Millaisiksi ajattelette Taivaan ja Helvetin?
Siitä toisesta paikasta ei tällä kertaa enempää, vaan keskitytään sen sijaan tovi siihen paikkaan, johon useimmat kuolevat ihmiset joutuvat.
http://www.divinerevelations.info/documents/bill_wiese_23_minutes_in_he…
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko Taivaassa paskantaa?
Kyllä voi, mutta vain toisen ihmisen suuhun. Pilvien päälle ei saa torttuja pudotella, koska se olisi pyhäinhäväistys.
Ikuiset vitsailun aiheet. Toisinaan tuntuu, että Helvetti on tämä maailma, missä nyt ollaan. Hyvät teot ja nautinnot, rakkaus ja läheisyys, kaikki hyvät asiat (mitä ne kullekkin ovat), ovat se pala Taivasta, jonka jokainen tarvitsee ihan rentoutuakseen ja nollatakseen työtaakkaa ja stressiä. Uskonnoilla ja hengellisellä elämällä ei minun kohdallani ole mitään tekemistä näiden kahden "paikan" kanssa. T. 18v
Emt mut ei oikeesti kukaan joka rakastaa laita ketään ikuisesti tuleen palamaan...
Taivaassa vain nukutaan huuhteluaineen tuoksuisissa puhtaissa lakanoissa.
Helvetissä kärsitään välilevyn pullistumasta ja joudutaan jatkuvasti selkäkivuissa kumartumaan haistaakseen paatuneen taparikollisen pieruja.
Taivaassa saa syödä mielin määrin suklaata, irtokarkkeja, pizzaa, croissanteja ym. herkkuja ja juoda limsaa, viiniä, siidereitä ja tuoremehuja ja siitä huolimatta pysyä hoikkana.
Helvetissä taas siivotaan, siivotaan ja siivotaan ...
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Taivaassa vain nukutaan huuhteluaineen tuoksuisissa puhtaissa lakanoissa.
Helvetissä kärsitään välilevyn pullistumasta ja joudutaan jatkuvasti selkäkivuissa kumartumaan haistaakseen paatuneen taparikollisen pieruja.
Ethän sä vaan ole se sama mies, joka Tunnustustenluolassa pieraisi oman marsumollukkansa nenään, kun piteli sitä peräreikänsä lähellä?
Mulle on yksi meedio kertonut, että helvettiä ei ole olemassa. Yksikään sielu ei joudu ikuiseen kadotukseen, jälleensyntymisellä maksetaan karmanvelkoja edellisistä elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on yksi meedio kertonut, että helvettiä ei ole olemassa. Yksikään sielu ei joudu ikuiseen kadotukseen, jälleensyntymisellä maksetaan karmanvelkoja edellisistä elämistä.
Meediot taittaa pössytellä aika paljon taikakukkaa.
19 olen ajatellut melkein kuin sinä, mutta niin, että kamalaa olisi olla paikassa, jossa kaikki on valoisaa, mutta ei ole mitään missään ja silmiä ei saa kiinni.
(Mulla oli semmoinen vaaraton unihalvaus, jossa olin tuollaisessa asetelmassa ja ajattelin, että olisi kamalaa olla kauan noin. Mietin, että jos ylösnousemusta odottavat sielut olisivat noin, niin kamalan tylsää olisi. )
Hyvyys ei voi ottaa luoksensa mitään, jossa on pahaa, koska hyvyys ei voi tehdä kompromissia itsensä suhteen. "Jaa, et sitten noudattanut Minun lakia eli olet lainrikkoja, joka ei tunnusta sitä olevansa... Noh, ei se mitään, kai tänne Taivaaseen vielä mahtuu.." Pahakaan ei voi pitää luonaan mitään, mikä on hyvää. Siksi Jeesus ei pysynyt kuolemassa.
Maa ja elämä Maassa on vain testi sieluille, elämän koulu. Opitko rakastamaan hyvyyttä? Yleensä hyvyyttä oppii rakastamaan, kun joutuu kärsimään pahaa. Siksi Jumala sallii myös kärsimyksiä ihmisille, koska se on ihmisen sielulle hyväksi, että sielu oppii rakastamaan ja etsimään Hyvyyttä, Oikeutta, Rakkautta, Iloa ja Rauhaa.
Totuuden kannalta on samantekevää, millaisia MIELIPITEITÄ ihmisillä on Taivaasta ja Helvetistä. "Minulle se on tätä...", "Minä näen sen näin..", "Minusta Taivas on tylsä paikka, näin sellaisen unenkin kerran...". Totuus ei muutu. Ihmiskunnan historiassa ei ole ollut toista yhtä loistavaa mahdollisuutta saada tietää kaiken haluamansa sekä Taivaasta että Helvetistä internetistä ja kirjoista etsimällä. Haluatte kai kuitenkin tietää, mikä se Totuus tässä asiassa on?
Opinion is No Substitute For Discernment
Taivas on paratiisi, jossa ei ole surua, vaan iloa , ylistystä. Ihmiset ovat saaneet uudet ruumiit ja kaikki näyttävät nuorilta aikuisilta, kuitenkin tunnistettavilta. Lapsena kuolleet ovat ehkä lapsia? Tunnet siis entiset rakkaasi😊
Helvetti on ikuinen ero Jumalasta. Sielu kärsii ikuisesti sen taakan mukaan, minkälaista syntiä on tehnyt. Murhaaja joutuu ikuisesti kärsimään omien tekojensa mukaan. Jos olet ateisti mutta et ole tehnyt pahaa muille, ei sinun syntisi ole toki niin suuri kuin murhaajan , eikä kärsimyksesi niin suuri. Kärsit vain omista synneistäsi. Mutta Jumala ei kiduta ketään!
Jos tunnustaa Jeesuksen Jumalan pojaksi ja pyytää syntinsä anteeksi pääsee taivaaseen. Ihminen on aina syntinen ja tarvitsee Jumalan armoa. Jumala on rakkaus ja armahtaa kaikki ketkä sitä pyytävät . Murhaajankin.
Usko syntyy sanan kuulemisesta. Jos et usko Jeesukseen, Jumalaan ja taivaaseen, niin lue Uusi Testamentti kokonaan läpi. Pyydä syntisi anteeksi ja Pyydä Jeesusta tulemaan elämääsi.
Näin ateistikin alkaa uskomaan . Kokeile, jos et usko!!
Oletko koskaan ajatellut, että miten maailma voi olla näin kaunis ja kaikki hedelmät niin maukkaita, jos kaikki olisi vain alkuräjähdyksestä syntynyttä ja evoluution tulosta. Pelkkä näköaistimus vaatii 20 tietokoneen muistin. Ihmiskeho on aivan käsittämättömän suunnitelman tulos. Jumala on tämän kaiken luonut, muuta selitystä ei ole. Kun pyydät Jeesusta tulemaan elämääsi, huomaat itsekin sen olevan totista totta!
Siunausta elämääsi!
Epäusko on suurin synti/vääryys. Syntien vähyyden varaan ei kannata laskea, ikuisuus Helvetissä on pitkä aika. AP:n linkin tekstissä mainittiin, että kaikki tuntemukset ovat moninkertaisia Taivaassa ja Helvetissä maanpäällisiin verrattuna.
Epäusko on suurin synti (1.Mooseksen käsky, tärkein), mutta usko ilman rakkautta ja tekoja on myös turha. Kuitenkin Luoja Jumalamme on Armon ja Laupeuden ja Pitkämielisyyden Jumala ja tuomitsee niiden leivisköjen mukaan, montako kullekin on annettu, ei samalla mittakepillä. Heikko usko vie Taivaaseen, kuten heikko Rakkaus. Pyytäkää (uskoa ja rakkautta) niin teille annetaan!
Siunausta kaikille
Taivaassa on kylmää ja vetoisaa, jossa lauletaan gregoriaanisia kuolemanvärssyjä homeisista kirjoista ja palvotaan vanhaa sadistista jännäsetää.
Helvetissä on mukavan lämmintä ja trooppista, jossa pössy ja viina on ehtymätöntä. Kaikki on alasti ja ovat koko ajan himokkaina. Seksuaalisuus ei tunne rajoja. Musiikki soi ja kaikilla on ihanan rauhallista olla.