Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?

Vierailija
25.05.2016 |

.

Kommentit (12201)

Vierailija
12201/12200 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on eteisessä kolikkopurkki josta on sitten kätevä ottaa esim. parkkirahaa tai jos käy hakemassa vaikka maitoa lähikaupasta. Eräs tuttu nainen oli meillä lapsensa kanssa oman lapseni syntymäpäivillä. Tämä nainen otti mitään sanomatta kolikkopurkista 6€ ja sanoi "käydään *Vilin kanssa hakemassa jotain herkkua tuosta alakerran kaupasta kun hän ei tykkää tuosta kakusta"

Ehti jo rappuun kun huusin perään että ne ovat myös miehen rahoja, ettei niitä voi tuosta vaan ottaa.

Palautti rahat ja näytti loppu juhlien ajan siltä että hänellä on kaktus perseessä.

Jokainenhan tietää ettei edes hedelmiä voi säilyttää näytillä, ilman että ne ovat vapaata riistaa vieraille; puhumattakaan nyt vielä rahasta! Teillä on varmaan televisiot ja posliiniastiatkin ihan vieraiden silmille esillä, sitten ihmettelette kun ne katoo. Kaikki minkä irti saa saa viedä, niin menee viidakon laki

Onpa hlvetin sairas ajattelutapa että saa varastaa sen takia että joku tavara, esine tms on näytillä, toivottavasti jäät kiinni ja joudut linnaan hlvetin kleptomaani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan