En saanutkaan kutsua, musertavaa
Tänään kuulemma lähti sähköpostilla kutsut kaikille tärkeille ihmisille että voivat olla osallisena tohtorintutkinnon juhlistamiseen. Tulla kuuntelemaan väitöstä ja illalla karonkkaan. Olin jo katsellut iltapukua, säästänyt rahaa juhlallisuuksiin ja lahjaan. Musertavaa että en olekaan tärkeä kun kutsut lähetti mies joka ollut avopuolisoni viimeiset 2,5 vuotta.
Kommentit (255)
En odottaisi virallista kutsua mutta olettaisin että olen tulossa juhlapaikalle. Jos olisin kenen tahansa karonkassa eikä hänen puolisonsa olisi siellä niin ihmettelisin että miksei puoliso siellä ole. Ja jos tuore tohtori sanois etten mää sitä kutsunut niin pitäisin häntä outona.
Mä kostaisin ton jollain julmalla tavalla. Täys mätäpaska äijä.
Toisin yhteiseen kämppään jonkun komean jännämiehen yhdeksi illaksi :D
Oletko sitten jotenkin sosiaalisesti heikkolahjainen tai pitääkö mies sinua muuten tyhmänä, mikä on oma koulutuksesi? Toisaalta harvoin kai karonkassa pelkästään ko.alasta puhutaan, koska on kai luonnollista, ettei läheskään kaikki ymmärrä esim. molekyylibiologiasta, jos ite on vaikka hallinnon alan ihminen.
Siis oletteko te nyt ihan kunnolla puhuneet siitä, että haluaako miehesi sinut karonkkaan vai ei? Vai oletko päätellyt että ei, koska ei lähettänyt kutsua sähköpostilla? Kyllä noissa jutuissa etikettihommia on, mutta ei KUKAAAAAAAN siellä yliopistolla neuvo miestäsi laittamaan sinulle sähköpostilla kutsua, eikä sitä kukaan odota :D
Eli voitko AP nyt selvästi kertoa, että oletteko keskustelleet miehesi kanssa kasvotusten siten, että hän on sanonut, ettei halua sinua karonkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää että en siis suuttunut kun en saanut virallista kutsua s-postiini, vaan siitä että avopuolisoni ei kutsu minua ollenkaan karonkkaan. Eikä aio kutsua vieläkään. Vaikka olisi jotenkin unohtanut minut niin vielä voisi korjata tilanteen mutta ei aio. Ei siis pidä minua tärkeänä tai ei halua juhlistavaa rakkaimpansa kanssa tärkeää päivää. En tiedä. Kun tivasin syytä niin hän lähti ulos.
Ap
Ei siis HALUA kutsua sinua?
Ei siis ole joku hajamielinen professori tai tieteeseen keskittyvä käytöstapoja tajuamaton tyyppi.
Älä nyt anna periksi vaan selvität tämän juurta jaksain, kävi miten kävi.
Rauhallisesti mutta peräänantamattomasti.
Teepä vaikka niin, että karonkkaillaksi isket jonkun hitonmoisen komistuksen ja tuot sen sinne. Sanot äijälle, että sulla ei ehkä ole älyä, mutta ukollasi ei ollut ulkonäköä :D
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani puolestasi! Miehesi ei näköjään rakasta sua. Sinuna heittäisin hänet pihalle tai hankkisin itselleni uuden asunnon.
Aivan turhaan rakastat miestäsi ja tuhlaat elämääsi häneen.
Tämähän se musersi. Luulin kaiken olevan hyvin ja hänen rakastavan minua. Nyt en tiedä mitä teen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Omg mä tajusin juuri että mä en ole lähettäny kutsua mun avomiehelle meidän häihin!!!
Enkä minä omaa miestäni minun ja mieheni yhteisten lasten ristiäisiin. Aika kamala moka kun sen nyt jälkeen päin huomaan. Mitenkähän se kuitenkin huomasi tulla paikalle? Ja kun tuli kutsumatta niin oliko mieheni sitten kuokkavieras ja röyhkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani puolestasi! Miehesi ei näköjään rakasta sua. Sinuna heittäisin hänet pihalle tai hankkisin itselleni uuden asunnon.
Aivan turhaan rakastat miestäsi ja tuhlaat elämääsi häneen.Tämähän se musersi. Luulin kaiken olevan hyvin ja hänen rakastavan minua. Nyt en tiedä mitä teen.
Ap
Minä tiedän mitä sinun pitää tehdä.
Puhua tämä asia selväksi.
Ja jos todella on Niinkuin näyttää ettei hän jostain syystä halua sinua sinne, niin ei teillä ole tulevaisuutta yhdessä.
Älä tuhlaa aikaa enää häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää että en siis suuttunut kun en saanut virallista kutsua s-postiini, vaan siitä että avopuolisoni ei kutsu minua ollenkaan karonkkaan. Eikä aio kutsua vieläkään. Vaikka olisi jotenkin unohtanut minut niin vielä voisi korjata tilanteen mutta ei aio. Ei siis pidä minua tärkeänä tai ei halua juhlistavaa rakkaimpansa kanssa tärkeää päivää. En tiedä. Kun tivasin syytä niin hän lähti ulos.
ApEi siis HALUA kutsua sinua?
Ei siis ole joku hajamielinen professori tai tieteeseen keskittyvä käytöstapoja tajuamaton tyyppi.
Rauhallisesti mutta peräänantamattomasti.
En tiedä miksi hän on koko ajan olettanut että en tule karonkkaan tai edes väitökseen (mihin antoi sittemmin 'luvan') ja selitti jotain ympäripyöreää kun kysyin miksen saanut kutsua. Eli jotain ettei ravintolaan ilmoitettua henkilömäärää voi muuttaa. Mutta jos tärkeään päivään on vielä 3viikkoa niin kai sinne voi ilmoittaa kun vasta kutsutkin lähti. Voi ei! Olen tyhmä! Juuri tajusin ettei mitään ravintolan kanssa voi olla lyöty lukkoon kun kaikki kutsutut eivät mitenkään voi olla jo vastanneet. Valehteli ja häipyi vaikka en edes tajunnut hänen puhuneen itseään pussiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisesti mutta peräänantamattomasti.En tiedä miksi hän on koko ajan olettanut että en tule karonkkaan tai edes väitökseen (mihin antoi sittemmin 'luvan') ja selitti jotain ympäripyöreää kun kysyin miksen saanut kutsua. Eli jotain ettei ravintolaan ilmoitettua henkilömäärää voi muuttaa. Mutta jos tärkeään päivään on vielä 3viikkoa niin kai sinne voi ilmoittaa kun vasta kutsutkin lähti. Voi ei! Olen tyhmä! Juuri tajusin ettei mitään ravintolan kanssa voi olla lyöty lukkoon kun kaikki kutsutut eivät mitenkään voi olla jo vastanneet. Valehteli ja häipyi vaikka en edes tajunnut hänen puhuneen itseään pussiin.
Ap
Siis aivan täysi pelle. Jättäisin jollain julmalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisesti mutta peräänantamattomasti.En tiedä miksi hän on koko ajan olettanut että en tule karonkkaan tai edes väitökseen (mihin antoi sittemmin 'luvan') ja selitti jotain ympäripyöreää kun kysyin miksen saanut kutsua. Eli jotain ettei ravintolaan ilmoitettua henkilömäärää voi muuttaa. Mutta jos tärkeään päivään on vielä 3viikkoa niin kai sinne voi ilmoittaa kun vasta kutsutkin lähti. Voi ei! Olen tyhmä! Juuri tajusin ettei mitään ravintolan kanssa voi olla lyöty lukkoon kun kaikki kutsutut eivät mitenkään voi olla jo vastanneet. Valehteli ja häipyi vaikka en edes tajunnut hänen puhuneen itseään pussiin.
Ap
Eiköhän ole aika selvää käytöksen perusteella, että hänellä on toinen nainen, jonka on sinne kutsunut. Eihän nyt jumalauta omaa aviopuolisoa kielletä tulemasta tuollaiseen juhlaan mukaan. Jätä tuommoinen kusipäänarsisti.
Toivon etta on tuon vaitoskirja-ahdistus postauksen innoittama provo. Muuten tivaat miehelta miksi ei halua sua sinne, siis ihan KUNNOLLA. Ja sitten jatat ennenkun se jattaa sut.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on täysi pässi käytökseltään jos ei halua sinua mukaan. Ansaitset paremman.
Sanoisin että se oli siinä se juttu, jos tilanne on tää.
Kysyisin suoraan mieheltä, miksei halua sinua karonkkaan. on tuo nyt aivan kummallista. Kyllä muut vieraatkin ihmettelee ja kyselee missä olet.
Tämäkin vielä. Miten ihmeessä kehtaan sanoa miehen äidille ettei minua ole kutsuttu? Kun/jos hän kysyy olenko jo löytänyt hyvän iltapuvun koska asiasta on ollut keskustelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEiköhän ole aika selvää käytöksen perusteella, että hänellä on toinen nainen, jonka on sinne kutsunut. Eihän nyt jumalauta omaa aviopuolisoa kielletä tulemasta tuollaiseen juhlaan mukaan. Jätä tuommoinen kusipäänarsisti.
Ei hän kehtaisi jotain rakastajatarta marssittaa äitinsä eteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on täysi pässi käytökseltään jos ei halua sinua mukaan. Ansaitset paremman.
Sanoisin että se oli siinä se juttu, jos tilanne on tää.
Kysyisin suoraan mieheltä, miksei halua sinua karonkkaan. on tuo nyt aivan kummallista. Kyllä muut vieraatkin ihmettelee ja kyselee missä olet.Tämäkin vielä. Miten ihmeessä kehtaan sanoa miehen äidille ettei minua ole kutsuttu? Kun/jos hän kysyy olenko jo löytänyt hyvän iltapuvun koska asiasta on ollut keskustelua.
Ap
Älä ala selittelemään valheita miehesi puolesta. Sanot suoraan, että mies ei sinua juhlaan yksiselitteisesti halua mukaan ja koko suhde on sen vuoksi harkinnassa. Ei tuollainen käytös ole todellakaan sinun häpeäsi, joten älä ota siitä turhaa taakkaa kannettavaksesi.
Tämä kaikki on niin noloa että tekee mieli pakata tavarat. Miten kehtaan ikinä nähdä hänen sukulaisia tai ystäviä kun saavat tietää etten ollut kutsumisen arvoinen.
Ap
Aivan turhaan rakastat miestäsi ja tuhlaat elämääsi häneen.