Naiset, antakaas minulle arvosana miehenä
Jos joku jaksaa lukea, niin siinä on vähän tietoa minusta ihmisenä. Tuli vaan mieleen, että voisi olla ihan mielenkiintoista kuulla että minkälaisen arvosanan palstan naiset antavat minulle näiden tietojen perusteella. Mainitsen ensin ne paremmat puolet ja sen jälkeen tulee niitä huonompia puolia:
- Olen noin 30-vuotias mies, 185 cm pitkä ja painoa noin 90 kiloa, eli muutama kilo olisi varaa laihduttaa, mutta mitenkään järjettömän lihava en missään nimessä ole. Kasvoiltani olen mielestäni tavallinen. En ruma, mutta en poikkeuksellisen komeakaan. Pyrin pukeutumaan siististi ja ainakin suht tyylikkäästi. Kesällä usein shortsit ja kesäpaita.
- Vaikka en omaakaan mitään huippuvartaloa, niin tykkään kuitenkin liikkua, esimerkiksi lenkkeillä, pyöräillä, veneillä ja pelata tennistä välillä. Tykkään myös matkustella ja nähdä maailmaa.
- Vakituinen työ OK palkalla ja oma asunto löytyy
- En polta enkä juo alkoholia kuin korkeintaan yhden lasillisen silloin tällöin.
- Lapsien saaminen, eli isäksi ryhtyminen tulevaisuudessa tuntuu ihan OK ajatukselta
- Tykkään laittaa ruokaa. Mitään monimutkaisia ruokia en osaa enkä jaksaisikaan laittaa, mutta ihan perusruokaa, kuten jauhelihaa spagetin kanssa, siskonmakkarasoppaa ja kanaa ja riisiä.
- Kannatan tasa-arvoa. Toki se toimii myös niinpäin, että olen sitä mieltä että miehen ei kuulu maksaa aina kaikkea kun ollaan treffeillä, mutta joskus voin toki "yllättää" ja tarjoutua maksamaan kaiken. Olen toki sitäkin mieltä että asunnon kotityöt kuuluu jakaa tasapuolisesti.
- Kavereita on vain muutama, johtuen siitä että olin nuorempana melko ujo ja epäsosiaalinen. Vuosi vuodelta olen muuttunut puheliaammaksi ja ulospäinsuuntautuneemmaksi, mutta en ole edelleenkään sellainen joka tykkää käydä esimerkiksi bilettämässä. Vitsejä heitän aina välillä, mutta aina kaikki ei ymmärrä niitä. Joskus niille nauretaan, joskus ei.
- Sain Mensan älykkyystestistä 110, mutta en voi mitenkään pitää itseäni erityisen fiksuna, koska huolimattomuusvirheitä tulee usein erilaisissa tilanteissa, ja aina vähän väliä tulee möläyteltyä asioita joiden kohdalla tajuaa muutaman sekunnin jälkeen että mitä minä oikein ajattelin, eihän se tietenkään niin mene ja vierustoveritkin ihmettelevät että näinkö sinä luulit sen menevän. Joissakin asioissa yleistietoni on ihan hyvä, mutta esimerkisi remontti/korjaushommia en hallitse. Auton renkaat osaan sentään vaihtaa, mutta asunnon remontoiminen tai auton moottorivian korjaaminen ei ikinä onnistuisi.
- Pidän itseäni ihan kilttinä ihmisenä, pyrin ottamaan muiden tunteet aina huomioon jne, mutta itsetunto ei ole kovin korkealla (kuten voi jo päätellä siitäkin että kirjoitan tämän viestin tänne), osittain varmaan sen takia kun niin vähän on naiset lähestyneet oma-aloitteisesti minua vuosien varrella. Vain kerran on nainen tehnyt ihan suoran aloitteen, ja hän ei ollut suomalainen. Muutama lyhyt suhde on ollut suomalaisnaisen kanssa, mutta ei vaan ole ollut kovin paljon yhteistä näiden naisten kanssa ja kiinnostus on lopulta lopahtanut aika molemminpuolisesti. Kynnys tehdä itse aloite naista kohtaan on korkea. En voisi kuvitella lähestyväni täysin ventovierasta naista vaan minun täytyy tuntea nainen jo ainakin jossain määrin ja uskoa että hän voisi oikeasti olla kiinnostunutkin, ennenkuin voin harkita mitään iskemistä. Yhden yön seuraa en ole ikinä etsinyt.
Laittakaa vaan arvosanaa näiden tietojen perusteella, vaikka asteikolla neljästä kymmeneen että millaiselta vaikutan kokonaisuutena.
Tai jos arvosanan antaminen ei tunnu hyvältä, niin voi toki laittaa vaan kommenttia vaikka siitä että vaikutanko sellaiselta mieheltä jonka kannattaisi vaan rohkeammin alkaa tekemään aloitteita, että kyllä naiset voisivat tällaisesta miehestä kiinnostuakin, vaiko kuitenkin ei.
Kommentit (40)
Tarvitsisin tarkempia tietoja, näillä antaisin ehkä 6,5/10. Hiukset ja silmien väri vaikuttaa jonkin verran. Lisäksi tyyli on itselleni tärkeää, shortsit ja kesäpaita voi olla joko tyylikäs yhdistelmä tai juntihtava ja vanhentava (jotkut ruutureisitaskushortsit ja kauluspaita lyhyillä hihoilla). Et myöskään maininnut hirveästi millaiset asiat sinua kiinnostavat tai millaista naista etsit. Ehdottomasti kannattaa kuitenkin tehdä enemmän aloitteita, pakkien saaminen ei ole maailmanloppu.
Varmasti löytyy paljon kotielämää arvostavia naisia, jotka tykkäisivät löytää kaltaisesi miehen. Tosin jos pyydät treffeille, niin muista myös tarjota! Muuten annat tökerön ja pihin kuvan itsestäsi. Jos mies ei tarjoutuisi maksamaan ekojen treffien jälkeen, niin kyllähän siitä saisi sellaisen vaikutelman, että hän ei pidä minua sen arvoisena, että viitsisi tarjota. Tasa-arvo pidemmän päälle on eri asia. Avaa myös ovet deitillesi ja muillekin, jos haluat, että sua arvostetaan herrasmiehenä.
Valitettavasti veikkaan, että kaltaisiasi miehiä arvostavat naiset ovat itsekin hieman ujoja ja odottavat miehen aloitetta. Kannattaa mennä harrastusryhmiin (esim. uusi kieli tai kädentaitoihin liittyvä kurssi), siellä voi luontevasti tutustua ryhmätöiden yhteydessä uusiin ihmisiin.
Minä ja mieheni jännitettiin tosi paljon alkuun parilla ekoilla treffeillä, vaikka normaalielämässä kumpikaan ei hirveästi jännitä ja ollaan ihan sosiaalisia. Silti joku vetovoima veti meitä uudestaan ja uudestaan tapaamaan. Joskus sen sosiaalisenkin naisen ulkokuoren takana voi olla miesten suhteen ujo henkilö, joten rohkeasti vain ottamaan yhteyttä kivanoloiseen ihmiseen. Jos tulee pakit, niin ole iloinen, että kysyit ja asia selvisi enemmin eikä myöhemmin (ja jos nainen sanoo tökerösti, ole iloinen, ettet haaksannut enempää aikaa semmoisen kanssa). Kyllä sulle sopiva nainen vielä löytyy!
Vielä lisäys: koita keskittyä vähemmän itseesi ja toimintasi analysointiin ja sen sijaan koita heittäytyä tilanteisiin ja keskittyä niihin ihmisiin, keitä tapaat.
7,5 / 10
Jos mm. olisit kätevä käsistäsi niin pistemäärä olisi suurempi. Ja kun en tunne niin en tiedä kuinka valloittava luonne oikeasti olet tai miten itsekeskeinen... tosiaan joka naisella on hyvin erilainen maku miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä tuosta tarjoamisesta... Jotkut ei viitsi edes kahvikupposta tarjota. Se on sitten soronoo vaan ...ja sitten vielä ihmetellään ja kysellään et mikä meni vikaan ja miksi ei kiinnosta enää.
Miksi se kahvikuppi ei irtoa omasta lompakostasi, jos olet tasa-arvoista suhdetta hakemassa?
Ja jos mies tarjoaa VAIN kahvin, on sekin pihiyttä, koska ei ole tarpeeksi sirkustemppuja eikä saakaan ilmaista illallista? Ei ole mikään ihme, että sinäkin olet Tinderissä vuodesta toiseen luuskaamassa?
Vain kahvi riittää. Kyse ei ole määrästä tai hinnasta vaan kohteliaasta eleestä. Olen itse parisuhteessa. Alussa mies tarjosi, mutta nyt kun kauemmin ollaan oltu yhdessä maksetaan kaikki puoliksi. On se mukavaa, kun joku osaa käytöstavat ja on herrasmies. Naiset osaa arvostaa oikeasti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamamman mielestä tärkeintä on, että miehenä maksat kaiken. Onneksi on olemassa muitakin naisia kuin palstamammoja, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Ei tarvitse maksaa kaikkea, vaan ekat treffit. Se on kohteliaisuutta se! Suomi juntit ei tajua!! Ei ihme, että niin monelle vaikea löytää kumppania. Naiset haluaa herrasmiehen. Ulkomaalaiset sen tajuaa ja siksi vie teidän naiset. Turha pihien junttien yhtään itkeä.
Missä sanotaan, että edes ne ensimmäiset treffit on pois vain miehen lompakosta?
Pihi juntti ämmä ei ymmärrä, minkälaisen kuvan itsestään antaa lokkiessaan ilmaisia illallisia?
En menetä mitään, jos menetän loisen ulkomaalaiselle miehelle.
Tässä ei ollut kyse piheydestä vaan käytöstavoista. Miehen kuuluu maksaa ekat treffit, jos on pyytänyt ulos. Typerät ei tajua ja jäävät sitten varmemmin ilman. Mä olen heivannut monta miestä tuon takia. Kertoo paljon ihmisestä.
Samaa mieltä. Toivottavasti ei päädytä samoille treffeille, vaikka tarjoankin. Ei kiinnosta pintaliitopirkot.
Tuollainen vanhan ajan "kultakimpale" jolla ei ole nykymaailmassa mitään käyttöä naisille. Toi tyyppi jos laittaa vaikka suoli24 treffi-ilmoituksen, niin siellä herää todellisuuteen ja alkaa vihaamaan naisia ja nykymaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä tuosta tarjoamisesta... Jotkut ei viitsi edes kahvikupposta tarjota. Se on sitten soronoo vaan ...ja sitten vielä ihmetellään ja kysellään et mikä meni vikaan ja miksi ei kiinnosta enää.
Miksi se kahvikuppi ei irtoa omasta lompakostasi, jos olet tasa-arvoista suhdetta hakemassa?
Ja jos mies tarjoaa VAIN kahvin, on sekin pihiyttä, koska ei ole tarpeeksi sirkustemppuja eikä saakaan ilmaista illallista? Ei ole mikään ihme, että sinäkin olet Tinderissä vuodesta toiseen luuskaamassa?
Vain kahvi riittää. Kyse ei ole määrästä tai hinnasta vaan kohteliaasta eleestä. Olen itse parisuhteessa. Alussa mies tarjosi, mutta nyt kun kauemmin ollaan oltu yhdessä maksetaan kaikki puoliksi. On se mukavaa, kun joku osaa käytöstavat ja on herrasmies. Naiset osaa arvostaa oikeasti sitä.
Sinä olet parisuhteessa, koska mies tarjosi kahvit? Jepjep.
Mikä sinä olet määrittämään kenenkään miehen lompakon käyttöä, paitsi oman miehesi , jonka lompakolle olet päässyt loisimaan?
Vituttaa kaltaisesi typerät yleistäjät, vielä enemmän se että huutelet omia juttujasi universaaleina totuuksina. Olet pelle, kai ymmärrät sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamamman mielestä tärkeintä on, että miehenä maksat kaiken. Onneksi on olemassa muitakin naisia kuin palstamammoja, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Ei tarvitse maksaa kaikkea, vaan ekat treffit. Se on kohteliaisuutta se! Suomi juntit ei tajua!! Ei ihme, että niin monelle vaikea löytää kumppania. Naiset haluaa herrasmiehen. Ulkomaalaiset sen tajuaa ja siksi vie teidän naiset. Turha pihien junttien yhtään itkeä.
Missä sanotaan, että edes ne ensimmäiset treffit on pois vain miehen lompakosta?
Pihi juntti ämmä ei ymmärrä, minkälaisen kuvan itsestään antaa lokkiessaan ilmaisia illallisia?
Tässä ei ollut kyse piheydestä vaan käytöstavoista. Miehen kuuluu maksaa ekat treffit, jos on pyytänyt ulos. Typerät ei tajua ja jäävät sitten varmemmin ilman. Mä olen heivannut monta miestä tuon takia. Kertoo paljon ihmisestä.
Samaa mieltä. Toivottavasti ei päädytä samoille treffeille, vaikka tarjoankin. Ei kiinnosta pintaliitopirkot.
Mitähän pintaliitoa on jos olettaa, että mies joka haluaa tutustua tarjoaisi yhden kupposen kahvia? Se on vaan kohteliasta. Voi luoja teitä juntteja. Luojan kiitos ei tarvi enää sinkkumarkkinoilla pyöriä!
Kirjoitit paljon, mutta ne tärkeimmät: kuva, koulutus, ammatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän pintaliitoa on jos olettaa, että mies joka haluaa tutustua tarjoaisi yhden kupposen kahvia? Se on vaan kohteliasta. Voi luoja teitä juntteja. Luojan kiitos ei tarvi enää sinkkumarkkinoilla pyöriä!
No tuskin olen juntti millään mittarilla... sinusta en olis niin varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet määrittämään kenenkään miehen lompakon käyttöä, paitsi oman miehesi , jonka lompakolle olet päässyt loisimaan?
Vituttaa kaltaisesi typerät yleistäjät, vielä enemmän se että huutelet omia juttujasi universaaleina totuuksina. Olet pelle, kai ymmärrät sen?
Eipä se kahvista johtunut, mutta uskon että emme olisi yhdessä jos ei olisi tarjonnut. Vientiä oli niin paljon ja treffikumppaneja joista valita. Tämä mies vaan kolahti. Ei kukaan pihi kolahtaisikaan. Mutta ehkä rumilla ei varaa valita... pitää ottaa juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika halvalla mies saa siis sinulta säännöllisesti pesää, jos kahvikuppi riitti? Ja olen samaa, mieltä, luojan kiitos sinkkumarkkinoilta on yksi lokki, tosin halpa sellainen , poissa loisimasta miesten lompakoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kahvista johtunut, mutta uskon että emme olisi yhdessä jos ei olisi tarjonnut. Vientiä oli niin paljon ja treffikumppaneja joista valita. Tämä mies vaan kolahti. Ei kukaan pihi kolahtaisikaan. Mutta ehkä rumilla ei varaa valita... pitää ottaa juntti.
Pelkkä kahvikuppi riitti, vaikka vientiä oli paljon? Montako ilmaista illallista sait poskeenotoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika halvalla mies saa siis sinulta säännöllisesti pesää, jos kahvikuppi riitti? Ja olen samaa, mieltä, luojan kiitos sinkkumarkkinoilta on yksi lokki, tosin halpa sellainen , poissa loisimasta miesten lompakoilta.
Missähän sanottiin, että sillä kupilla saa seksiä? Oot kyllä aika yksinkertainen.. hyvää lykkyä vaan treffeille. Taidat jäädä ilman.
Kuva, liksa ja kikkelin pituus puuttuu. Muuten kelpaat varmaan jollekin baarivosulle yhdeksi illaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 23 komppaa tätä. Mä olin maksamassa itse kahviani, kun treffeille pyytänyt sanoi, että kyllä hän ajatteli sen tarjota ja maksoikin. Teki vaikutuksen, vaikka kyseessä oli huoltoaseman surkea kahvi. :D Nyt onnellisesti naimisissa ja raha-asioista ei koskaan riitaa, molemmat kantaa kortensa yhteiseen kekoon (tienataan aika samantasoisesti). Kertoo luonteesta aika paljon, jos kokee, että on itseltä pois joskus antaa jollekin kahvikupillinen juotavaa. Ihailen suuresti miestäni, joka on tarjonnut monet kerrat myös muille tutuille kahveja/ruokaa ajattelematta, että se olisi jotenkin häneltä pois. Ja tulot ovat reilusti alle keskiansion, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä kahvikuppi riitti, vaikka vientiä oli paljon? Montako ilmaista illallista sait poskeenotoilla?
Pointti oli siinä, että tajusi olla herrasmies. Ei kaikki kahvin tarjoajat kolahda. On vaan kohteliasta tarjota, jos pyytää ulos. En ymmärrä miksi tätä on vaikea hyväksyä? Siellä taitaakin vängätä vastaan joku ruma lihava av-mamma jolle ei ikinä ole tarjottu mitään. Ei ehkä edes pyydetty ulos?
Jonkun pikkupalleja taitaa vähän kiristää kun kiukuttelee tässä ketjussa :)
Kuvauksestasi paistaa itsetuntemuksen puute ja kokemattomuus. Et oikeastaan kauheasti kertonut itsestäsi, muuta kuin että olet vähän ujo. Tutustu itseesi paremmin jolloin on helpompi hakea samanhenkistä seuraa. Monet naiset ovat itsekin ujoja ja introverttejä, joten niitä piirteitä on turha häpeillä. Aitous ja hyvä itsetunto ovat asioita mihin voit kuitenkin vaikuttaa ja niihin panostamista suosittelen. Ulkonäköön panostamista suosittelen myös lämpimästi, jos parisuhde on haaveissa. Trendikäs leikkaus hiuksissa ja tyylikkäät vaatteet tekevät ihmeitä. Lisäksi treffeillä kannattaa tarjota, pihiys ei ole seksikästä.
Kyllä, kertoo erittäin paljon sinusta, että näet miehen vain omien kulujesi maksajana. Montakos vuotta olet ku**ikarusellissa pyörinyt sinkkuna?