Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3612)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja tyttökamelilla on tapana tykkäillä toistemme kyttyröitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja tyttökamelilla on tapana tykkäillä toistemme kyttyröitä.
Illallinen harrastuksista tutun nuoren naisen kanssa päättyi hänen luokseen ja petipuuhiin. Muuten seksi olisi ollut aika peruspaneskelua, mutta nainen otti todella taitavasti suihin. En ole aiemmin lauennut kenenkään suuhun, mutta hän sai lämpimäiset kitalakeensa muutamassa minuutissa. Panojen välissä nainen herätteli uudet seisokit suikkareilla ja oikeastaan olin niistä innostuneempi kuin pimpsan polkemisesta. Taisi tulla samalla panokertojen ennätys kun vielä aamulla jatkettiin pätkissä nukutun yön jälkeen. M46
ja muuten tohon uimahallijuttuun lisäys että sillä ei ollu edes kortsua! niin nyt mulla on lapsi!!
Vierailija kirjoitti:
Kohta kulli räjähtää kun näitä erehdyksessä lukee. Nyt ei ole oikein mahdollisuutta mennä kädelle. Läppäri kiinni ja stondiksen peitoksi.
sama vaikka oon kyllä nainen
Kiihottavin kokemukseni on vajaan 30 vuoden takaa kun nain nykyistä vaimoani ekan kerran takaapäin. Näky ja tunne oli mieletön eikä saamiseen montaa hetkeä mennyt. Lähellä oli ettei taju lähtenyt. En unohda sitä ikinä....
Se kun panin jussi69 kanssa mutta sitten heräsin.
Kun nukuin miehen selän päällä koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta kulli räjähtää kun näitä erehdyksessä lukee. Nyt ei ole oikein mahdollisuutta mennä kädelle. Läppäri kiinni ja stondiksen peitoksi.
sama vaikka oon kyllä nainen
Vieläkö sivut kiinnostaa ?
Vanha juttu jo, mutta luulen että kertomisen arvoinen..
Naisystäväni kanssa meillä oli tapana rietastella milloin mitäkin uutta ja jännää. Nyt vuorossa oli miehen kokeilu kolmanneksi pyöräksi. Olemme naisia molemmat, minä lesbo ja puolisoni bi. Hän oli kyrvän puutteesta muutamat kerrat puhunut ja ajattelin, että no kokeillaan, jos sopiva hetki tulee eteen. Ja tulihan se!
Olimme sukulaisen häiden jälkeen pikkupäissään "jatkoilla" tutun miehen luona. Hän oli renttu, sanan kaikissa merkityksissä. Kunnon poikamiesboksissa kaiken rojun keskellä, juotiin lämmintä kaljaa ja kuunneltiin musiikkia kaikki omilla nojatuoleillamme. Mies poltti tupakkaa samalla kädellä pullon kanssa, nauratti naistani, oli röyhkeä jutussaan ja heitteli levottomia vihjauksia. Kun naisenikin jutut alkoivat sisältää pikku tuhmia viittauksia, tiesin mitä hänellä on mielessä.
Kuuntelin ja tarkkailin hetken, kunnes kutsuin hänet syliini ja siitähän se sitten lähti. Hän kiemurteli kuin kissa kiimoissaan. Mies katsoi kanki tanassa farkkujen alla, kun meiltä väheni vaatteet ja meno kuumeni kuumenemistaan. Sanoin että vapauta vain, vilkaisten hänen haaroväliin ja katso niin paljon kuin haluat. Saatat päästä mukaankin..
Jatkoin suutelua ja ihanien rintojemme toisiinsa hieromista, kunnes kuulin vyön kilahduksen. Mies tuli naiseni taakse raskaasti hengittäen ja auton öljylle haisten. Vieraat karkeat kädet liittyivät ihanan naiseni pehmeän ihon ja vartalon hyväilyyn. Se oli kummallista, väärää ja niin kiihottavaa! Sitten tunsin häpyni päällä kuinka naiseni valui kiimasta. Mikään ei enää voinut pysäyttää tätä kiihkoa!
....
Jatkoa ehkä myöhemmin.. En edes päässyt siihen kiihottavimpaan kohtaan, kun innostuin kirjoittamaan näin alusta alkaen..
N36
Sama. Nussin yh äitiä ja näin ku tytär kurkki meitä. Vedin kullii ulos ja katsoin silmiin samalla ku sain esitellä miten panin sen mutsii
Vierailija kirjoitti:
Kun nukuin miehen selän päällä koko yön.
Tää voi oikeasti olla todella kiihottavaa. Kauan sitten seurustelin ja olin hurjan rakastunut mieheen, jolla oli sellainen perinteinen raskaan työn tekijän kroppa. Siinä lihaksikkaan leveän selän päällä oli tosi ihanaa levätä sievää nuoren naisen vartaloani. Painaa tisuja sitä vasten, suukotella ja hipsutella hiuksia miehen niskaan ja korvantaustoihin. Painaa pikkuisen alapäätä alaselkään ja pakaroihin Olin aika kokematon seksiasioissa ja hän oli eka joka rakasteli mua kunnolla ja huolella. Sitä ennen oli ollut vaan ujoja kokeiluja teinipoikien kanssa mitenkään väheksymättä heitä. Ihania nuoria miehiä, no kokonaiset 2 kpl, joiden kaa seukkailin. Toi mun hipsuttelu, niskaan suukottelu ja vartalon liike herätteli miestä ja sai hänet kieputtelemaan mua alle. Välillä nukuttiin ja olin puoliunessa kuunnellen miehen tuhinaa ja semi-kuorsausta. Semmoista matalaa murinan tapaista ääntä mikä oli niin rauhoittavaa ja samalla kiihottavaa. Jännä, että sitä voi olla niin lumoutunut toisesta, että nukkuu vaikka alapää kostuu koko ajan tilanteen kiihottavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni kanssa meillä oli tapana rietastella milloin mitäkin uutta ja jännää. Nyt vuorossa oli miehen kokeilu kolmanneksi pyöräksi. Olemme naisia molemmat, minä lesbo ja puolisoni bi. Hän oli kyrvän puutteesta muutamat kerrat puhunut ja ajattelin, että no kokeillaan, jos sopiva hetki tulee eteen. Ja tulihan se!
Olimme sukulaisen häiden jälkeen pikkupäissään "jatkoilla" tutun miehen luona. Hän oli renttu, sanan kaikissa merkityksissä. Kunnon poikamiesboksissa kaiken rojun keskellä, juotiin lämmintä kaljaa ja kuunneltiin musiikkia kaikki omilla nojatuoleillamme. Mies poltti tupakkaa samalla kädellä pullon kanssa, nauratti naistani, oli röyhkeä jutussaan ja heitteli levottomia vihjauksia. Kun naisenikin jutut alkoivat sisältää pikku tuhmia viittauksia, tiesin mitä hänellä on mielessä.
Kuuntelin ja tarkkailin hetken, kunnes kuts
Kerro lisää pliis...
Jatkoa yllä olevaan tarinaan odotellaan.
Jatkoa edelliseen..
....
Vartalo sylissäni säpsähti hiukan vierasta kosketusta. Otin hänet tiukemmin otteeseeni ja kuiskasin korvaan, jatketaanko? Oi kyllä, hän vastasi, niin hiljaa, että en ollut varma oliko se huokaus vai sanoja. Suutelin hänen kaunista tuoksuvaa kaulaansa ja tunsin sydämen kiihtyvän sykkeen huulillani. Jännitys ilmassa väreili ja intohimon voimat odottivat pääsevänsä vapaaksi.
Hyväilin upeaa naisen vartaloa ja ihania pieniä kiinteitä rintoja. Nuolen ja suudellen siirryin kaulalta rinnoille. Nännit olivat kovemmat kuin koskaan ennen. Imin toista ja käteni oli toisen rinnan kimpussa.
Yllättäen miehen suuri ja karvainen käsi työntyi röyhkeästi oman käteni alle ja kouraisi rintaa. Vinkaisua muistuttava ääni ja reisien puristus päälläni kertoivat sen voimasta. Naiseni lantio, kuin luonnon tahdosta, työntyi hieman taakse päin ja haarat aukenivat, vaatien enemmän.
Hellästi koskin hänen jalkoväliinsä, joka hohkasi kuumuutta ja valui kosteuttaan. Samalla tunsin tutut, vikkelät ja pienet sormet omassa pillussani. En edes ollut muistanut keskittyä omiin tuntemuksiin, paitsi nyt. Ja olinkin aivan orgasmin partaalla heti. Hän vaistosi sen ja työnsi kaksi sormea sisälleni ilman klitoriksen hyväilyä. Tein saman hänelle ja liikumme kuin tahdissa kohti aina vain kovempaa huumaa.
Mies huohotti, suuteli naiseni hiusten seassa hänen niskaa ja kosketteli samalla minuakin. Kuin haltioituneena hän puristeli raskaita rintojani ja nipisteli nännejä. Sulavasti siirtyen välillä naiseni nänneille ja taas takaisin minun.
Sitten hän veti lantiostani lähemmäs meitä molempia, samalla painaen elimensä naiseni selkää vasten. Tunsin tarpeen ja halun työntyä sisälle. Tunsin sen itsessänikin usein, vaikka nainen olinkin.
Uteliaisuuteni voitti, rohkaisin mieleni ja ujutin käteni heidän väliinsä. Mies erkani hiukan antaen tilaa haparoivalle tutkimusmatkalleni. Varovasti koskin kyrpään. Se oli ihmeellisen vahvan ja vaativan tuntuinen elin. Hieman märkä päästä, iso ja suonikas. Kiedon sormet sen ympärille ja puristin hiukan. Mies urahti kuin eläin. Aivan kuin luonnostaan aloin hieromaan vartta edes takaisin. Mies painautui lähemmäksi, mukaili liikettäni ja hieroin kovaa kyrpää naiseni alaselkää vasten. Se nytkähteli ja tuntui entistä kosteammalta.
Samalla tunsin kuinka sormeni naiseni pillussa saivat seuraa. Väistin hiukan ja ne työntyvät suoraan sisään ja aloittivat voimakkaan liikkeensä. Naiseni voihki niin kovaa korvaani, että olisin voinut tulla pelkästään sitä kuunnellen. Lisäyksenä hänen sormet sisälläni, vieraan miehen sormet hänen sisällään, kyrpä sykkien kädessäni ja yhteinen liike, oli jotain aivan uskomattoman kiihottavaa! Siirryin sormilla hänen klitorikselleen, aloitin rytmikkään pyörittämisen ja tiesin ettei hän sitä kauaa kestä. Mutta olin itse jo niin rajoilla, etten voisi enää pidätellä hetkeäkään! Tulimme kuin yhteinen vartalo kouristellen, äänekkäästi ja puristuen toinen toisiamme vasten.
....
Vieläkään en päässyt siihen parhaaseen kohtaan, mistä koko kirjoittamisen into lähti.. Joten jatkoa luvassa vielä myöhemmin. Jatkan nyt itseni koskettelemista, mitä tässä muistelun ja kirjoituksen lomassa jo vähän aloittelinkin..
N36
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin ja tarkkailin hetken, kunnes kuts
Jatkoa..
Vartalo sylissäni säpsähti hiukan vierasta kosketusta. Otin hänet tiukemmin otteeseeni ja kuiskasin korvaan, jatketaanko? Oi kyllä, hän vastasi, niin hiljaa, että en ollut varma oliko se huokaus vai sanoja. Suutelin hänen siroa kaulaansa ja tunsin sydämen kiihtyvän sykkeen huulillani. Jännitys ilmassa väreili ja intohimon voimat odottivat pääsevänsä vapaaksi.
Hyväilin kaunista naisen vartaloa ja ihania pieniä kiinteitä rintoja. Nuollen ja suudellen siirryin kaulalta rinnoille. Nännit olivat kovemmat kuin koskaan ennen. Imin toista ja käteni oli toisen rinnan kimpussa.
Yllättäen miehen suuri ja karvainen käsi työntyi röyhkeästi oman käteni alle ja kouraisi rintaa. Vinkaisua muistuttava ääni ja reisien puristus päälläni kertoivat sen voimasta. Naiseni lantio, kuin luonnon tahdosta, työntyi hieman taakse päin ja haarat aukenivat, vaatien enemmän.
Hellästi koskin hänen jalkoväliinsä, joka hohkasi kuumuutta ja valui kosteuttaan. Samalla tunsin tutut, vikkelät ja pienet sormet omassa pillussani. En edes ollut muistanut keskittyä omiin tuntemuksiin, paitsi nyt. Se oli kuin salama joka kulki läpi koko vartaloni. Ja olinkin aivan orgasmin partaalla heti. Hän vaistosi sen ja työnsi kaksi sormea sisälleni ilman klitoriksen hyväilyä. Tein saman hänelle ja pian liikumme tahdissa kohti aina vain kovempaa huumaa.
Mies huohotti, suuteli naiseni tuoksuvien hiusten seassa hänen niskaa ja kosketteli samalla minuakin. Kuin haltioituneena hän puristeli raskaita rintojani ja nipisteli nännejä. Sulavasti siirtyen välillä naiseni nänneille ja taas takaisin minun.
Jatkuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten hän veti lantiostani lähemmäs meitä molempia, samalla painaen elimensä naiseni selkää vasten. Tunsin tarpeen ja halun työntyä sisälle. Tunnen sen itsessänikin usein, vaikka nainen olenkin.
Uteliaisuuteni voitti, rohkaisin mieleni ja ujutin käteni heidän väliinsä. Mies erkani hiukan antaen tilaa haparoivalle tutkimusmatkalleni. Varovasti koskin kyrpään. Se oli ihmeellisen vahvan ja vaativan tuntuinen elin. Hieman märkä päästä, iso ja suonikas. Kiedon sormet sen ympärille ja puristin hiukan. Mies urahti matalasti kuin eläin. Aivan kuin luonnostaan aloin hieromaan vartta edes takaisin. Mies painautui lähemmäksi, mukaili liikettäni ja hieroin kovaa kyrpää naiseni alaselkää vasten. Se nytkähteli ja tuntui entistä kosteammalta.
Samalla tunsin kuinka sormeni naiseni pillussa saivat seuraa. Väistin hiukan ja ne työntyvät suoraan sisään ja aloittivat voimakkaan liikkeensä. Naiseni voihki niin kovaa korvaani, että olisin voinut tulla pelkästään sitä kuunnellen.
Lisäyksenä hänen sormet sisälläni, vieraan miehen sormet hänen sisällään, kyrpä sykkien kädessäni ja yhteinen liike, oli jotain aivan uskomattoman kiihottavaa! Siirryin sormilla hänen klitorikselleen, aloitin rytmikkään pyörittämisen ja tiesin ettei hän sitä kauaa kestä. Mutta olin itse jo niin rajoilla, etten voisi enää pidätellä hetkeäkään! Tulimme kuin yhteinen vartalo kouristellen, äänekkäästi ja puristuen toinen toisiamme vasten.
....
Vieläkään en päässyt siihen parhaaseen kohtaan, mistä koko kirjoittamisen into lähti..! Joten jatkoa luvassa vielä myöhemmin. Jatkan nyt itseni koskettelemista, mitä tässä muistelun ja kirjoituksen lomassa jo vähän aloittelinkin..
N36
....
Sitten mies vetäisi lantiostani lähemmäs meitä molempia, samalla painaen elimensä naiseni selkää vasten. Tunsin tarpeen ja halun työntyä sisälle. Tunnen sen itsessänikin usein, vaikka nainen olenkin.
Uteliaisuuteni voitti, rohkaisin mieleni ja ujutin käteni heidän väliinsä. Mies erkani hiukan antaen tilaa haparoivalle tutkimusmatkalleni. Varovasti koskin kyrpään. Se oli ihmeellisen vahvan ja vaativan tuntuinen elin. Hieman märkä päästä, iso ja suonikas. Kiedon sormet sen ympärille ja puristin hiukan. Mies urahti matalasti kuin eläin. Aivan kuin luonnostaan aloin hieromaan vartta edes takaisin. Mies painautui lähemmäksi, mukaili liikettäni ja hieroin kovaa kyrpää naiseni alaselkää vasten. Se nytkähteli ja tuntui entistä kosteammalta.
Seurustelin yläasteella ja lukiossa pojan kanssa joka oli mua lyhyempi, hän 165 ja minä 172, tietääkseni ei-cp. Pussaillessa hän veti mut aina huulilleen, halusi näyttää dominanssia ja piti kii käsistä ja muutenkin käyttäytyi niin kuin teinipojat kiimoissaan. Kiihotti mua ja puski mua seinää vasten ja nojasi kiihkeästi, nosti mua syliinsä niin kuin en olisi painanut hälle mitään, eikä hän ollut mikään bodari. Hän halusi aina lähetyssaarnaajaan, mikä tuntui ensin oudolta kun en päässyt kunnolla olemaan alla sillain kokonaan, mutta siihen tottui. Meidän pituusero ei tuntunut vaikuttavan poikaan mitenkään. Mulla oli enemmän hämmentymistä ja tottumista, mutta kyllä mä NAUTIN.