Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

?

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voi ei! Tamponi olettaa minun olevan vegaani vaikka olen ihan vaan lakto-ovovege. Ja pikkuhousunsuoja oletti että olen käynyt amiksen :(

Vierailija

What? Mikä merkki?
Itellä just ongelmana, että nukun selälläni ja se veri valuu AINA persvakoa pitkin siteestä ohi, vaikka koitan asetella sen mahdollisimman taakse..:/ Oon ratkaissut ongelman laittamalla runsaimpina vuoropäivinä pumpulituppoja vakoon "stoppariksi".. tehokasta, muttei kauheen miellyttävää :D

Vierailija

Minä nukun selälläni eikä yöside silti ole riittävän pitkä takaosastaan etteikö vuotoa valuisi ohi. Siksi teippaan kaksi yösidettä peräkkäin, jolloin tämä yhdistelmäside yltää lähes pikkuhousujen vyötäröön asti. Toimii muuten ihan loistavasti. Uskoisin että tämä toimii toisinkin päin, eli voisit laittaa kaksi sidettä peräkkäin niin että jatko-osa tulee etupuolelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
What? Mikä merkki?
Itellä just ongelmana, että nukun selälläni ja se veri valuu AINA persvakoa pitkin siteestä ohi, vaikka koitan asetella sen mahdollisimman taakse..:/ Oon ratkaissut ongelman laittamalla runsaimpina vuoropäivinä pumpulituppoja vakoon "stoppariksi".. tehokasta, muttei kauheen miellyttävää :D

Laita tamponi pitkittäin, on mukavampi onkia pois kuin pumpulit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
What? Mikä merkki?

Xtra ohut yöside, siivellinen. S-ryhmästä. T.ap

Vierailija

Asioita olettava yöside, tieteellinen sensaatio! 

No joo, minusta vähänkään runsaamman vuodon kanssa kaikki siteet on täyttä roskaa öisin. Itse kääntyilen yöllä niin että nukun joka päin yön aikana, ja side on aina rytyssä isojen häppärien välissä aamulla ja vuoto tullut pääosin ohi. Joten en käytä sidettä muuta kuin runsaimpina parina päivänä kuukupin varmistuksena.

Vierailija

Ootte te naiset sissejä kun jaksatte kikkailla siteiden kanssa. Mä en enää ikinä pystyisi palaamaan niihin kuukupin jälkeen, en ikinä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä nukun selälläni eikä yöside silti ole riittävän pitkä takaosastaan etteikö vuotoa valuisi ohi. Siksi teippaan kaksi yösidettä peräkkäin, jolloin tämä yhdistelmäside yltää lähes pikkuhousujen vyötäröön asti. Toimii muuten ihan loistavasti. Uskoisin että tämä toimii toisinkin päin, eli voisit laittaa kaksi sidettä peräkkäin niin että jatko-osa tulee etupuolelle.

Minäkin teen näin ja hyvin toimii! Ja varmasti häiritsee unta vähemmän kuin joku pumpulituppo :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootte te naiset sissejä kun jaksatte kikkailla siteiden kanssa. Mä en enää ikinä pystyisi palaamaan niihin kuukupin jälkeen, en ikinä. 

Mitä? Kuukuppimainos vasta kymmenennessä viestissä!

Vierailija

Runsaimpina vuotoöinä kupin tilavuus ei riitä. Päivisin sama ongelma, ei voi luottaa yksin että ei tulisi ylivuotoa. Harmittaa kun siteitä joutuu silti käyttämään. Tämä kuukuppia käyttävälle ihmettelijälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän tyhjää maitopurkkia. Kaikki mahtuu ja ei tule ohivuotoja. Lisäksi purkin voi sitten kätevästi käytön jälkeen sulkea.
Käytän vain laktoosittoman maidon purkkeja. Minullahan on laktoosi-intoleranssi.

Vierailija

Käytän tamponia, niin ei ole ongelmaa asetella. Jostain syystä minulla vuoto kaiken lisäksi tulee tosi eteen, jotan yöside väärin päin olisi ollut se sopiva ratkaisu (paitsi että inhoan siteitä). Nykyään on onneksi niin niukka vuotokin, että yöt pärjää yleensä ilman mitään suojaa.

Vierailija

Minä laitan myös kaksi yösidettä limittäin, mutta laitan etummaisen "nurinpäin" eli pitkän puolen eteen, ja taaemman toisin päin. Jos on järjetön tulva laitan vielä yhden poikittain.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat