Vierailija

Olen itse hiljattain Tampereelle muuttanut ja nyt olisi lauantaina tulossa kavereita Helsingistä viettämään tupareita. Ollaan kaikki noin nelikymppisiä eli mihin tämän ikäisten kannattaisi suunnata Tampereen yössä vai kannattaako mihinkään?

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minkä sorttisesta meiningistä olette kiinostuneita? Sinkkumestoja vai paikkoja jossa saa olla rauhassa omassa seurueessa?  Paikkoja kyllä löytyy :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä sorttisesta meiningistä olette kiinostuneita? Sinkkumestoja vai paikkoja jossa saa olla rauhassa omassa seurueessa?  Paikkoja kyllä löytyy :)

Sinkkuja ollaan eli ei laiteta seuraa pahitteeksi :-)

Tärkeintä olisi kuitenkin, ettei ihan nuorison sekaan päädytä eli mieluusti sellainen paikka, jossa olisi edes suurin piirtein oman ikäistä porukkaa.

Ilona on ainoa, josta tiedän, että ikäraja on 24 eli ei kai sitten ihan teinimesta.

-AP

Vierailija

Sanoisin, että London tai Paapan kapakka. London yökerhomaisempi ja ikähaarukka noin 35-50. Paappassa terassi ja enempi seurusteluravintolamainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että London tai Paapan kapakka. London yökerhomaisempi ja ikähaarukka noin 35-50. Paappassa terassi ja enempi seurusteluravintolamainen.

Paapassa voi käydä yhdellä, jos on ok, että suurin osa asiakkaista on 50+. Londoniin voi mennä, jos on siideriä lipittävä yh-mamma tai katkeroitunut vkl-iskä. Karsee paikka!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Tuolla Paapassa olen talvella työkavereiden kanssa käynytkin parilla ja vaikutti mukavalta paikalta. Siellä oli monen ikäistä ja tyylistä porukkaa, mikä on mielestäni iso plussa.

-AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat