Mitä aiot sanoa Jumalalle viimeisellä tuomiolla?
Meillä kaikilla on maallinen isä, mutta kaikilla ihmisillä on myös Taivaan Isä, koska Jumala on luonut jokaisen ihmisen.
Valitettavasti osa ihmisistä ei tunnusta taivaallisen Isän olemassaoloa ja niin he elävät täysin vieraana omalle Isälleen.
Isäkään ei voi tunnustaa hänestä luopuneita lapsiaan omikseen, koska he ovat hylänneet hänet ja haluavat elää ilman Jumalaa. Tämä on Jumalan Isän sydämelle kipeä paikka, mutta hän kunnioittaa ihmisille antamaansa vapaata tahtoa.
Näin ollen vaikka kaikilla voisi olla luomisen perustella Taivaan Isä ja hyvä suhde häneen, uskomattomilla ihmisillä ei ole Taivaan Isää, vaan sen sijaan on tuleva ankara Tuomari viimeisellä tuomiolla.
Me voimme päästä Isän yhteyteen vain Pojan kautta. Jumalan Poika, Jeesus Kristus eli Messias on ainoa tie Isä Jumalan luo. Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään.
Isä rakastaa omia lapsiaan, mutta tarvittaessa tämä rakkaus ilmenee myös kurituksena, jos me olemme menossa väärään suuntaan ja teemme Jumalan tahdon vastaisia asioita.
Jos Jumala ei ole sinun Isäsi, tule kotiin Isän luo. Hän odottaa sinua ja tähyilee tielle, joko sinä olet tulossa.
Silloin sinäkin voit sanoa sydämestäsi: ”Isä meidän.” Ja vielä enemmänkin: ”Minun Isäni. Minun rakas Isäni.”
Kommentit (58)
En tiiä pystyisinkö sanomaan mitään mutta jos pystyisin niin pyytäisin anteeksi syntejäni
"Mitä helvettiä se porukka oikein oli?!?!"
Tuskinpa muuta kuin "sori". :D
M22
"Miksi et koskaan kertonut, että olet oikeasti olemassa?"
Sanosin varmaan että haista kuule pitkä vittuu saatanan sadisti.
"Ota muna suuhun perseen kautta."
Missä on ap ja hellarit ja lestat ja muut uskovaiset? Miksi ette sano mitään?
"Kiitos tosi paljon kaikesta. Nyt kuitenkin olen niin väsynyt, etten halua elää enää päivääkään. Miten voin päästä pois?"
Vierailija kirjoitti:
Missä on ap ja hellarit ja lestat ja muut uskovaiset? Miksi ette sano mitään?
Ei ne päässyt taivaaseen.
Minun Jumalani ei tuomitse. En tee mitään sellaisella Jumalalla. Minun Jumalani on rakkaus. Ja silloin lopussa aion sanoa hänelle "kiitos".
"Terve. Tapahtukoon sinun tahtosi."
Paljonhan siinä olisi kyseltävää, jos moiseen tilanteeseen päätyisi. Ihan siis keskustelusävyyn ja tervehdysten vaihdon jälkeen tietysti. Itseäni kiinnostaisi tavata muutamia jo edesmenneitä ihmisiä. Tietää muutamia asioita universumista ja hiukan pienemmistä asioista maapallosta ja sen historiasta. Ja toki haluaisin tietää, että missä muut jumalat hengaavat vai onko hän yksi ja ainoa. Myös filosofiset kysymykset kiinnostavat, kuten vapaa tahto.
Aion laulaa Mamban Älä jätä minua.
Pyytäisin syntien anteeksi antamista ja, että Hän vielä minut armahsaisi. Niin monin tavoin olen pyhän tahtosi rikkonut ja ollut sinun huono todistajasi. Kiittäisin elämän lahjasta, Golgatan täytetystä työstä ja taivaaseen avatusta tiestä.
Olet ollut minulle rakas, vaikka se ei ehkä aina ole siltä näyttänyt.
Jätän Jumalan tuomitsematta, vaikka mulkku mies onkin.
Sinkkumies