Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?

Vierailija
25.05.2016 |

.

Kommentit (12221)

Vierailija
12221/12221 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menihän tässä hetki lukea ketju läpi. Lisää tarinoita vaan!

Muistui mieleen minulle kohdistettu härski pyyntö vuosien takaa.

Tuttu oli eroamassa ja laittoi erään kerran viestiä, että voisinko minä ottaa hänen autonsa omiin nimiini! Siihen asti ne olivat olleet puolison nimissä. En suostunut jo ihan periaatteesta, mutta myös siksi ettei tutulla ole luottotietoja, ja tiesin että hän oli vuosia aiemmin tehtaillut perheenjäsenelleen isot velat pikavipeillä tämän tiedoilla.

Silti vain jaksoi vääntää asiassa vastaan ja tulikin jo viestiä miten hän tarvitsee hetuni jotta saa minut merkittyä auton uudeksi haltijaksi.

En vastannut hänen viestiin. Tiedä sitten mitä asialle kävi.

ainoa oikea ratkaisu, t: mies 62 vee

Vierailija
12222/12221 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pyytää huolehtimaan kissastaan viikonlopun ajan, että pääsee Vuokattiin mökilleen vain koira mukana. Jos ei minulle sovi, hän jättää kissan yksin perjantai-illasta maanantaiaamuun. Tiesi että olen eläinrakas, itsellä koira ja kissa. Pientä kiristystä siis. Palkkana viesti että kissa voi hyvin.

Sama kaveri pyytää siivoamaan kotonaan, syynä että "sinähän tykkäät siivota". Oma asunto on siisti, siitä kai oletus että haluan siivota muidenkin koteja. Yhdesti suostuin,  palkka oli että kaveri kertoi kuinka ihana oli tulla raikkaaseen ja puhtaaseen kotiin.

Vihjaisin lopulta että kaverin auttaminen on vuorovaikutteista. Kuulin että hän oli auttanut minua myös antamalla henkiparantajan yhteystiedot.

Monta muuta tarinaa olisi tästä kaverista. Täytyi lopettaa ystävyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä