Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vihdoinkin löysin sielunkumppanini, olen onnellinen mies.
26.05.2016 |
Näin vielä 40-vuotiaana löysin kumppanin 23-vuotiaasta ihanasta nuoresta naisesta. Puhumme kaikesta maan ja taivaan välillä, hän on todella fiksu ja kypsä. Meillä on samanlainen huumorintaju ja paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Hän on ensimmäinen ihminen, joka todella ymmärtää minua. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. <3
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mammapalstalla nelikymppisenä.Voi parkaa..
Sielunkumppanuus on hieno asia. Onnea teille :)
Ei varmaan ole sun sielunkumppani enää kun vanhenee muutaman vuoden ja sinä olet vieläkin 23-vuotiaan tasolla henkisesti. Eiköhän se pillu ole vain lumonnut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhojen akkojen kateellisuutta on mukava katsella popcornien kera :)
Alue: Aihe vapaa
Oletko 23-vuotiaan tasolla?