Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö kotiäitejä, joilla nuorin on täyttänyt jo 3 v..

24.02.2006 |

..eli kotihoidontuki loppunut. Elättekö vain miehenne tuloilla, vai mitenkä olette raha-asiat junaillut? Kuinka tulette toimeen? Kuinka kauan olette ajatelleet jatkaa tätä tärkeääkin tärkeämpää hommaa ilman palkkaa?

Kiinnostaa kovasti kuulla erilaisia tarinoita, koska olen itse aloittelemassa kohta tätä palkatonta kotiäidin elämää kolmen lapsen kanssa, mies toki töissä. Pelottaa juuri tuo taloudellinen pärjääminen.

riina-stiina

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla työtön, mutta ei onnistu kovin pitkään.Odottelen uutta lasta syntyväksi enkä juuri nyt haluaisi välillä työelämään.Voi olla että joudun kuitenkin.

Vierailija
2/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen virallisesti työttömänä, eli saan liiton korvauksia.

Paniikissa mietin sitä päivää, kun pitää mennä töihin! Tässä on työtä ihan riittämiin kolmen lapsen kanssa. Olenkin ajatellut alkavani pph:ksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3v ja 4v. Ruuasta ei tingitä, vaan lähes kaikesta muusta. Vanhemmilla ei maksullisia harrastuksia. Lapset kyllä harrastaa: tytöllä baletti ja kuoro ja muskari + pojalla kuoro ja muskari. Vaatteet ostetaan kirpparilta ja alesta, mutta ulkovaatteet+kengät+alusvaatteet aina uutena kaupasta. Kampaajalla käyn 2*vuodessa (olisi ihana käydä useammin) ja lapset + isä tarvittaessa. Meikit nykyään Lumenea...

En kaipaa töihin ja työpaikkaa en ole etsinyt. Elän tässä ja nyt-vaihetta yhdessä lasteni kanssa kotona. Tarkoitus olla noin 5 vuotta vielä kotona, jos tämänhetkiset suunnitelmat toteutuu. Lapset käyvät kerhossa 2*viikossa kerhossa.

Vierailija
4/5 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelemme iskän palkalla, lapset 6 ja 8 vuotiaat. Olen hoitanut aikoinaan lapset kotihoidontuella kotona ja sitten olen ollut työssa muutamia vuosia. Nyt päätimme että jään kotiin lasten kanssa, olin ennen yrittäjä ja mieheni kirvesmies. Kummallakaan ei ole minkäänlaisia lomia ja sukulaisia tms. ei ole sellaisia jotka voisivat hoitaa lapsia esim. koulujen loma-aikoina. Meille ratkaisu sopii ainakin tällä hetkellä. En ole työtön, vaan ihan tuloton kotiäiti.

Myyn pieneksi käyneet vaatteet kirppiksellä, ostan alesta, olen huono ostamaan kirppikseltä, toivottavasti opin. Leivon ja teen kotiruokaa. Meillä ei ole velka-autoa, ajamme hieman vanhemmalla autolla. ei nyt tarvitse varsinaisesti tinkiä mistään, olemme tottuneet aika vaatimattomaan elämään, hiukset voi värjätä kotona, leikkuutan sellaisen mallin että se on ihan trendikäs vähän myöhemminkin. Miehen ja pojan tukat on tietty leikatta parturissa. Kyllä sitä pärjää kun rupeaa vaan harjoittelemaan.

Vierailija
5/5 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että on muitakin ja toimeen olette tulleet. Meillä ei tälläkään hetkellä mikään pröystäilevä elämäntyyli, joten kirpparit, alet, leipomiset ym. ovat tuttuja juttuja. Asuntolainan kun saisi anteeksi, niin johan tässä elelisi :o)

riina-stiina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän