anelet jo lopettamaan vai painetaanko sinut kenties keittiön pöytää vasten ja otetaan lujaa takaa päin.

Ne viikonloput oli yhtä panemista ja sitten sunnuntaina junaan istumaan mieli tyhjänä, mutta raukeana koska sinulla on kirjaimellisesti niin nussittu olo, ettet jaksa edes ajatella. Välillä niitä aikoja kaipaa ihan älyttömästi, vaikka edelleen meillä on aktiivinen ja kiihkeä seksielämä. Se vastarakastuneen kiihko on kuitenkin jotain ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
3647/3649 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin päivää aiemmin Brysselin työmatkalta ja näin olohuoneessa valot. Siellä oli naapurin vanhapoikaisäntä sohvalla panemassa paksulla, mutta lyhyehköllä tapillaan vaimoani, paljaalla! Minulle pamahti elämäni stondis, mutta en mennyt pyhää toimitusta häiritsemään vaan menin pihasaunan pukuhuoneeseen nukkumaan. Ei kyllä uni tullut. Aamulla menin muina miehinä kotiin. 

Vierailija
3648/3649 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kun mies ottaa omansa, jaksaa naida ja olla aktiivinen.  2 tälläistä sattunut minulle, ei voi kun vikistä ja haukkoa henkeä kun uros puskee päälle. Jälkeenpäin paikat arkana ja turvoksissa ajatus harhailee, en saa urosta mielestäni mietin koska lisää. Hyvä seksi on kun huume jäät koukkuun.

Vierailija
3649/3649 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän sivun lukeminen.ai että mitä orkkuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä