Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin Tinder-deiteillä ihanan miehen kanssa

Vierailija
25.05.2016 |

Treffit menivät tosi hienosti ja meillä synkkä hyvin. Juttelimme paljon syvällistäkin aiheista ja molempien mielestä meillä voisi hyvin olla myös yhteistä tulevaisuutta. Olemme jo sopineet seuraavat treffit mutta tänään juttelimme messengerissä ja sain tietää erään asian joka jäi todella vaivaamaan ja huolestuttavaa minua. Mies ei ole koskaan piirtänyt pääjalkaista lapsensa, ei edes kun neuvolassa on pyydetty. Onko mies normaali? Voinko turvallisin mielin olla hänen kanssaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?

Vierailija
2/31 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?

Siis se on epänormaali ettei piirrä pääjal.kaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaali mies

Vierailija
4/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

En haluaisi vielä laittaa tätä juttua poikki koska mies on tosi kiva ja komea ja tulemme niin hyvin juttuun. Mies on valehtelematta mukavin ketä olen koskaan tavannut. Mutta kyllähän tuo aika erikoista on ettei ole koskaan piirtänyt pääjalkaista koska jopa neuvolassa vaaditaan että nelivuotiaan täytyy osata piirtää pääjalkainen.

Vierailija
6/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitään diagnoosia hänellä ei kuitenkaan ole. Ap

Vierailija
7/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outoa! Mikähän friikki se mies mahtaa olla. Pakota se piirtämään se pääjalkainen. Jos onnistuu, niin ehkä teillä on vielä pieni mahdollisuus. Jaxuhalii!

Vierailija
8/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä diagnoosi sinulla on?

En ole koskaan kuullutkaan mistään pääjalkaisen piirtämisestä.

Vierailija
9/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ihan raakasti testin seuraavilla treffeillä. Varaisin mukaan paperia ja kyniä, ja pyytäisin tekemään sen tässä ja nyt. Jos mies kieltäytyy, niin sanomatta selvää, että treffit ja yhteinen tulevaisuus oli siinä.

Vierailija
10/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua mä just luin? :-D Mikä on edes pääjalkainen? Sun varmaa pitäs olla sitte huolissaa melkei kaikista koska en oo ikinä neuvolassa piirtäny mitää tollasia ja tuskin on suurinosa muistakaan. Kysyisin samaa ku joku aiemmin että mikä sun diagnoosi on?

Vierailija
11/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, jos on "isojalkainen" ?

Vierailija
12/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua mä just luin? :-D Mikä on edes pääjalkainen? Sun varmaa pitäs olla sitte huolissaa melkei kaikista koska en oo ikinä neuvolassa piirtäny mitää tollasia ja tuskin on suurinosa muistakaan. Kysyisin samaa ku joku aiemmin että mikä sun diagnoosi on?

Siis sellainen ihmishahmo jolla on pää, kasvot, jalat ja kädet. Neuvolassa täytyy kaikkien lasten piirtää ihminen koska sen osaaminen kertoo normaalista kehityksestä.

Vierailija
13/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä ei 20-30 vuotta sitten tarvinnut piirtää? Jännä että mä olen suhteessa enkä ole koskaan piirtänyt... toivottavasti mieheni ei saa koskaan tietää.

Vierailija
14/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös että jos saisimme yhdessä lapsia niin olisiko siinä joku riski?

Vierailija
15/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä ei 20-30 vuotta sitten tarvinnut piirtää? Jännä että mä olen suhteessa enkä ole koskaan piirtänyt... toivottavasti mieheni ei saa koskaan tietää.

Piti kyllä, olen itse 25 ja 2 kertaa joutunut piirtämään neuvolassa. Ap

Vierailija
16/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sitten on tehnyt,kun neuvolassa on pyydetty piirtämään ihminen? Tehnyt jonkun Leonardo Da Vince-tyylisen kaavion ihmisen anatomiasta? Vai yksinkertaisesti kieltäytynyt piirtämästä ollenkaan? Miten tuollainen asia on tullut esiin ihanan treffimiehen kanssa? Siis tyyliin "Mitä harrastat?No piirtelen pääjalkaisia,teetkö sinä niin?Ai et ole koskaan kokeillut,mikä friikki!" Mulle tulee "pääjalkaisesta" mieleen joku mystinen,musteakalan näköinen olio,ei suinkaan neuvolan kehittymistesti.Onko varma,että mies tajusi mistä ap ylipäätään puhuu? :D 

Vierailija
17/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Tinder-deitti? Miten se eroaa tavallisesta deitistä?

Vierailija
18/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sitten on tehnyt,kun neuvolassa on pyydetty piirtämään ihminen? Tehnyt jonkun Leonardo Da Vince-tyylisen kaavion ihmisen anatomiasta? Vai yksinkertaisesti kieltäytynyt piirtämästä ollenkaan? Miten tuollainen asia on tullut esiin ihanan treffimiehen kanssa? Siis tyyliin "Mitä harrastat?No piirtelen pääjalkaisia,teetkö sinä niin?Ai et ole koskaan kokeillut,mikä friikki!" Mulle tulee "pääjalkaisesta" mieleen joku mystinen,musteakalan näköinen olio,ei suinkaan neuvolan kehittymistesti.Onko varma,että mies tajusi mistä ap ylipäätään puhuu? :D 

Oli piirtänyt auton ja eläimiä eikä suostunut tai osannut piirtää ihmistä siis edes sitä pääjalkaista. Ap

Vierailija
19/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ilmi kun juteltiin siitä että hän on hyvä piirtämään nykyään mutta lapsena kävi noin. Ap

Vierailija
20/31 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä piirsin pienenä jalkapään ja sain hylsyn :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän