Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oon tässä vajaan vuoden ollut sinkkuna ja huomannut, että joittenkin miesten mielenkiinto lopahtaa heti, kun kerron, että olen politiikassa mukana. Nämä miehet on monesti niitä itsevarmoja miehiä, joista itse olen kiinnostunut.

Oon miettinyt, että mikä siinä tökkii? Haluuko itsevarmat miehet naisen jolla ei ole mielipiteitä ja jota pystyy pompottelemaan vai onko se politiikka niin epäseksikästä?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Luulen, että vika on vain siinä, että olet tyhmä. Eihän tuollaisia selityksiä kukaan järkevä edes mieti. Eihän sulle ole oikein voinut osua useampaa alistavaa psykopaattia putkeen millään järkevällä todennäköisyydellä. Ja ei politiikka seksikästä ole, mutta miksi se nyt kenenkään parisuhdearvoa myöskään tiputtaisi.

Miten se mielenkiinnon lopahtaminen "heti" käy mukamas edes ilmi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon tässä vajaan vuoden ollut sinkkuna ja huomannut, että joittenkin miesten mielenkiinto lopahtaa heti, kun kerron, että olen politiikassa mukana. Nämä miehet on monesti niitä itsevarmoja miehiä, joista itse olen kiinnostunut.

Oon miettinyt, että mikä siinä tökkii? Haluuko itsevarmat miehet naisen jolla ei ole mielipiteitä ja jota pystyy pompottelemaan vai onko se politiikka niin epäseksikästä?

Suurimmaksi osaksi kyllä. Ei niinkään poliittinen aktiivisuus, vaan nykyajan politiikasta puuttuva keskusteluilmapiiri ja modernien poliittisten absoluuttisen fakkituneet mielipiteet, joista ei kyetä joustamaan ja joiden vastaiset näkemykset nähdään alempiarvoisina, eikä vakavasti suhtauduttavina näkökantoina.

Kärjistettynä tämän päivän politiikka-aktiivi ei ole yhteistä hyvää ajava intellektuelli (jos on koskaan ollutkaan), vaan toisten päälle huutava omanarvontuntoinen egoisti.

Nämä eivät liity millään tavalla puoluekantaan.

Vierailija

Politiikka on selittelyä, pelaamista, taktikointia, pyrkyryyttä ja paskanjauhantaa, mutta sitä kutsutaan kauniimmin "yhteiskunnallisten asioiden hoitamiseksi". Haluaisitko itse tuollaisen miehen?

Vierailija

Tämä menee samaan kategoriaan, kun kysytään, miksi akateemiset naiset "pelottaa" miehiä.

Olen miettynyt asian niin, että en pelkää vahvoja mielipiteitä, mutta haluan naisen olevan enemmän tunteellinen ja jossain määrin herkkä. Ne tuntuvat minusta naisellisilta piirteiltä ja viehättävät siksi minua. Jos taas nainen on liian analyyttinen ja järkevä, ne voivat tuntua miehisiltä piirteiltä, ja alkaa siksi tökkimään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä menee samaan kategoriaan, kun kysytään, miksi akateemiset naiset "pelottaa" miehiä.

Olen miettynyt asian niin, että en pelkää vahvoja mielipiteitä, mutta haluan naisen olevan enemmän tunteellinen ja jossain määrin herkkä. Ne tuntuvat minusta naisellisilta piirteiltä ja viehättävät siksi minua. Jos taas nainen on liian analyyttinen ja järkevä, ne voivat tuntua miehisiltä piirteiltä, ja alkaa siksi tökkimään.

Juuri näin. Tykkään kovasti kilteistä ja söpöistä naisista. Liian analysoiva nainen on jotenkin etäisempi ja henkisesti kovempi tapaus.

Vierailija

Kaikki meitä miehiä pelottaa.
Naiset sanovat että jopa heidän kauneutensa pelottaa miehiä... mutta maailman kauneimmilla naisilla kyllä yleensä on jotain seuraa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tossa voi olla järkeä. Itsekkin pidän itseäni naisellisena ulkoisesti ja myös sisäisestikin. Olen herkkä ja todella tunteellinen.

Just miehet, jotka ainakin ulospäin tuntuvat itsevarmoilta on kiinnostuneita siihen saakka, kunnes kerron mitä teen. Tämä siis tapahtunut netissä tai jotkut ovat suostuneet nähdä muutaman kerran ja sitten on mielenkiinto lopahtanut.
Onko se miehelle liikaa, jos nainen osaa keskustella esim häneen työhön liittyvistä tai yhteiskunnallisista asioista?

Tässä yritän korostaa just sitä, että näin käyttäytyy itsevarmat miehet, joiden kanssa olen kirjoitellut/joita olen tavannut. Miehet, joilla on ehkä huonompi itsevarmuus on olleet kiinnostuneita ja olisivat halunneet suhteen, mutta minua taas he eivät ole sytyttäneet..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Suurimmalla osalla kansanedustajista ja ministereistä on mies.

