Olin Tinder-deiteillä ihanan miehen kanssa
Treffit menivät tosi hienosti ja meillä synkkä hyvin. Juttelimme paljon syvällistäkin aiheista ja molempien mielestä meillä voisi hyvin olla myös yhteistä tulevaisuutta. Olemme jo sopineet seuraavat treffit mutta tänään juttelimme messengerissä ja sain tietää erään asian joka jäi todella vaivaamaan ja huolestuttavaa minua. Mies ei ole koskaan piirtänyt pääjalkaista lapsensa, ei edes kun neuvolassa on pyydetty. Onko mies normaali? Voinko turvallisin mielin olla hänen kanssaan?
Kommentit (31)
Mustekala ja simpukka on aika vaikeita, mutta kyllä edes etanan tai kotilon pitäisi onnistua!
Vierailija kirjoitti:
Tuli ilmi kun juteltiin siitä että hän on hyvä piirtämään nykyään mutta lapsena kävi noin. Ap
Ei kai siinä sitten enää pitäisi olla ongelmaa,jos nykyään osaa piirtää ja "ei ole mitään diagnoosia". Niin ne ihmiset kehittyy eri tahtiin,Albert Einstainkin alkoi puhua vasta 3-vuotiaana,silti oli ihan täysipäinen aikuisena.
En minäkään ole piirtänyt pääjalkaisia, siskoni ovat. Olen siskoistani menestynein. Joten huolet pois
Ap täällä. Meillä oli tauko deittailussa molemminpuolisten kiireiden takia ja eilen olimme taas treffeillä. Olemme kyllä jutellut netissä jatkuvasti mutta tuo piirtämisasia jäi pois puheista.
Eilen yritin ottaa tuota puheeksi mutta mies jotenkin tuntui ärtyvän aiheesta enkä saanut juttua aikaan tuosta. Treffit menivät muutoin hyvin ja aiomme nähdä pian uudestaan, mutta onko mulla oikeasti syytä epäillä että miehellä on jossain jotain häikkää, kun hän _ärsyyntyy_ siitä että yritän ottaa asian puheeksi?
En ole missään vaiheessa sanonut hänelle että tiedän sen ettei piirrä lapsena ihmishahmoa kertovan epänormaalista kehityksestä tai esim. aspergerista.
Onko hänelle kuitenkin tullut jo kynäote? Älä huolehdi, ihmiset kehittyvät niin omassa tahdissaan.
Olen pahoillani, mutta en näe teillä yhteistä tulevaisuutta pääjalkainen-tilanteen vuoksi.
no olet nyt kehittänyt ittelles pakkomielteen tuosta piirtämisestä, unoha jo koko juttu, sillä ei tosiaan ole merkitystä onko joku neuvolassa piirtänyt jotain vai ei ja et tiedä tilannetta onko ollut joku kiukkukohtaus tai arkuus tai muu ettei ole piirtänyt tai ei muuten ymmäränyt mitä pitää tehdä. Mies ei kohta avaudu sulle enää mistään kun alkaa pelkäämään että vedät jotkut analyysit taas. Älä ota asiaa esille enää jos halua että mies haluaa sua vielä tavata. Se onko mies normaali vai ei paljastuu sulle kyllä tapailun myötä mutta elä tee mitään diagnooseja tuolla perusteella.
Vierailija kirjoitti:
no olet nyt kehittänyt ittelles pakkomielteen tuosta piirtämisestä, unoha jo koko juttu, sillä ei tosiaan ole merkitystä onko joku neuvolassa piirtänyt jotain vai ei ja et tiedä tilannetta onko ollut joku kiukkukohtaus tai arkuus tai muu ettei ole piirtänyt tai ei muuten ymmäränyt mitä pitää tehdä. Mies ei kohta avaudu sulle enää mistään kun alkaa pelkäämään että vedät jotkut analyysit taas. Älä ota asiaa esille enää jos halua että mies haluaa sua vielä tavata. Se onko mies normaali vai ei paljastuu sulle kyllä tapailun myötä mutta elä tee mitään diagnooseja tuolla perusteella.
En ole ääneen sanonut mitään analyyseja! Mies ei tosiaan tiedä mitä ajattelen asiasta. Siksi minua ihmetyttääkin miksi hän ärsyyntyy aiheesta!
Ap
Mun mielestä sen verran huolestuttava tilanne, että seuraavilla treffeillä tekisin musteläiskätestit miehelle. Saa vähän paremmin avattua kokonaistilannetta ja kartotettua sitä, kannattaako tuollaisen kanssa jatkaa mitään enempää.
Siis muistaako joku oikeasti jotain omia käyntejään neuvolassa?
Kevyempi nimike seksideitille.