Palkinto jää jakamatta naisten riitelyn takia
Olisi pitänyt jättää homma miehille.
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/naisten-aanioikeus-tayttaa-110-vuotta-p…
Kommentit (10)
Ymmärtää varsin hyvin tuon eripuran.
En antaisi turvakodeile lisää rahaa. Ihmisen pitää ratkoa ongelmat rakentavasti keskustellen ei loukkauksia heitellen ja kärjistäen riitatilanteita niin että itse luomaansa konfliktia joutu pakenemaan turvakotiin ja varsinkin kun on epäselvää kumpi osapuoli, lähtijä vai jääjä, sitä turvaa kipeimmin tarvitsisisi :(
Saisivatkohan naiset edes sitä äänioikeutta taisteltua itselleen nykypäivänä, kun aika menisi toisten kanssa riitelyyn ja saivarteluun. Taitais olla aikamoista haipakkaa: osa porukasta valittais iskulauseiden kirjoitusvirheistä, osa siirtyisi pienempiin kuppikuntiin kyräilemään, eikä kenelläkään olisi yhteistä päämäärää. Ja nainen oon itse, kun sen kumminkin joku kyseenalaistaa.
Miksiköhän naisille ryhmätyö on vaikeaa? Vaikka jokainen tietää miten homma tulee tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Saisivatkohan naiset edes sitä äänioikeutta taisteltua itselleen nykypäivänä, kun aika menisi toisten kanssa riitelyyn ja saivarteluun. Taitais olla aikamoista haipakkaa: osa porukasta valittais iskulauseiden kirjoitusvirheistä, osa siirtyisi pienempiin kuppikuntiin kyräilemään, eikä kenelläkään olisi yhteistä päämäärää. Ja nainen oon itse, kun sen kumminkin joku kyseenalaistaa.
Se on sitä kolmannen polven ulinafeminismiä se.
Miksei silti voinut juhlia? Eikö joku mies viitsinytkään nähdä vaivaa? Käytti tekosyynä sitä että naiset kinastelevat sille ettei tarvitse tehdä mitään? Tyypillistä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksei silti voinut juhlia? Eikö joku mies viitsinytkään nähdä vaivaa? Käytti tekosyynä sitä että naiset kinastelevat sille ettei tarvitse tehdä mitään? Tyypillistä. ;)
Hymiörunkkarilassukan false flag. Jättäkää huomiotta.
Naiset sentään yritti. Miesten vastaavassa tilanteessa he olisivat istuneet perse homeessa ihmettelemässä miksi feministit eivät järjestä tätä juttua meille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sentään yritti. Miesten vastaavassa tilanteessa he olisivat istuneet perse homeessa ihmettelemässä miksi feministit eivät järjestä tätä juttua meille.
Toistele sitä vaan itsellesi. Mies tekee, mies ei sössötä. Nainen ei tee, nainen sössöttää.
up