Hei, mullakin on ollut mies! Ja miehet on kiinnostuneita musta, mutta ei semmoiset miehet joista itse olisin kiinnostunut. Ap

Vierailija

Haluan naisen olevan hivenen erilainen kuin itse olen analyytikkona. Lisäksi pidän siitä, että olen suhteen "aivot" ja eräänlainen johtaja.

Näin ei varmaan ole kaikilla Suomen miehillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan olettavat, että haluat puhua politiikasta.

:D Yritän kyllä olla puhumatta politiikkaa muualla, kun niissä piireissä, mutta tottakai moni aihe viittaa siihen ja tottakai kerron oman mielipiteeni.
Mää olen aina ajatellut, että poliitikkoa en miehekseni halua, mutta sekö mun kohtalo on:D
Ap

Vierailija

Olen itse ollut pitkälti samanlaisessa tilanteessa, ja ratkaisin asian niin, että jos mies ei viehäty minusta, niin miten minä voisin viehättyä hänestä? Eihän kemiat silloin pelaa, ja kumpaakaan ei enää kohta kiinnosta.

On olemassa miehiä, jotka arvostaa monipuolista ja haastavaakin keskustelukumppania. "Meissä" on se hyvä puoli, että ollaan niin omanlaisiamme, että ne kun sellainen mies löytyy, niin molemmilla tosiaan kolahtaa. Näin olen itsekin kokenut :)

Ihan on kaikista taustoista joskus tullut eteen mies, jonka kanssa voisi olla ollut hyvät mahdollisuudet, mutta se "oikea" oli loppujen lopuksi niin hankalalta akateemiselta alalta valmistunut, että hän ei ainakaan koe minua miksikään uhaksi miehuudelleen. Täydennetään toisiamme, ja hän on sellainen, että silminnähden ärsyyntyy ns. söpöilijänaisista, kun ei kestä mitään hömppäjuttuja ollenkaan. Ei ehkä ihanteellisin suhtautumistapa, mutta yritän vain tuoda ilmi, että kaikilla on mieltymyksensä, eikä ne miehilläkään ole samanlaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Suurimmalla osalla kansanedustajista ja ministereistä on mies.

Hei, mullakin on ollut mies! Ja miehet on kiinnostuneita musta, mutta ei semmoiset miehet joista itse olisin kiinnostunut. Ap

No sitten ei kyllä auta valittaa jos kiinnostusta kuitenkin esiintyy.
Vain pienet lapset ajattelevat, että kaikki menee kuten he haluavat eikä muilla ihmisillä ole omaa tahtoa. Normaali aikuinen nainen tietää ja hyväksyy sen ettei voi saada ketä tahansa miestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tossa voi olla järkeä. Itsekkin pidän itseäni naisellisena ulkoisesti ja myös sisäisestikin. Olen herkkä ja todella tunteellinen.

Just miehet, jotka ainakin ulospäin tuntuvat itsevarmoilta on kiinnostuneita siihen saakka, kunnes kerron mitä teen. Tämä siis tapahtunut netissä tai jotkut ovat suostuneet nähdä muutaman kerran ja sitten on mielenkiinto lopahtanut.
Onko se miehelle liikaa, jos nainen osaa keskustella esim häneen työhön liittyvistä tai yhteiskunnallisista asioista?

Tässä yritän korostaa just sitä, että näin käyttäytyy itsevarmat miehet, joiden kanssa olen kirjoitellut/joita olen tavannut. Miehet, joilla on ehkä huonompi itsevarmuus on olleet kiinnostuneita ja olisivat halunneet suhteen, mutta minua taas he eivät ole sytyttäneet..

Eihän se mikää huono asia ole, jos osaa keskustella työhön liittyvistä tai yhteiskunnallisista asioista. Niitä voi vähän väläytellä ohimennen, mutta kuitenkin, mun mielestä, se liika asiapitoisuus kannattaa jättää taka-alalle siinä vaiheessa, kun katsotaan löytyykö kemiaa miehen ja naisen väliltä.

Muiden ihmisten itsevarmuuksista en osaa sanoa yhtään mitään. Tärkeintä on olla oma itsensä, ja kaikilla meillä on itsevarmat ja vähemmän varmat hetkemme.

Vierailija

Olen itse miettinyt että miehet eivät halua naista joka nolaa heitä? Vaikkapa liian vahvoilla mielipiteillä jossain illanistujaisissa. Miehiäkin kiinnostaa mitä muut ajattelevat heidän parisuhteestaan yllättävän paljon, ja tämä lisääntyy mitä enemmän taloudellista tai sosiaalista asemaa on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluan naisen olevan hivenen erilainen kuin itse olen analyytikkona. Lisäksi pidän siitä, että olen suhteen "aivot" ja eräänlainen johtaja.

Näin ei varmaan ole kaikilla Suomen miehillä.

Eli johtajat haluaa olla johtajia myös kotona? Onko tasa-arvoinen suhde miehille mahdottomuus? Itse, kun olen vahva nainen olen sitä mieltä, että tarvitsen myös vahvan miehen, koska en halua, että minä "otan vallan". Sen helposti teen huomaamattakin, jos mies ei omaa tervettä itsetuntoa. Eli minä haluaisin tasa-arvoisen suhteen, jossa kumpikin olisi yhtä vahvoja. Ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat