Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten pettäminen vs. naisten pettäminen

Vierailija
26.05.2016 |

Näin lyhyesti sanottuna: nainen pettää vain silloin kun siihen on jokin syy kun taas mies pettää ns. huvin vuoksi. Hyvässä parisuhteessa elävä nainen ei petä, mutta mies pettää vaikka vaimo olisi täydellinen ja seksiä saisi aina kun huvittaa. Tavallaan vika on aina miehessä: nainen pettää koska omassa miehessä on jotain vikaa ja mies pettää koska on mies. Poikkeuksia toki on, mutta yleensä asia on näin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja mies ovat tällä osalla täysin samanlaisia, joten syy/vika on aina pettäjässä

Kommenteista ja peukuista päätellen tämä tuntuu olevan palstan konsensus, mutta uskooko joku tähän oikeasti? Ei ihme, että parisuhteet eivät toimi, kun tällaisia harhoja pidetään yllä.

Vierailija
42/49 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pettäminen on pahempaa kun siinä haetaan täytettä tunnepuolelle, miehellä taas tyhjennystä säkeille.

Nainen pettää useimmiten tyydyttääkseen epätäydellistä tunne-elämää tai kohottaakseen alhaista itsetuntoaan joka on miehen näkökulmasta säälittävää.

Ja millähän logiikalla tunnepuolen täytteen hakeminen on tuomittavampaa kuin säkkien tyhjentäminen?

Aika moni on sitä mieltä, että on se vähemmän pahaa "vain panna" kun vaimo ei anna kuin rakastua ja ihastua toiseen ihmiseen.

Kiva sinänsä. Minä voisin pettää yhden miehen kanssa ihan vaan seksin vuoksi. Oma mieheni ei enää sitä jaksa harrastaa. Hyvä tietää, että pettämiseni ei ole siis kovin tuomittavaa, koska siinä ei ole tunteita mukana.

Ps. Kuka hölmö muuten kuvittelee, että naisilla olisi pettämisessä enemmän tunteita kuin miehillä? Aika sinisilmäinen ajatus.

Miehet(, jotka) suhtautuvat asioihin tunteella. Ajattele eronneita: kumpi puskee eteenpäin, kumpi tarttuu pulloon (yleistäen toki).

Ja sehän johtuu vain siitä, että ei nainen osaa miestä rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä petin koska oma mies ei nussi kunnolla. En enää kestänyt sitä ettei mies ota mua kunnolla. Eli syy oli se et omassa miehessä vikaa. En ehkä yleistäisi. Nainen voi pettää myös ihailun ja huomion saamisen vuoksi vaikka saisi niitä omalta mieheltä.

Kyllä se vika silloin on siinä ihmisessä, joka kituuttaa suhteessa, johon ei ole tyytyväinen.

Vierailija
44/49 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä petin koska oma mies ei nussi kunnolla. En enää kestänyt sitä ettei mies ota mua kunnolla. Eli syy oli se et omassa miehessä vikaa. En ehkä yleistäisi. Nainen voi pettää myös ihailun ja huomion saamisen vuoksi vaikka saisi niitä omalta mieheltä.

Kyllä se vika silloin on siinä ihmisessä, joka kituuttaa suhteessa, johon ei ole tyytyväinen.

Eihän suhde koskaan ole koko ajan tyydyttävä? Enemmän ei ole koskaan tarpeeksi seksissäkään.

Ehkä asia on niin, että mitä tyhmempi ihminen, sitä enemmän hän pettää, koska etsii jotain sellaista, jota ei voi saada.

- Eri

Vierailija
45/49 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pettäminen on pahempaa kun siinä haetaan täytettä tunnepuolelle, miehellä taas tyhjennystä säkeille.

Nainen pettää useimmiten tyydyttääkseen epätäydellistä tunne-elämää tai kohottaakseen alhaista itsetuntoaan joka on miehen näkökulmasta säälittävää.

Ja millähän logiikalla tunnepuolen täytteen hakeminen on tuomittavampaa kuin säkkien tyhjentäminen?

Aika moni on sitä mieltä, että on se vähemmän pahaa "vain panna" kun vaimo ei anna kuin rakastua ja ihastua toiseen ihmiseen.

Kiva sinänsä. Minä voisin pettää yhden miehen kanssa ihan vaan seksin vuoksi. Oma mieheni ei enää sitä jaksa harrastaa. Hyvä tietää, että pettämiseni ei ole siis kovin tuomittavaa, koska siinä ei ole tunteita mukana.

Ps. Kuka hölmö muuten kuvittelee, että naisilla olisi pettämisessä enemmän tunteita kuin miehillä? Aika sinisilmäinen ajatus.

Miehet(, jotka) suhtautuvat asioihin tunteella. Ajattele eronneita: kumpi puskee eteenpäin, kumpi tarttuu pulloon (yleistäen toki).

Ja sehän johtuu vain siitä, että ei nainen osaa miestä rakastaa.

No jopa on surkeaa. MOT.

Vierailija
46/49 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on ihmisessä itsesään vikaa jos pettää. Ei siitä voi syytä kenenkään muun kontolle kääntää. Toisen syyttäminen omista teoista on raukkamaista. Kaikki pettämiset syyt ovat tekosyitä.

Olosuhteet voivat olla mitä ovat ja edesauttaa tilanteita, mutta päätös on aina pettäjän. Jos on huono suhde tai mahdoton olla jonkun kanssa, niin ongelmia pitää ratkoa parin kanssa tai sitten pitää erota. Selän takana toisten nuzziminen ei millään tapaa paranna parisuhdetta.

Vierailija
47/49 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän suhde koskaan ole koko ajan tyydyttävä? Enemmän ei ole koskaan tarpeeksi seksissäkään.

Ehkä asia on niin, että mitä tyhmempi ihminen, sitä enemmän hän pettää, koska etsii jotain sellaista, jota ei voi saada.

- Eri

Mitä tyhmempi ihminen, sitä enemmän hän pettää. Tämä on totta. Mutta minä kääntäisin tämän niin päin, että tällainen ihminen sitoutuu parisuhteeseen säännöillä, joita ei kykene noudattamaan. Eikä myöskään osaa olla reilu ja rehellinen ja sanoa, että nyt ei ole hyvä, joko tiemme erkanevat tai muutamme yhdessä sääntöjä.

Vierailija
48/49 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän aika olisi sopiva siihen, ettei enää asiasta tarvitse puhua, ...jos se on jotekin käsitelty niin, ettei ole ero näkösällä.

En tajua.

Vierailija
49/49 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta syystä pettävän naisen teko on aina tuomittavampi ja raskaampi.

Näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän