Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäävätkö miehet meikittömistä naisista?

Vierailija
27.05.2016 |

Ovatko miehet enemmän luonnonkauneuden vai meikatun olemuksen perään?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen taitava meikkaaja ja  suosin hyvin luonnollista meikkiä, myös viihteellä!

niinpä ex sai paskahalvauksen,  kun näki minut saunareissulla meikittä .D " mä luulin ettet sä edes meikkaa!"  ja olimme kolmekymppisiä, emme enää teinejä..

Roskaa. Miten muka mies joka on seurustellut kanssasi ei tiedä meikkaatko? Hän ei ole koskaan nähnyt sinua suihkusta/saunasta tulleena? Hän ei ole koskaan nussinut kanssasi?

Vierailija
62/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei koskaan käytä yhtään mitään niin on minulle vähän turhan luomu. Ei tarvii koko ajan olla pakkelit naamassa arkena ja jossain kasvimaalla mutta juhlahetkiin (joskus kaksistaankin sellaisiin WINKWINK) joskus kiva jos vähän laittautuu. Kuitenkin periaatteella less is more. Ei maalitelalla.

M

Olen ihan samaa mieltä. Joskus meikkaan tosi paljonkin esim baariin. Ja hiukset laitan. Töihin meikkaan vähän, ja jos oon koko päivän kotona, niin ei tarvitse. Paitsi voi tietenkin vähän laittautua kotonakin, jos on tulossa jotain " toimintaa" miehen kanssa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää meikittömistä saunasta tulleista naisista mutta samalla valittaa kun suomalaiset naiset ei panosta ulkonäköönsä.. Just juu :D

Vierailija
64/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet luulevat, että joku nainen ei ole meikannut, vaikka hänellä on ns. luonnollinen meikki. Sillä perusteella sitten pitävät tätä naista luonnonkauniina. Hyvin harva nainen on kaunis ilman meikkiä. Huvittavaa, että jotkut luulevat olevansa.

Niin ehkä vähän riippuu mitä pitää kauneuden mittarina. Minulle se ei esim ole yhtä kuin virheetön tasainen iho. Pieni rosoisuus kaunistaa.

Vierailija
65/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kallistui luonnolliseen kun ymmärsi kuinka paljon niihin meikkeihin menee rahaa :D

Tästä tuli mieleen kun miesystävä tarjoutui maksamaan meikkini naistenpäivän kunniaksi kun olin niitä lähdössä ostamaan.

Ilme oli näkemisen arvoinen kun meikkivoiteeseen, silmänalusvoiteeseen ja kulma/luomiväripalettiin upposi 216€.

Ehkä exänsä käytti edullisempaa merkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme