Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkinto jää jakamatta naisten riitelyn takia

Vierailija
28.05.2016 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää varsin hyvin tuon eripuran. 

En antaisi turvakodeile lisää rahaa. Ihmisen pitää ratkoa ongelmat rakentavasti keskustellen ei loukkauksia heitellen ja kärjistäen riitatilanteita niin että itse luomaansa konfliktia joutu pakenemaan turvakotiin ja varsinkin kun on epäselvää kumpi osapuoli, lähtijä vai jääjä, sitä turvaa kipeimmin tarvitsisisi :(

Vierailija
4/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivatkohan naiset edes sitä äänioikeutta taisteltua itselleen nykypäivänä, kun aika menisi toisten kanssa riitelyyn ja saivarteluun. Taitais olla aikamoista haipakkaa: osa porukasta valittais iskulauseiden kirjoitusvirheistä, osa siirtyisi pienempiin kuppikuntiin kyräilemään, eikä kenelläkään olisi yhteistä päämäärää. Ja nainen oon itse, kun sen kumminkin joku kyseenalaistaa.

Vierailija
5/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän naisille ryhmätyö on vaikeaa? Vaikka jokainen tietää miten homma tulee tehdä.

Vierailija
6/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisivatkohan naiset edes sitä äänioikeutta taisteltua itselleen nykypäivänä, kun aika menisi toisten kanssa riitelyyn ja saivarteluun. Taitais olla aikamoista haipakkaa: osa porukasta valittais iskulauseiden kirjoitusvirheistä, osa siirtyisi pienempiin kuppikuntiin kyräilemään, eikä kenelläkään olisi yhteistä päämäärää. Ja nainen oon itse, kun sen kumminkin joku kyseenalaistaa.

Se on sitä kolmannen polven ulinafeminismiä se.

Vierailija
7/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei silti voinut juhlia? Eikö joku mies viitsinytkään nähdä vaivaa? Käytti tekosyynä sitä että naiset kinastelevat sille ettei tarvitse tehdä mitään? Tyypillistä. ;)

Vierailija
8/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei silti voinut juhlia? Eikö joku mies viitsinytkään nähdä vaivaa? Käytti tekosyynä sitä että naiset kinastelevat sille ettei tarvitse tehdä mitään? Tyypillistä. ;)

Hymiörunkkarilassukan false flag. Jättäkää huomiotta.

Vierailija
9/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sentään yritti. Miesten vastaavassa tilanteessa he olisivat istuneet perse homeessa ihmettelemässä miksi feministit eivät järjestä tätä juttua meille.

Vierailija
10/10 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sentään yritti. Miesten vastaavassa tilanteessa he olisivat istuneet perse homeessa ihmettelemässä miksi feministit eivät järjestä tätä juttua meille.

Toistele sitä vaan itsellesi. Mies tekee, mies ei sössötä. Nainen ei tee, nainen sössöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän