Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen bi-seksuaalisuus, mitä nainen haluaa naiselta?

Vierailija
28.05.2016 |

Olen 35-vee mies ja vaimoni kanssa olemme oleet yhdessä hieman yli 10 vuotta. Meillä on todella toimiva ja "normaali" suhde. Mitä seksiin tulee niin juttelemme aika avoimesti fantasioista jne. mutta vaimoni bi-seksuaalisuus (tai jonkinlainen uteliaisuus) tuntuu olevan vaimolleni arka paikka. Tiedän, että vaimollani on ajoittain seksuaalisia ajatuksia toisista naisista. Olen kertonut vaimolleni, että asia on ihan ok ja voisin antaa hänelle luvan toteuttaakkin näitä fantasioita.. Vaimoni kuitenkin torjuu nämä minun hyväksyntäni. En jotenkin oikein osaa selittää, mutta vaimoni ei tavallaan halua myöntää että hän olisi bi tai bi-utelias. En oikein tiedä, mistä tässä on kyse, mutta epäilen että vaimollani on jokin esto joka estää häntä hyväksymästä häntä itseään bi:ksi. Ja siis siitä huolimatta me molemmat tiedämme, että hänellä tällaisia fantasioita on.
Koska vaimoni ei suostu avamaan fantasioittensa sisältöä minulle niin kysyisin teiltä, että mistä tässä varsin yleisessä naisten fantasiassa on kysymys? Siis tottakai jokaisella on omanlaisiaan fantasioita, mutta minua kiinnostaisi tietää mistä niissä noin yleensä on kyse? Eli haluaako nainen hellää ja tasavertaista rakastelua toisen kauniin naisen kanssa vai että vain toinen nainen teksi hänelle hyvää vai, että hän itse tyydyttäisi naista? Haluaisin siis yrittää ymmärtää mikä tässä fantasiassa kiihottaa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu lähti hieman väärille urille kun aloittaja puhui bi-seksuaalisuudesta, joka tosiaan viittaa haluun parisuhteeseen molempien sukupuolien kanssa, ei pelkkään seksiin. Mutta on ihan normaalia ja yleistä, että heteronainen kokee naisten välisen seksin eroottisena. Siis fantasiana, ei niin, että oikeasti haluaisi mitään seksuaalista kenenkään oikean naisen kanssa. Vähän kuin joku raiskausfantasia. Ajatuksena kiihottava joillekin, mutta ei sitä todellakaan halua oikeasti kokea.

Vierailija
62/65 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimosi ei halua toteuttaa fantasioitaan? Jos hän haluaa olla vain sun kanssa? Olen itse bi mutta naimisissa, joten pysyn mieheni kanssa, ei kiinnosta huvitella naisten kanssa, olen katsos yksiavioinen.

Voila! Lyhyt ja yksinkertainen kommentti, joka itse asiassa kiteyttää asian todella hyvin. Kun ap:llä oikea asian ydin olisi annatteko avioliitossa sijan syrjähypylle tai kolmannen pyörän "pitää hauskaa" toisen aviopuolison tai molempien kanssa kolmen kimpassa. Ap kuulostaa enemmän kehittelevän fantasioita naisten välisestä seksistä kuin että vaimo haluaisi tätä irl. Sallitaan fantasiat mutta se todellinen intiimi tilanne ? Tunteet? Miksi pettää tai jakaa kumppaniaan, ellei tosiaan ole raudanluja parisuhde ja yhteiset näkökulmat sekä se keskusteluyhteys.

Parisuhteen korjaamistarkoituksessa ei tällaisiin peleihin kannata lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimosi ei halua toteuttaa fantasioitaan? Jos hän haluaa olla vain sun kanssa? Olen itse bi mutta naimisissa, joten pysyn mieheni kanssa, ei kiinnosta huvitella naisten kanssa, olen katsos yksiavioinen.

Voila! Lyhyt ja yksinkertainen kommentti, joka itse asiassa kiteyttää asian todella hyvin. Kun ap:llä oikea asian ydin olisi annatteko avioliitossa sijan syrjähypylle tai kolmannen pyörän "pitää hauskaa" toisen aviopuolison tai molempien kanssa kolmen kimpassa. Ap kuulostaa enemmän kehittelevän fantasioita naisten välisestä seksistä kuin että vaimo haluaisi tätä irl. Sallitaan fantasiat mutta se todellinen intiimi tilanne ? Tunteet? Miksi pettää tai jakaa kumppaniaan, ellei tosiaan ole raudanluja parisuhde ja yhteiset näkökulmat sekä se keskusteluyhteys.

Parisuhteen korjaamistarkoituksessa ei tällaisiin peleihin kannata lähteä.

Sinulta taisi jäädä huomaamatta, että tilanne on muuttunut tämän noin puolen vuoden aikana. Nyt vaimoni myöntää tämän asian avoimesti minulle, kun ennen minulla oli vain aavistus.

Mihin faktaan (tutkimus tms?) tuo sinun väitteesi perustuu siitä, ettei pitkässä ja vakaassa liitossa olisi sijaa tällaiselle kokeiluille? Olemme puhuneet tästä paljon ja minulle on ihan ok, että naiseni kokeilee tätä ja olen 100 % varma, että hyväksyn asian myös kokeilun jälkeen. Tässä ketjussa joku varoitteli, että sitten naisesi jää sille tielle. No jos jää niin se on tietysti ikävää, mutta paljon pahemmalta minusta tuntuu ajatus, että hän olisi minun kanssa vain siksi, ettei ole saanut kokea parempaa. Tämä ajatus suorastaan kuvottaa minua, että ikäänkuin pitäisin vaimoani kahleissa siksi, että nurkan takana vaanii minua paremmat kumppanit, joiden mukaan naiseni lähtisi heti jos pääsisi. Ap

Vierailija
64/65 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, uskon bi-haaveiden olevan täysin yksilöllisiä taustasta riippuen. Itselläni syynä lapsuudenaikainen sex hyväxkäyttö mistä seuraa eriasteinen alitajuinen miehen pelko/torjunta, niin ettei täydellinen antautuminen sexissä onnistu, vaan alkaa siirtää kiihottumista muuhun, jotta saisi orgasmin! Sanotaan myös, että ihmistä kiihottaa sex eniten se, mikä oli hänen 1. Sex kokemuksensa; sen sisältö

Vierailija
65/65 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salailu on päälinmäistä ,kun on kysymys bi-lesposuhteesta .Vaimolani on aivan samanlaista käytäntöä tänä vuonna on paljastunut hänellä on lespo suhde nuorempaan naiseen.

Jolta ON SAANUT MIESTÄ.Siis hän käy parin luona saa naista ja nainen paneee häntä kullilla ja ties millä kovalla.Mieskin tällä naisella on en tiedä paneeko hän 2 naista jotenkin muljahtelee vaan esille kaiken laista mitä hän puhaa .Mustat miehet on kulemma hyviä panossa.En viellä tiedä missä näitä panee.Keromn ,kun tulee esille.