Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäävätkö miehet meikittömistä naisista?

Vierailija
27.05.2016 |

Ovatko miehet enemmän luonnonkauneuden vai meikatun olemuksen perään?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykkää meikittömyydestä ja kommentoi heti, jos on liikaa pakkelia. Etenkin kaikki tekoripset, huulipuna, värikkäät luomivärit tai liian voimakkaat kulmakarvat on epämieluisia. Itsekkin inhoan nykyistä contourin trendiä ja miehekkääksi ylimaalattuja kulmakarvoja, joita näkee etenkin teineillä. Vähän puuteria ja ripsiväriä vain niin hyvä tulee.

Vierailija
22/65 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla ole ollut ongelmia miesten saannin kanssa meikittömänä. Siksi uskon, ettei miehet joko kiinnitä asiaan huomiota, tai ei ainakaan välitä onko meikkiä vai ei.

Joskus laitan ripsaria ja ainoa, joka sitä on kommentoinut, on naispuolinen pomoni 😄 silmiäni ja katsettani miehet taas kehuvat useinkin, oli ripsaria tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän selviää ihan selaamalla sitä miehen sivuhistoriaa koneelta :) Totuus lienee sitten mitä lienee?

Vierailija
24/65 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näyttää Saimi Hjoijerilta, niin eipä paljoa innosta.

Vierailija
25/65 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka monia miehiä olen tavannut elämäni aikana ja jokainen kauhistelee voimakkaasti meikattuja naisia. Etenkin tekoripset vaikuttavat olevan miehille hirvityksiä. Eli luonnollisista on jokainen pitänyt. Ainakin, kun on kyse vakavammasta kiinnostuksesta. 

Vierailija
26/65 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut ja olen kelvannut tälläisenä.

Vierailija
27/65 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jokaisen poikaystäväni aikoinaan sekä miesystäväni näin aikuisena saanut ilman meikkejä. Vasta vakiinnuttuani tämän yhden kanssa allon käyttämään meikkejä. Sitä ennen ei ole kiinnostanut lainkaan. Ja vientiä on riittänyt, ei ole ollut siitä kyse.

Vierailija
28/65 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huolin vaimoksi vain naisia ketkä näyttää hyvältä ilman meikkiä. Meikki-mammat kelpaa vain yhden yön panoksi kun en voi sietää että nainen näyttää rumalta kun aamulla herää tai on ruma suihkun jälkeen.

Vierailija
29/65 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen parhaimmillaan luonnonkauniina ja luomuna. 😍

Vierailija
30/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisten mielestä meikittömyys on parasta, koska se vähentää h*oran vikittelyä.

Vierailija
31/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se riipu ihan ihmisestä mistä tykkää. Mutta miehillä on usein sellainen harhakuva että kevyesti ja huomaamattomasti meikattu = meikkaamaton. Mutta kyllä mun mies ainakin sanoo tykkäävänsä musta meikittömänäkin vaikka ite pidän itseäni melko rumana ilman meikkiä.

Tämä! Itse saan eniten kehuja "meikkaamattomana", eli silloin kun naamassani on vain meikkivoide, puuteri, poskipuna, kulmakynä, ripsiväri ja kajal.

Vierailija
32/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näpytön, mutta erittäin rasvainen iho (kiiltää kuin rasvalla sivelty..) couperosaa poskissa ja melasmaviikset...kulmakarvat eri paria, koska toisessa on arpikudosta siihen kohtaan ei enää kasva karvoja. Teen siis pohjan kunnolla, paikkaan kulmakarvan ja laitan ripsiväriä. Itse en ainakaan ole meikittömänä parempi..

Vierailija
33/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun majoituin samassa paikassa kuin siskoni, ajattelin että onpas hän tavallistakin nätimpi tänä aamuna. Sitten tajusin että ei ole vielä ehtinyt meikata. Yleensä näen hänet vain meikattuna.

M38

Vierailija
34/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ymmärrä meikkaamisesta mitään. Hyvin meikattu paras. Liian vahva huono. Ilman meikkiä ruma.

Vierailija
35/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisessa valossa Nainen on viehättävimmillään saunan jälkeen ilman meikkiä. Kevyt arjessa ehostus on OK, jos nainen sitä itse haluaa.

Näyttämöllä ja kirkkaissa valoissa kontrastin vuoksi on meikattava vahvemmin, jos haluaa korostukseen näkyvän. Arjessa voimakkaan meikin taakse piiloutuminen on yleensä joku henkilökohtainen syy.

Vierailija
36/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis hymy on paras meikki.

Vierailija
37/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun majoituin samassa paikassa kuin siskoni, ajattelin että onpas hän tavallistakin nätimpi tänä aamuna. Sitten tajusin että ei ole vielä ehtinyt meikata. Yleensä näen hänet vain meikattuna.

M38

Ihanan aito kommentti.

Vierailija
38/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpasesta me tykätään.

Vierailija
39/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan luomua, meikkaamattomuus osoittaa henkilöllä olevan itsetunti ja arvot kunnossa.

Vierailija
40/65 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko miehet enemmän luonnonkauneuden vai meikatun olemuksen perään?

Luonnonkaunis tietenkin. Meikattu on ruma ja vastenmielinen.

T: mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä