Mitä aiot sanoa Jumalalle viimeisellä tuomiolla?
Meillä kaikilla on maallinen isä, mutta kaikilla ihmisillä on myös Taivaan Isä, koska Jumala on luonut jokaisen ihmisen.
Valitettavasti osa ihmisistä ei tunnusta taivaallisen Isän olemassaoloa ja niin he elävät täysin vieraana omalle Isälleen.
Isäkään ei voi tunnustaa hänestä luopuneita lapsiaan omikseen, koska he ovat hylänneet hänet ja haluavat elää ilman Jumalaa. Tämä on Jumalan Isän sydämelle kipeä paikka, mutta hän kunnioittaa ihmisille antamaansa vapaata tahtoa.
Näin ollen vaikka kaikilla voisi olla luomisen perustella Taivaan Isä ja hyvä suhde häneen, uskomattomilla ihmisillä ei ole Taivaan Isää, vaan sen sijaan on tuleva ankara Tuomari viimeisellä tuomiolla.
Me voimme päästä Isän yhteyteen vain Pojan kautta. Jumalan Poika, Jeesus Kristus eli Messias on ainoa tie Isä Jumalan luo. Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään.
Isä rakastaa omia lapsiaan, mutta tarvittaessa tämä rakkaus ilmenee myös kurituksena, jos me olemme menossa väärään suuntaan ja teemme Jumalan tahdon vastaisia asioita.
Jos Jumala ei ole sinun Isäsi, tule kotiin Isän luo. Hän odottaa sinua ja tähyilee tielle, joko sinä olet tulossa.
Silloin sinäkin voit sanoa sydämestäsi: ”Isä meidän.” Ja vielä enemmänkin: ”Minun Isäni. Minun rakas Isäni.”
Kommentit (58)
Kysyn että mikä se sellainen kaikkivaltias on, joka näin mädän maailman on luonut.
Parhaani tein. Useimmiten. Saat kyllä näyttää minulle miten hyvin itse selviäisit.
Luin monta kertaa, eträ mitä sanoisit viimeisellä nuotiolla ja ajattelin, että voisin kysyä kuinka mustaksi haluaa kabanossinsa käristettävän.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn että mikä se sellainen kaikkivaltias on, joka näin mädän maailman on luonut.
Koska pystyi, heh
Forgive me Father, I have sinned, ja sama suomeksi.
Eli samoja. Herjoja saneltaisiin kuin ristin juurella.
Olen Raamatun perusteella käsityksessä, että mitään keskusteluja ei käydä, että emme ole enää sidoksissa perheisiimme, emme tapaa kuolleita puolisoitamme Taivaassa tai muuta, vaan olemme kuin kalat verkossa, ja huonot kalat heitetään pois. En siis tule kysymään mitään.
Raamatun ja erityisesti Uuden testamentin useampaan kertaan lukeneena sanoisin, että en halua viettää ikuisuuttani narsistin kanssa ja kysyisin, missä on hissi alakertaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen Raamatun perusteella käsityksessä, että mitään keskusteluja ei käydä, että emme ole enää sidoksissa perheisiimme, emme tapaa kuolleita puolisoitamme Taivaassa tai muuta, vaan olemme kuin kalat verkossa, ja huonot kalat heitetään pois. En siis tule kysymään mitään.
Ja olen siis "uskossa" ja kastettu. En vain usko, että keskustelemme. En usko anelevani. Taivas on mysteeri aivan kuten Jumalakin, ja näin on hyvä. Jumala on antanut lakinsa ihmistä varten, ei itseään varten. Tähän uskon, ja näin on myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot sanoa Jumalalle viimeisellä tuomiolla?
Ime pensseliä.
Koska jumalaa ei ole olemassa niin pysyn vaiti.
Luulen, että aika monelta kuulee todella pitkiä selityksiä = puolustelua siitä, miksi teki mitä teki. Kuitenkin tiedän, että Jumala näkee kaiken ja tietää kaiken, joten minkäänlainen valehtelu ei tule auttamaan.
Donald Trump sanoisi varmaan: "You're fired!!!!!!" :)
Eli siis jumala tietää mitä aijot sanoa joten miksi sanoa mitään? Jumala kaikessa täydellisyydessään on meidät luonut joten ainoa ketä hän voi mistään syyttää tai tuomita on hän itse. Ehdoton rakkaus, ehdoilla. Vähän niinkuin sananvapaus, vastuulla.
Kysyisin, että et oo merviä tai jukkaa nähny?
En usko jumalaan, mutta moniin ihmisiin kyllä.
Minä taas uskon Jumalaan, mutta en enää koskaan yhteenkään ihmiseen.
Nopeat tunteiden vaihtelut ilman mitään syytä tai pikkuasian vuoksi ovat merkki siitä, ettei kaikki ole kunnossa.
Saatat tietämättäsi voida henkisesti huonosti