Ystävä käyttää liian pieniä vaatteita, haluaisin olla hänen seurassaan julkisillakin paikoilla mutten kehtaa
Paitsi jommankumman kotona kun kukaan ei näe. Jos sanon niin hän suuttuu varmasti. Esim. baarissa nuoret naiset mulkoilevat halveksuvasti mutta hän ei tunnu tajuavan. Vatsaakin löytyy ja nyt lämpimillä ilmoilla tursuaa topin alta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin vasta aikuisena, että näissä asioissa ei tarvitse sietää häpeää. Mä ihan oikeasti kieltäydyn myös kulkemasta julkisilla paikoilla ihmisen kanssa mikä ei huolehdi hygieniastaan tai pukeutuminen TODELLA pahasti hukassa. Ja tällä todella pahalla tarkoitan oikeasti pahaa enkä jotain väärän väristä paitaa, vaan sitä, jos kaverilla on oikeasti ihan silmiinpistävän liian pienet vaatteet, kaveri provosoi tahallaan seksistisellä pukeutumisellaan tai on muuten epäsiisti. Näitäkin on nähty. Siedin teininä kaveria mikä paisui xl-kokoon ihan yhtäkkiä ja survoi silti päälleen s-koon vaatteita itsepäisesti vaikka ympärillä olijoiden reaktiot ei olleet kauhean imartelevia. Toinen mitä en sirtänyt myöskään oli eksmiehen tahallinen provosoiva pukeutuminen millä haki huomiota. Tyyppi yritti näyttää rocktähdeltä kulkemalla paita auki ilman aluspaitaa, eikä kyse ole lihaksikkaasta kaverista, ja laittamalla saman havaijipaidan kanssa mun goottiristin minkä vielä sijoitti väärin kaulaansa.. Edes rautainen itsetunto ei saanut mua kääntämään miehen tempauksia vitsiksi pukeutumisen saralla ja se vaivautuneisuuden tunne oli valtava kun huomasi ihmisten reaktiot. Ihmiset katsoivat ihan oikeasti miestäni pitkään, ja kaverini pitivät tyyppiä friikkinä ja se näkyi käytöksessä. Olisin voinut hankkia joo parempia kavereita, joku sanoo pian, mutta oikeasti en usko et kovin harva todellisuudessa olisi ajatellut sitä tyyppiä tyylikkäänä. Mies on eks ihan muistakin syistä ja noita pukeutumisia nähtiin usein mitä huonoimmassa paikassa. Jos oli häät, tyyppi pukeutu mahdollisimman huonosti kodka ei kuulemma arvostanut instituutiota ja tätä rataa.
Vasta nyt olen oppinut, ettei mun tarvitse sietää tollasta pukeutumispelleilyä enää siksi että heikkoitsetuntoinen kaveri haluaa huomiota provosoinnillaan.Kiitos.
Juu aar velkome? :D Ellei ollut sarkasmia?
Ei ollut. Viestiketjun alun kommentit vaan hämmensivät niin paljon joissa väitettiin ap:ta huonoksi ihmiseksi, ja kuinka ihmiset muka eivät katsoisi oudosti jos joku näyttää lähinnä mielenterveyspotilaalta. Tämän jälkeen oli kiva kuulla jonkunlaista järjen ääntäkin, että kyllä se pukeutuminen vaan vaikuttaa.
Ota siitä ystävästäsi valokuva ja näytä hänelle. Ehkä hän luulee näyttävänsä vaatteissaan ihan erilaiselta. Näin voit jopa tehdä palveluksen ystävällesi, jos hän huomaa tarvitsevansa isommat vaatteet. Harva ihminen haluaa näyttää sopimattomasti pukeutuvalta.
Täysin samaa mieltä! En minäkään paljoa liikkuisi kaverin kanssa ulkona, jos hänen pukeutuminen olisi rahvaanomaista, mautonta ja sopimatonta. Jokaisen täytyy pukeutua omalle keholle sopivalla tavalla. Ei minunkaan päällä kaikki vaatteet hyvältä näytä, se pitää hyväksyä ja pukea ne mitkä istuu hyvin. Eli joo ymmärrän täysin, et ole huono ihminen ja minua hävettäisi varmaan myös näyttäytyä sellaisen ihmisen seurassa varsinkin jos on tosi överi.
Jospa kyse onkin lämpölaajenemisesta?