Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saanutkaan kutsua, musertavaa

Vierailija
26.05.2016 |

Tänään kuulemma lähti sähköpostilla kutsut kaikille tärkeille ihmisille että voivat olla osallisena tohtorintutkinnon juhlistamiseen. Tulla kuuntelemaan väitöstä ja illalla karonkkaan. Olin jo katsellut iltapukua, säästänyt rahaa juhlallisuuksiin ja lahjaan. Musertavaa että en olekaan tärkeä kun kutsut lähetti mies joka ollut avopuolisoni viimeiset 2,5 vuotta.

Kommentit (255)

Vierailija
241/255 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi suunnittlee eroa, on lykännyt sitä vaan kun pitää saada väikkäri ensin valmiiksi. Ja kun on kätevää pitää ilmaista taloudenhoitajaa. Ja saa seksiäkin vielä kaupan päälle. Kysy mieheltä mitkä ovat teidän yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat

Tätä minäkin epäilen. Tiedän naisen joka kertoi avopuolisolleen erosta heti kun valmistui opinnoistaan ja sai työpaikan. Aiemmin ei voinut kertoa, ei olisi ollut kenen rahoilla elää siihen asti, olisi pitänyt opintotuella ja -lainalla kitkutella...

Minäkin tiedän henkilön joka juuri on parasta aikaa tekemässä noin. Käyttää vain hyväkseen miehen hellää huolenpitoa ja on suunnitellut jo valmiiksi miten lähtee kun ei enää tarvitse hänen rahojaan.

Vierailija
242/255 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella pahalta puolestasi... Mutta kuitenkin hyvä, että nyt pääset tuollaisesta miehestä eroon, ja voit tämän jälkeen löytää itsellesi kumppanin, joka ei käyttäydy sinua kohtaan näin halveksuvasti.

Voimia ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minua! Täytin vuosia ja pidin juhlat enkä lähettänyt aviomiehelleni kutsua!!  (Yhdessä 30 vuotta...) 

Joo, ihan aikuisten oikeasti, ap:n syyksi tätä on mahdotonta kääntää. Typerää, tahditonta ja erittäin 

epäkohteliasta käytöstä. Lieneeköhän karonkassa joku, joka ei "saa" tavata avopuolisoa?

Vierailija
244/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sekava ketju.

Ja vähän epäilyttää tämä ap:n tarina. Miksi puhut kutsusta, kun olisit voinut heti alkuun sanoa vain suoraan, että mies ei halua sinua sinne? Ensin tuntuu kyse olevan vain etikettiin kuuluvasta kutsusta, mutta yhtäkkiä asia onkin se, ettei mies halua sinua sinne.

Jos tekee provon, niin eikö se kannattaisi pitäytyä siinä stoorissa loppuun asti.

Vierailija
245/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti mies ei halua sinua mukaan??

On jo ilmoittanut ravintolaan, missä karonkkaan on, kuinka monta henkilöä tulee eikä halua muuttaa lukua. Eli juu ei halua minua mukaan. Miten tälläisen kanssa voi elää?

Ap

Siis missä karonkka on. Sori kirjoitusvirhe, itken. Väitöstilaisuus on avoin kaikille että sinne voin kuulemma tulla jos haluan.

Ap

Voi kristus näitä palstalla itkijöitä! MITÄ SINÄ TÄÄLLÄ ITKET, PUHU MIEHESI KANSSA! Kerrot, että pahoitit mielesi ja haluat kovasti tulla, eiköhän sieltä paikka löydy!!! Nää on taas näitä, kun suomalaiset ei osaa puhua keskenään! Siitä ne korkeet avioeroprosentit.

Vierailija
246/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Miehesi on käyttäytynyt uskomattoman törkeästi. Pakkaa kamat ja lähde. Tuohon ei tarvi mitään kostoa alkaa miettimään, paska paskan korjaa, usko mua. Älä selittele, vaihda numerosi, piilota osoitteesi ja lähde. Aloita samantien uuden elämän ja unohda tämä. Kahden vuoden päästä jo naurat tälle asialle.

Olen jo päälle nelikymppinen ja monessa vesissä uiskennellut. Muistan kuinka parikymppisenä minulla oli suhde mieheen, joka häpesi minua. Meillä oli melkein samanlainen tilanne. Kun sain selville, ettei minusta tietänyt kukaan, ei edes miehen äiti, pakkasin kimpsuni ja kampsuni. Seurustella kerkesimme kuusi vuotta.

Vaikka silloin häpesin itseäni, duunarin asemaani ja pidin itseäni liian tyhmänä ja junttina esiteltäväksi, nyt melkein 15 vuotta jälkeenpäin nauran asialle. 

Pää pystyyn ja uusiin haasteisiin, elämä on elettäväksi tarkoitettu ja sinäkin tapaat vielä uusia ihmisiä jotka arvostavat sinua sellaisena kuin olet.

Näin on, ei kannata jäädä piiloteltavaksi. Onko myös joidenkin miesten tapa sellainen, että se kotielämä erotetaan täysin työelämästä? Minullakin on työkavereita, jotka eivät puhu mitään siviilielämästään.  Sattumalta olen sitten törmännyt  esim yhteen mieheen  perheensä kanssa. Olisko ap:n mies tätä sorttia, työpaikalla eivät edes välttämättä tiedä, että miehellä avopuoliso :(

Mies todellakin on sitä sorttia että työelämä ja kotielämä on täysin eri. Ja eri asia jos hän kutsuisi väitökseen ja karonkkaan vain pakolliset ja työtovereita mutta miksi sitten hän kutsui sukulaisia ja ystäviä. Osan heistä olen tavannut ja eikä hän heidän seurassa ole hävennyt minua.

Ap

Eikö ne sukulaiset ihmettele missä sinä olet?  Koska puolisohan se nyt on ensimmäisenä edustamassa juhlakalun vierellä.  Nyt ie meikäläisen ohimoon mene tämä homma.  Ettekö tosiaan keskustele mistään kotona.  Käyttekö normaalisti juhlissa ja esim. ravintoloissa kahdestaan??  Sukulaisissa?

Vierailija
247/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti mies ei halua sinua mukaan??

On jo ilmoittanut ravintolaan, missä karonkkaan on, kuinka monta henkilöä tulee eikä halua muuttaa lukua. Eli juu ei halua minua mukaan. Miten tälläisen kanssa voi elää?

Ap

Siis missä karonkka on. Sori kirjoitusvirhe, itken. Väitöstilaisuus on avoin kaikille että sinne voin kuulemma tulla jos haluan.

Ap

Voi kristus näitä palstalla itkijöitä! MITÄ SINÄ TÄÄLLÄ ITKET, PUHU MIEHESI KANSSA! Kerrot, että pahoitit mielesi ja haluat kovasti tulla, eiköhän sieltä paikka löydy!!! Nää on taas näitä, kun suomalaiset ei osaa puhua keskenään! Siitä ne korkeet avioeroprosentit.

Olet oikeassa että minun ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne kun asia vielä itketti ja en tiennyt mistä on kyse. Tein monta kirjoitusvirhettä enkä saanut selitettyä että mikä musersi oli kun minua ei kutsuttu, ollenkaan. Piste. Ei kutsun puuttuminen tapahtumaan mihin olisin ollut tervetullut. Huh huh,kun ei ole helppoa olla ap tällä palstalla ollenkaan, niin monet sanovat provoksi tai kääntävät asiat päälaelleen. Jää kyllä viimeiseksi kerraksi kun täällä itken mitään asiaani. Ottakaa huomioon että en ole mikään robotti joka pystyy tunteettomasti ja selkeästi kertomaan kaiken kun sisällä myllertää. Nyt tarinani olisi ihan eri: tunteeton exä ei kutsunut karonkkaan, neljän vuoden parisuhde lensi roskikseen. Mielipiteitä?

Emme ole enää yhdessä ja selkeästi en mene siis karonkkaan. Tämä on turha aihe nyt.

Hyvää kesää kaikille!

Ap

Vierailija
248/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tyttöystävääni kutsu karonkaani sitten aikanaan. Ei naisten paikka ole karonkassa. M20

Eikös siellä karoNkkailLallisella istu anoppi ja äitikin saati puoliso.

Voit ap katsoa väikkärin rakaversiosta onko sinua mainittu alkusivujen kiitoksissa, josa yleensä puolisot ja tukeneet henkilöt kiitellään.   Ihme jos et ole sitä lukenut koska väitöskirja on niin suuri juttu että luulisi että siitä kotona keskustellaan ja sitä läpikäydään monet kerrat yhdessä.

Vierailija
249/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet oikeassa että minun ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne kun asia vielä itketti ja en tiennyt mistä on kyse. Tein monta kirjoitusvirhettä enkä saanut selitettyä että mikä musersi oli kun minua ei kutsuttu, ollenkaan. Piste. Ei kutsun puuttuminen tapahtumaan mihin olisin ollut tervetullut. Huh huh,kun ei ole helppoa olla ap tällä palstalla ollenkaan, niin monet sanovat provoksi tai kääntävät asiat päälaelleen. Jää kyllä viimeiseksi kerraksi kun täällä itken mitään asiaani. Ottakaa huomioon että en ole mikään robotti joka pystyy tunteettomasti ja selkeästi kertomaan kaiken kun sisällä myllertää. Nyt tarinani olisi ihan eri: tunteeton exä ei kutsunut karonkkaan, neljän vuoden parisuhde lensi roskikseen. Mielipiteitä?

Emme ole enää yhdessä ja selkeästi en mene siis karonkkaan. Tämä on turha aihe nyt.

Hyvää kesää kaikille!

Ap[/quote]

Olipa surullinen loppu tällä jutulla. Voimia ja tsemppiä sinulle!

Vierailija
250/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! Täällä on paljon puskista huutelijoita, jotka haluavat pahoittaa vain toisen mielen. Eropäätös oli varmasti hyvä ja tulee osoittautumaan hyväksi käänteeksi elämässäsi myöhemmin <3

Vierailija
251/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies nyt lopulta suhtautui siihen että koko tilanne päättyi eroon? Osasiko selittää yhtään paremmin miksi alunperin jätti kutsumatta, onko ero hänelle nyt mieleinen päätös?

Toivottavasti palaat ap vielä vastaamaan! Varmasti tuli kaikkien vastaajien mielipide selväksi että ero on oikea päätös, toivottavasti pääset tästä miehestä siis yli mahdollisimman pian. Hyvää kesän alkua sinulle ap!

Vierailija
252/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku parempi vaikka turkkilainen mies. Pääset sukujuhliin ja saat kepapia joka päivä. Laatua sinulle ja rakkautta.

Tule Mellunmäkeen kaunis tyttö.

Vierailija
253/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurja, että olet seurustellut itsekkään ihmisen kanssa. Tosi inhottavasti toimittu häneltä ja hyväksikäytöltähän tuo kuulostaa. Muistathan, ettei se ole sinun vikasi ollut, että mies on keskittynyt itseensä. Toivottavasti seuraavaksi löydät AP kunnon miehen ja hyvän parisuhteen. Toisaalta hyvään aikaan erositte, kesää voi olla mukavakin viettää sinkkuna pitkästä aikaa :)

Vierailija
254/255 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten huomiomisrituaaalit, miehet ei välittäis yhtään.

Vierailija
255/255 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti