En saanutkaan kutsua, musertavaa
Tänään kuulemma lähti sähköpostilla kutsut kaikille tärkeille ihmisille että voivat olla osallisena tohtorintutkinnon juhlistamiseen. Tulla kuuntelemaan väitöstä ja illalla karonkkaan. Olin jo katsellut iltapukua, säästänyt rahaa juhlallisuuksiin ja lahjaan. Musertavaa että en olekaan tärkeä kun kutsut lähetti mies joka ollut avopuolisoni viimeiset 2,5 vuotta.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on täysi pässi käytökseltään jos ei halua sinua mukaan. Ansaitset paremman.
Sanoisin että se oli siinä se juttu, jos tilanne on tää.
Kysyisin suoraan mieheltä, miksei halua sinua karonkkaan. on tuo nyt aivan kummallista. Kyllä muut vieraatkin ihmettelee ja kyselee missä olet.Tämäkin vielä. Miten ihmeessä kehtaan sanoa miehen äidille ettei minua ole kutsuttu? Kun/jos hän kysyy olenko jo löytänyt hyvän iltapuvun koska asiasta on ollut keskustelua.
Ap
Miten niin kehtaat? Sehan on miehesi hapea! Sanot vaan etta poikasi ei halunnut sua sinne. Ymmarran etta olet surullinen mutta ala rupea vassykaksi. Kayt kunnon tiukan keskustelun miehesi kanssa!! Ja sitten lahdet.
Siis voitko nyt edelleen kertoa AP että onko mies sanonut sinulle selkeästi, että sinua ei ole kutsuttu? SELKEÄSTI. Mieti tätä tunnekuohultasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on täysi pässi käytökseltään jos ei halua sinua mukaan. Ansaitset paremman.
Kysyisin suoraan mieheltä, miksei halua sinua karonkkaan. on tuo nyt aivan kummallista. Kyllä muut vieraatkin ihmettelee ja kyselee missä olet.Tämäkin vielä. Miten ihmeessä kehtaan sanoa miehen äidille ettei minua ole kutsuttu? Kun/jos hän kysyy olenko jo löytänyt hyvän iltapuvun koska asiasta on ollut keskustelua.
Ap
Ai miten kehtaat kertoa miehen äidille että hänen oma poikansa ei anna vaimonsa tulla tohtoriväitösjuhlallisuuksiinsa? Olet jotenkin vajaa?
Soitat nyt heti sille anopille ja kerrot asian. Miehesu naisystävä ei sitten voi tulla sinne.
Miehesi suunnittlee eroa, on lykännyt sitä vaan kun pitää saada väikkäri ensin valmiiksi. Ja kun on kätevää pitää ilmaista taloudenhoitajaa. Ja saa seksiäkin vielä kaupan päälle. Kysy mieheltä mitkä ovat teidän yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat
Ihmiset nauraa täällä sitä, että ap jäi ilman virallista kutsua. Kun mun miehellä oli väitös ja karonkka, sain minä virallisen kutsun muiden mukana. Tosin tiesin, että olen kutsuttu ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on avopuolisoni. Ja ei ole provo. Kysyin miksi en saanut kutsua ja mies vain tuijotti silmät isoina. Hänelle ei ollut tullut mieleenkään kutsua. Eikä siis kutsu vain pakolliset vastaväittelijän ym vaan ystäviään ja sukulaisia, kaikki siis joiden kanssa haluaa juhlia tärkeää päiväänsä.
ApMinua aina ärsyttää provohuutelijat mutta nyt on pakko sanoa että ei ole totta, en usko.
Kai te nyt olette asiasta kotona pakostakin puhuneet ja ilmi on tullut että olet siinä uskossa että pääset itsestäänselvästi mukaan.On ihan totta. Ja olen ollut siinä uskossa että pääsen mukaan, ehkä siksi en ole erikseen kysynyt että kai minä pääsen mukaan. En nyt muista mitä kaikkea on puhuttu kun väitökseen pvmäärä lyötiin lukkoon. Mutta onko sillä väliä missä vaiheessa asia selviää? Musertavaa se olisi ollut minulle minä tahansa päivänä. Tai ehkä pahempaa kun olisin ollut se iltapuku päällä väitöspäivänä... 😢
Ap
Ap taitaa olla yksi palstoilla notkuvista väikkäriopiskelijoista. Ei homma luista, pitää huvitella provoilla... Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis voitko nyt edelleen kertoa AP että onko mies sanonut sinulle selkeästi, että sinua ei ole kutsuttu? SELKEÄSTI. Mieti tätä tunnekuohultasi.
Kyllä sanoi että ei ole kutsunut eikä aio. Oli jotenkin hölmistynyt siitä että olin olettanut edes pääseväni karonkkaan ja sanoi ettei voi mua estääkään tulemasta väitökseen kun se on avoin tilaisuus.
Ap
Minäpä näin vanhempana akkana sinua neuvon.. Otat nyt itseäsi niskasta kiinni ja elät elämääsi eteenpäin. Et sanallakaan kysele koko hommasta mitään.
Olet kuin et tietäisi edes koko asiasta.. Ja sitten, kun päivä koittaa ja mies lähtee, keräät kimpsusi ja kampsusi ja lähdet.
Mene jonnekkin kotoa pois..äläkä soittele, äläkä vastaa..anna miehen kärventyä rauhassa. Ja sitten ehkä viikon päästä voit kysyä, että olikos sulla asiaa..
Anna miehen selitellä ja sovitella, mutta älä taivu. Tuo on jo niin iso loukkaus, ettei sitä anneta anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAi miten kehtaat kertoa miehen äidille että hänen oma poikansa ei anna vaimonsa tulla tohtoriväitösjuhlallisuuksiinsa? Olet jotenkin vajaa?
Soitat nyt heti sille anopille ja kerrot asian. Miehesu naisystävä ei sitten voi tulla sinne.
Asumme yhdessä. Avovaimo 2,5v, yhdessä 4v. Miten säälittävämpi voisinkaan olla jos vielä pakottaisin mieheni äidin pakottamaan poikansa kutsumaan minut.
Ap
Jos tää ei ole provo, niin miehesi todellakin häpeää sinua eikä arvosta sinua. Eli eroaisin väittömästi.
Kaikissa karonkoissa joissa olen ollut, on väittelijän kumppani ollut mukana ja hänen tukeansa on puheessa aina erikseen vielä kiitelty. Samoin kiitokset kumppanille on joka kerta olleet myös itse väitöskirjassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi suunnittlee eroa, on lykännyt sitä vaan kun pitää saada väikkäri ensin valmiiksi. Ja kun on kätevää pitää ilmaista taloudenhoitajaa. Ja saa seksiäkin vielä kaupan päälle. Kysy mieheltä mitkä ovat teidän yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat
Voiko tosiaan olla näin. Minä oletin että seuraava juhla tämän jälkeen olisi ollut meidän häät. Luulin että kosisi kun on saanut opiskelut päätökseen. Itse olen jo työelämässä ollut pidempään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tosiaan olla näin. Minä oletin että seuraava juhla tämän jälkeen olisi ollut meidän häät. Luulin että kosisi kun on saanut opiskelut päätökseen. Itse olen jo työelämässä ollut pidempään.
Ap
Korjaus: pelkästään työelämässä. Mies tekee töitä tutkijana.
Ap
Menet paikalle ja näytät kaikkien muiden vieraiden edessä hömistyneeltä, kun et löydäkään omaa paikkaasi juhlaillallisella. Sitten kysyt kuuluvalla äänellä mieheltäsi, että "Mitä tää on, unohditko mut kokonaan plaseerauksesta?" Siinä saa miehesi sitten punastella kaikkien sukulaistensa ja ystäviensä edessä. Ei ne sulle naura, usko pois, vaan häpeää miestäsi!
On ihan eri asia jättää kutsumatta kuin ilmaista, ettei HALUA toista juhlaan. Ap vänkää vain, että kutsua ei ole. Ei kerro selkeästi, onko hän tervetullut/haluttu juhliin. Tollainen kutsumattomuus ei tarkoita mitään. Provo.
No melkonen keissi. Ero sillä on mielessä. Ihme hyypiö, olisi joko tehnyt homman selväksi tai sitten jaksanut vielä yhdet juhlat. Huhhuh. Jaksamista ap.
Ei ihme että ukko ei AIO kutsua, kun olettaa että ap ilman muuta tulee juhliin. Ihan tyhmäähän nyt on kutsua hlö, joka itsestäänselvyytenä on haluttu juhliin mukaan. Ukko ei ole kertaakaan sanonut ettei halua ap:tä mukaan. Provooooo... 0/5
Hahhahhah. Kaikkea sitä täällä yritetään syöttää. Aapeellä tylsää? Veikkaan, että äijänsä on lettutieteen vihtori , kunhan nyt ensin väittelee teidän nurkkakuppilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että ukko ei AIO kutsua, kun olettaa että ap ilman muuta tulee juhliin. Ihan tyhmäähän nyt on kutsua hlö, joka itsestäänselvyytenä on haluttu juhliin mukaan. Ukko ei ole kertaakaan sanonut ettei halua ap:tä mukaan. Provooooo... 0/5
Ohis mutta hitto vieköön, lukekaa keskukstelu ennen kuin kommentoitte. On tässä vaiheessa tullut jo piinallisen selväksi, että AP:tä ei todellakaan haluta mukaan.
Kuulostaa siltä että mies haluaa hankkiutua sinusta eroon mutta siten, että sinä jätät. Luultavasti hänellä on jo sovittuna post-doc tutkijan paikka jossain kansainvälisessä tutkimusryhmässä jonne haluaa lähteä ilman sitoumuksia.
PItää sinua palvelijanaan ei tasa-arvoisena kumppanina. Eroa.