Vierailija

Aikaa mennyt jo 2.5 vuotta ja meillä on yhteiset lapset, jotka jo aikuisia tai melkein. En vaan saanut mieheltä selitystä, eikä suostu edelleenkään puhumaan mitään kanssani edes puhelimessa.
En pääse yli siitä, että sanoi syyksi sen, että minulla on toinen, vaikka ei ollut. Lähti siis ovet paukkuen vuosikymmenten jälkeen noin.
En halua terapiaan, haluan kuolla, jos tuo mies ei voi kymmentä minuuttia puhua kanssani edes ja kertoa totuutta. Olen yrittänyt päästä eteenpäin, mutta ei se onnistu. Ajattelen liikaa sitä, että olisi pitänyut sanoa joku oikea syy edes.
Hän ei sitä minuille ilmeisesti suo ikinä vaan syy on se, että minulla työpaikkasuhde, jota ei ole. Sitä vaan aina hokee.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hänellä itsellään oli toinen se työpaikkasuhde. Hyökkäys on paras puolustus. Meillä myös näin. Voimia!

No saitko puhuttua miehen kanssa? Meidän tapauksessa ei ole työpaikkasuhde, mutta toinen nainen on joo varmasti se syy tai oli. Mä oon herkä ihminen ja pää hajoaa tuollaiseen, kun ei edes selitä, miksi teki noin, eikä mitään - lähti vaan ja jätti kaiken kuin roskat, lapsenkin. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla meni pari vuotta kännissä, katkolla sitten selvisin ensimmäisen kerran.
Nyt ei kunto oikein mahdollista samanlaista lotraamista silloin tällöin menee viikko ja on pakko lopettaa.

Vierailija

Meillä on samanlainen tilanne. Ex-vaimo välttelee puhumista kanssani, paitsi silloin kun tarttee luvan nopeasti johonkin lapsiin liittyvään. Eron jälkeen ei keskusteltu ja tai tehty yhteenvetoa suhteen päätymisestä. Ero oli yksipuolinen päätös vaimon puolelta. Itsellä on todella huono fiilis, mutta yritän jaksaa päivä kerrallaan eteenpäin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat