Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yöside olettaa, ett nukun selälläni?

Vierailija
25.05.2016 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponeilla mennään täälläkin. Ei kuulosta mukavalta yöside :/

Vierailija
22/25 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte te naiset sissejä kun jaksatte kikkailla siteiden kanssa. Mä en enää ikinä pystyisi palaamaan niihin kuukupin jälkeen, en ikinä. 

usean kuukauden sinnikkäästi kuukuppia kokeilleena mun oli silti pakko pitää sidettä öisin sen kanssa, koska vuoto tuli ohi. Ja oli niin perkeleen kivulias, sotkuinen ja epämiellyttävä koko kuukuppikokemus joten tamponit ja siteet palas takaisin.

Mulla kans tiukahkot alushousut siteen kanssa, jota mun on pakko pitää runsaimpina öinä. Silti todennäköisesti viimeistään aamuviideltä herään ja joudun vaihtamaan suojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkät persvaot teillä on ettei ne extra long -siteetkää riitä?

Puolitoista metriä, suunnilleen? En oo ihan varma, ei ole mittanauhaa lähellä.

Vierailija
24/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vee, miten te sidepyllyt edes jaksatte tuollaisia virityksiä. En enää IKINÄ siirtyisi siteisiin tai edes tampooneihinkaan takaisin, ihan helvetin kuvottavaa hommaa. Lemut on aivan karmeat ja voitte olla varmoja, että muutkin haistaa vaikket itse tajuaisikaan, iho hiertyy kivuliaasti rikki, ohivuotoja koko ajan, olo on suttuinen ja luonnottoman paksu ja pullottava alapäästä. :( Miksi ette käytä kuukuppia tai edes tampoonia!? KUUKUPPI OIKEASTI RATKAISEE KAIKKI MENKKAHUOLET. Mä vihasin rättejä ja kaikenmaailman pumpulitulppia niin paljon, että jo 19-vuotiaana hankin kuukupin ja tungin sen väkisillä sisääni, enkä ole päivääkään katunut, että menetin neitsyyteni sille!

Vierailija
25/25 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nukun selälläni eikä yöside silti ole riittävän pitkä takaosastaan etteikö vuotoa valuisi ohi. Siksi teippaan kaksi yösidettä peräkkäin, jolloin tämä yhdistelmäside yltää lähes pikkuhousujen vyötäröön asti. Toimii muuten ihan loistavasti. Uskoisin että tämä toimii toisinkin päin, eli voisit laittaa kaksi sidettä peräkkäin niin että jatko-osa tulee etupuolelle.

Juuri tämän takia kaipaan niitä pehmeitä ja isoja nainen yösiteitä takaisin kun runsaampina vuoto päinä yöksi joutuu virittelemään kaksisidettä että ei takaa tulisi ohivuotoja. Nykyisin käytän tena pants housua parina runsaampana yönä kun niissä on imuosaa ihan koko takamuksen päällä ainoa vika että nuo tenat on aika kalliita.