Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Meillä oli äikänluokan takaosassa sellainen sohvaryhmä ja sen ympärillä kirjahyllyjä. Sain kympin tyttönä opelta luvan jäädä "opiskelemaan" välitunniksi ja muiden lähdettyä päästin "poikaystäväni" ovesta sinne. No homma meni siihen, että suudeltiin vimmatusti mun käsi runkaten hitaasti pojan farkuista ulkona seisovaa kivikovaa elintä ja hänen kätensä pikkuhousuissani sormet pyörien märällä pimpilläni. Sälekaihtimet kiinni ja siinä ehdittiin vähän aikaa panna ja lopulta jätkä laukesi suoraan lattialle seisaaltaan vedellen. Siivottiin sitten yhdessä sotkuja ennen kuin kello soi tunnille. Voi luoja... eikä ollut yks tai kaks kertaa kun tuo tapahtui.