Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta akne rumentaa naista enemmän kuin miestä

Vierailija
26.05.2016 |

Eihän se kummankaan kasvoilla kivalta näytä, mutta kyllä akne on naisen ulkonäölle melkoinen kirous.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toisin päin.

Vierailija
2/12 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne ei ole mitään verrattuna hiusten ohentumiseen. Näin bussissa pari päivää sitten nuoren (25-35 v.) naisen, jolla oli päälaelta hiukset ohentuneet ja kiitin Luojaa, ettei itselläni ole sellaista ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sairastuvat akneen,joka jättää iholle kraatereita,onkaloita.Naisilla erittäin harvinainen sairaus. Kieltämättä tekee kantajastaan ruman. Plastiikkakirurgi on oikea osoite,jos haluat arvista eroon. Se maksaa muutaman tuhatta euroa, mutta pääsetpä huutelemasta katkeruuttasi av-palstalla. Etkö hoitanut ihoasi oikein aknen aikana, koska itket av-palstalla?

Vierailija
4/12 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kummankaan kasvoilla kivalta näytä, mutta kyllä akne on naisen ulkonäölle melkoinen kirous.

Toki. Saman tekevät läskit, ikä ja köyhyys. Miestä jotkut näistä jopa komistavat ;)

Vierailija
5/12 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Luulen, että, miestä akne rumentaa enempi jos nyt jostain syystä aknen rymentavuus olisi jotenkin kiinni sukupuolesta. - Miksikö? - Siksi, että nainen osannee paremmin peittää aknea piiloon siinä kun mies ajattelee, että ei hän voi tehdä iholleen mitään; naiset ne meikkaa ei miehet...  

Vierailija
6/12 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sairastuvat akneen,joka jättää iholle kraatereita,onkaloita.Naisilla erittäin harvinainen sairaus. Kieltämättä tekee kantajastaan ruman. Plastiikkakirurgi on oikea osoite,jos haluat arvista eroon. Se maksaa muutaman tuhatta euroa, mutta pääsetpä huutelemasta katkeruuttasi av-palstalla. Etkö hoitanut ihoasi oikein aknen aikana, koska itket av-palstalla?

Ahahahaaa sua osu nyt todella arkaan paikkaan ahahaha luuseri :Ddddd

Vierailija
7/12 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle on jäänyt aknesta aika paljon arpia naamaan. Musta se näyttää jollain tavalla jopa hyvältä, sellaiselta karskilta.

Naisilla mun mielestä paljon pahempi kirous.

Vierailija
8/12 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknea näkee nykyisin erittäin harvoin. Hyvä, että aknesta kärsivät saavat apua tilanteeseen.

Vierailija
9/12 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kai jotain vialla, kun mielestäni lievä akne saattaa tehdä miehestä seksikkään. :D

Vierailija
10/12 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut arpinaamaisen naisen kanssa enkä seurustele. :D

Vierailija
11/12 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut arpinaamaisen naisen kanssa enkä seurustele. :D

Taisi tulla pakit? Vai oletko nainen ja miehes lähti arpinaamaisen naisen matkaan?

Vierailija
12/12 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai jotain vialla, kun mielestäni lievä akne saattaa tehdä miehestä seksikkään. :D

Kai se viestittää korkeasta testosteronitasosta.