Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä käyttää liian pieniä vaatteita, haluaisin olla hänen seurassaan julkisillakin paikoilla mutten kehtaa

Vierailija
26.05.2016 |

Paitsi jommankumman kotona kun kukaan ei näe. Jos sanon niin hän suuttuu varmasti. Esim. baarissa nuoret naiset mulkoilevat halveksuvasti mutta hän ei tunnu tajuavan. Vatsaakin löytyy ja nyt lämpimillä ilmoilla tursuaa topin alta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt lämpimillä ilmoilla tursuaa topin alta.

Talvisin hän sitten kutistuu siten ettei tursua kylmemmillä keleillä vai?

Vierailija
2/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi kyllä tehdä sun huonolle itsetunnolle jotain. Eihän tuosta mitään tule, ettet voi olla kavereidesi kanssa julkisilla paikoilla huonon itsetuntosi takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi, että sun kaverilla on sunlainen ihminen elämässään riesana.

Vierailija
4/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin sun kanssa vaikka häpeää varmasti sinun typeryyttäsi. Lähde ssss:n kanssa kaupungille, paitsi että ssss varmaankin tuupertuisi ensimmäisiin portaisiin tai käsi menisi poikki kauppakassin nostamisesta.

Vierailija
5/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, no silloin käyttää yleensä pitkähihaisia ja pitkänmallisia vaatteita ja pitkiä housuja niin ei tursuaminen ei näy niin pahasti. Nyt läpöisinä päivänä ollut minishortsia ja toppia.

Ap

Vierailija
6/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kaveri kehtaa ja uskaltaa mennä ulos sun kanssa, vaikka oletkin tuollainen, niin kyllä sunkin pitäisi uskaltaa ja kehdata. Asenteillesi sentään voi tehdä nopeammin jotain kuin toisen kiloille.

Vierailija
7/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kertoa tuosta sun luulosairaudesta kaverillesi. Ehkä se osaa auttaa. 

Vierailija
8/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta on sinun haluatko olla hänen seurassaan vai estääkö häpeäsi sen.

Vierailija
9/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin olla ulkona kaverin kanssa, joka koko ajan ajattelee muiden ajattelevan hänestä jotain. Rasittavaa! Ketään ihmistä ei kiinnosta joku ihan random tyyppi jossain. Vai pysähdytkö sinä ajattelemaan jokaista kohtaamaasi ihmistä jotenkin analyyttisesti? Tuskin.

Vierailija
10/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan oikea ongelma. Mitä ihmettä ihmiset nillittää jostain että ap olisi kamala ihminen, eihän hän nimenomaan sano tästä ystävälleen. Kyllä minuakin häiritsisi jos joku ystäväni pukeutuisi perseshortsheihin, ja napapaitoihin, ja vielä jos ne eivät tosiaankaan hänelle sovi edes päälle. Jotain makua olisi hyvä olla julkisilla paikoilla.

teininä jo hävetti kulkea kaverini seurassa jonka paidat olivat jotain black metal paitoja joissa nunna masturboi ristillä, tai jotain alastomia naisia on hipelöimässä joku örkkilauma. 

Ei se häntä tapaamasta estänyt, tai että olisin koskaan asiasta maininnut, mutta kyllä sitä mielessäni tuli ajateltua että onpas mautonta printtiä olemassakin.

Vierailija
11/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletkohan itsestäsi vähän liikaa? Yleisesti ottaen ketään ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten tursuaminen tai tursuamattomuus. 

Vai oletko 15v?

Vierailija
12/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Mun kaverilla unohtuu hygienia välillä. Hiukset niin likaiset, dödö pettänyt useita päiviä sitten, vaatteet pesemättä. Koulutettu ihminen, joka tekee töitä enimmäkseen yksin, ei asiakaskontakteja. En voi sopia tapaamista kahvilaan, kun toinen näyttää ja haisee olleen putki päällä. Vaikka ei juuri juo. Juhliin skarppaa ja matkoilla käy suihkussa, mutta arkena ei.

Vierailija
13/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletkohan itsestäsi vähän liikaa? Yleisesti ottaen ketään ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten tursuaminen tai tursuamattomuus. 

Vai oletko 15v?

Kyllä se vaan kiinnostaa, ja herättää huomiota halusit tai et.

T:31v

Vierailija
14/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A s i a a !

Vierailija
15/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole ystäviä, jos hänen ulkonäkönsä on sinulle tärkämpää kuin hänen seuransa. Miksi ajattelet mitä muut hänestä, tai oikeastaan sinusta ajattelevat?

Mutta vääränkokoisten vaatteiden käyttäminen on oudon yleistä, eikä kov9n viisasta. 

Vierailija
16/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt ihan oikea ongelma. Mitä ihmettä ihmiset nillittää jostain että ap olisi kamala ihminen, eihän hän nimenomaan sano tästä ystävälleen. Kyllä minuakin häiritsisi jos joku ystäväni pukeutuisi perseshortsheihin, ja napapaitoihin, ja vielä jos ne eivät tosiaankaan hänelle sovi edes päälle. Jotain makua olisi hyvä olla julkisilla paikoilla.

teininä jo hävetti kulkea kaverini seurassa jonka paidat olivat jotain black metal paitoja joissa nunna masturboi ristillä, tai jotain alastomia naisia on hipelöimässä joku örkkilauma. 

T ä m ä on a s i a a.

Ei se häntä tapaamasta estänyt, tai että olisin koskaan asiasta maininnut, mutta kyllä sitä mielessäni tuli ajateltua että onpas mautonta printtiä olemassakin.

Vierailija
17/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin vasta aikuisena, että näissä asioissa ei tarvitse sietää häpeää. Mä ihan oikeasti kieltäydyn myös kulkemasta julkisilla paikoilla ihmisen kanssa mikä ei huolehdi hygieniastaan tai pukeutuminen TODELLA pahasti hukassa. Ja tällä todella pahalla tarkoitan oikeasti pahaa enkä jotain väärän väristä paitaa, vaan sitä, jos kaverilla on oikeasti ihan silmiinpistävän liian pienet vaatteet, kaveri provosoi tahallaan seksistisellä pukeutumisellaan tai on muuten epäsiisti. Näitäkin on nähty. Siedin teininä kaveria mikä paisui xl-kokoon ihan yhtäkkiä ja survoi silti päälleen s-koon vaatteita itsepäisesti vaikka ympärillä olijoiden reaktiot ei olleet kauhean imartelevia. Toinen mitä en sirtänyt myöskään oli eksmiehen tahallinen provosoiva pukeutuminen millä haki huomiota. Tyyppi yritti näyttää rocktähdeltä kulkemalla paita auki ilman aluspaitaa, eikä kyse ole lihaksikkaasta kaverista, ja laittamalla saman havaijipaidan kanssa mun goottiristin minkä vielä sijoitti väärin kaulaansa.. Edes rautainen itsetunto ei saanut mua kääntämään miehen tempauksia vitsiksi pukeutumisen saralla ja se vaivautuneisuuden tunne oli valtava kun huomasi ihmisten reaktiot. Ihmiset katsoivat ihan oikeasti miestäni pitkään, ja kaverini pitivät tyyppiä friikkinä ja se näkyi käytöksessä. Olisin voinut hankkia joo parempia kavereita, joku sanoo pian, mutta oikeasti en usko et kovin harva todellisuudessa olisi ajatellut sitä tyyppiä tyylikkäänä. Mies on eks ihan muistakin syistä ja noita pukeutumisia nähtiin usein mitä huonoimmassa paikassa. Jos oli häät, tyyppi pukeutu mahdollisimman huonosti kodka ei kuulemma arvostanut instituutiota ja tätä rataa.

Vasta nyt olen oppinut, ettei mun tarvitse sietää tollasta pukeutumispelleilyä enää siksi että heikkoitsetuntoinen kaveri haluaa huomiota provosoinnillaan.

Vierailija
18/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin vasta aikuisena, että näissä asioissa ei tarvitse sietää häpeää. Mä ihan oikeasti kieltäydyn myös kulkemasta julkisilla paikoilla ihmisen kanssa mikä ei huolehdi hygieniastaan tai pukeutuminen TODELLA pahasti hukassa. Ja tällä todella pahalla tarkoitan oikeasti pahaa enkä jotain väärän väristä paitaa, vaan sitä, jos kaverilla on oikeasti ihan silmiinpistävän liian pienet vaatteet, kaveri provosoi tahallaan seksistisellä pukeutumisellaan tai on muuten epäsiisti. Näitäkin on nähty. Siedin teininä kaveria mikä paisui xl-kokoon ihan yhtäkkiä ja survoi silti päälleen s-koon vaatteita itsepäisesti vaikka ympärillä olijoiden reaktiot ei olleet kauhean imartelevia. Toinen mitä en sirtänyt myöskään oli eksmiehen tahallinen provosoiva pukeutuminen millä haki huomiota. Tyyppi yritti näyttää rocktähdeltä kulkemalla paita auki ilman aluspaitaa, eikä kyse ole lihaksikkaasta kaverista, ja laittamalla saman havaijipaidan kanssa mun goottiristin minkä vielä sijoitti väärin kaulaansa.. Edes rautainen itsetunto ei saanut mua kääntämään miehen tempauksia vitsiksi pukeutumisen saralla ja se vaivautuneisuuden tunne oli valtava kun huomasi ihmisten reaktiot. Ihmiset katsoivat ihan oikeasti miestäni pitkään, ja kaverini pitivät tyyppiä friikkinä ja se näkyi käytöksessä. Olisin voinut hankkia joo parempia kavereita, joku sanoo pian, mutta oikeasti en usko et kovin harva todellisuudessa olisi ajatellut sitä tyyppiä tyylikkäänä. Mies on eks ihan muistakin syistä ja noita pukeutumisia nähtiin usein mitä huonoimmassa paikassa. Jos oli häät, tyyppi pukeutu mahdollisimman huonosti kodka ei kuulemma arvostanut instituutiota ja tätä rataa.

Vasta nyt olen oppinut, ettei mun tarvitse sietää tollasta pukeutumispelleilyä enää siksi että heikkoitsetuntoinen kaveri haluaa huomiota provosoinnillaan.

Kiitos.

Vierailija
19/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla näin kaupungilla naisen joka oli pukeutunut aivan liian pieniin vaatteisiin. En tiedä ymmärsikö itse miltä näytti. Kauhean pitkä nainen eikä nyt mikään läski, mutta todella tiukka paita oli noussut maharepun yläpuolelle. Se maha roikkui kuin joku vyölaukku siinä pillifarkkujen vyötärön päällä. Siis paita oli liian pieni, kun nousi ylös, mutta oli kai niin joustavaa kangasta että oli saanut sen hyvin aseteltua masun päälle. Sitten housutkin sellaiset matalavyötäröiset. Melkoinen näky.

Vierailija
20/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Juu aar velkome? :D Ellei ollut sarkasmia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi