Vierailija

Naisena täytyy vähintään sheivata kainalot, ei saa piereskellä eikä käydä äänekkäällä paskalla ja pitää olla sellainen "naisellinen" eikä mikään kiroileva mies. Miehet taas pääsääntöisesti pukeutuvat rumiin vaatteisiin, jotka eivät yhtään imartele vartaloa. Lisäksi jo ensitapaamisella saattavat mennä paskomaan ja piereskellä häpeämättä yhtään. Eivät edes trimmaa munakarvojaan edes hitusen lyhemmiksi ja alkkaritkin saattavat olla rikkinäiset ja haisevat. Jotenkin vituttaa naisena, että minun täytyy naisena nähdä enemmän vaivaa kuin mies, mutta silti miehet ovat lähes kaikki rumia ja huonotapaisia. En ymmärrä, miksi minun täytyy käyttäytyä kuin hieno lady, mutta mies saa olla sika ja piereskellä, paskoa, kulkea reikäisissä alusvaatteissa, olla karvainen ja tyylitajuton.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Olin kerran tapaillut yhtä miestä pariin otteeseen ja menimme hänen luokseen. Siellä mies sitten kesken jutustelun meni vessaan paskalle. Jokainen lompsahdus ja pieruääni kuului selkeästi. Äänistä päätellen miehellä ei selkeästi ollut mikään ripuli tai muu vastaava pakko juuri silloin mennä ulostamaan. Suoraan sanoen minua kuvotti. On eri asia, että ollaan totuttu paskomaan, kun ollaan parisuhteessa ja asutaan saman katon alla. Mutta tapailuvaiheessa tuo on vain kuvottavaa käyttäytymistä. Miehet voisivat vähän kuvitella, miltä tuntuisi, kun se kaunis nainen menisikin vessaan vetämään kunnon paskapierushow'ta. Kyllä siinä fiilikset menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin kerran tapaillut yhtä miestä pariin otteeseen ja menimme hänen luokseen. Siellä mies sitten kesken jutustelun meni vessaan paskalle. Jokainen lompsahdus ja pieruääni kuului selkeästi. Äänistä päätellen miehellä ei selkeästi ollut mikään ripuli tai muu vastaava pakko juuri silloin mennä ulostamaan. Suoraan sanoen minua kuvotti. On eri asia, että ollaan totuttu paskomaan, kun ollaan parisuhteessa ja asutaan saman katon alla. Mutta tapailuvaiheessa tuo on vain kuvottavaa käyttäytymistä. Miehet voisivat vähän kuvitella, miltä tuntuisi, kun se kaunis nainen menisikin vessaan vetämään kunnon paskapierushow'ta. Kyllä siinä fiilikset menee.

No ei helevetti, naisena olen kyllä sitä mieltä että jos paskattaa niin paskalla saa käydä. Jos vessa on huonosti eristetty niin voi voi. Käyn itsekin paskalla ihan silloin kun paska on tuloillaan enkä jemmaile sitä pitkin päivää, johan siinä tulee ikävä olo.

Aloittajan kanssa olen samoilla linjoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisena täytyy vähintään sheivata kainalot, ei saa piereskellä eikä käydä äänekkäällä paskalla ja pitää olla sellainen "naisellinen" eikä mikään kiroileva mies. Miehet taas pääsääntöisesti pukeutuvat rumiin vaatteisiin, jotka eivät yhtään imartele vartaloa. Lisäksi jo ensitapaamisella saattavat mennä paskomaan ja piereskellä häpeämättä yhtään. Eivät edes trimmaa munakarvojaan edes hitusen lyhemmiksi ja alkkaritkin saattavat olla rikkinäiset ja haisevat. Jotenkin vituttaa naisena, että minun täytyy naisena nähdä enemmän vaivaa kuin mies, mutta silti miehet ovat lähes kaikki rumia ja huonotapaisia. En ymmärrä, miksi minun täytyy käyttäytyä kuin hieno lady, mutta mies saa olla sika ja piereskellä, paskoa, kulkea reikäisissä alusvaatteissa, olla karvainen ja tyylitajuton.

No jos mies sitten ajelee karvat ja tuoksuu hyvältä ja huolehtii ulkonäöstään niin sitten nainen kokee olevansa se rumempi osapuoli ja ahdistuu ja mies on homo ja narsisti. Tämä on koettu. Itse miehenä voin todeta että naiset eivät tykkää siitäkään että mies on liian "naisellinen". Tuntuu että mikään ei kelpaa välillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät noita kaikki ihan itse. Kukaan mies ei niitä vaadi. 

Miehethän juuri toivoisivat että naisista tulisi vapautuneimpia eikä ajattelisi ulkonäköä ja sitä mitä muut ajattelee.

Vierailija

Mitä sitä turhaan hienostelemaan, mutta kaikki joita olen tapaillut eivät todellakaan pukeudu huonosti saatika ole käyttäytynyt niin,mutta miehet voisivat lopettaa sen partaveden yms ällöttävien hajusteiden käytön..niihin meinaa tukehtua!!!

priimaapriimaa

Kyllä miehetkin ajelevat kulmakarvansa ja piirtävät rajat. Leikkauttavat hiuksensa ananakseksi ja ostavat viimeisen mallin pillifarkut.

Vaan ei me kainalokarvoja ajelevat ja sheivailevat miehet ihan tavallisen näköisiä naisia katsella. Pitää olla priimaa että saa kiivaa.

Priimaa priimaa priimaa täytyy löytyy priimaa, jos ei löydy niin jäädään odottelemaan.

Priimaa mies.

Minulta on ilmeisesti mennyt jotain ohi, koska en ole ikinä missään nähnyt vaatimuslistaa naisille ja miehille tyyliin "näin saat tehdä, näin et saa tehdä." Kuvitelkaapa, minä olen puhunut menkoistanikin ihan uusille miehille (ja puhun jatkossakin.) Hui sentään. Yksi miesystäväni oli luonani ekaa kertaa ja mahani oli kuralla, joten hieman punastellen siirryin vessaan toviksi jos toiseksikin. Aloimme seurustelemaan siitä huolimatta, että olen ihminen.

Se on 54:ttä.

Vierailija

ap haluatko jonkun tiukkapipoisen kontrollifreakin miehen itsellesi, vai mikä on? Kaikki miehet ei ole tarkoitettu sulle ja käyttäytymään sun pillin mukaan. Älä tuijota liikaa ihmisten pukeutumiseen ja normaaliin toimituksiin jota siellä vessassa tehdään.Häpeisin silmät päästäni jotain homo tyyliä ja hienostelua seuraavia miehiä.

Vierailija

priimaapriimaa kirjoitti:
Kyllä miehetkin ajelevat kulmakarvansa ja piirtävät rajat. Leikkauttavat hiuksensa ananakseksi ja ostavat viimeisen mallin pillifarkut.

Vaan ei me kainalokarvoja ajelevat ja sheivailevat miehet ihan tavallisen näköisiä naisia katsella. Pitää olla priimaa että saa kiivaa.

Priimaa priimaa priimaa täytyy löytyy priimaa, jos ei löydy niin jäädään odottelemaan.

Priimaa mies.

GAY!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla wt akka joka tapailee wt miehiä :D. No ei ihme, että ei mulle löydy naista, kun trimmaan munakarvat, käytän hyvin istuvia vaatteita, olen lihaksikas ja en piere naisen kuullen. Nyt ymmärrän miksi mulla ei suomessa käy flaksi, mutta muualla euroopassa minun ei tarvitse lähestyä naisia, he lähestyvät minua.

Vierailija

Lisäys: ilman paitaa julkisilla paikoilla läskejään esittelevät miehet. Näille ei pitäis myydä ja heidät pitäisi poistaa ravintoloista ja kaupoista. Kukaan ei halua katsella esim. ruokakaupassa paidatonta hikistä läskiä junttimiestä. Näitä näkee täällä Tampereella.

Vierailija

Kulmakarvoja ajelen sen verran aina välillä ettei rehota ja kasva yhteen. Pippelikarvoja pidän siistinä, en ota kaikkea pois kun näyttäis pikkasen typerältä. Kalsarit on reiättömät ja puhtaat, ei pitäisi haista. Pönttöön laitan paperia ettei molskahdukset kuuluu, yritän olla pieremättä, uuden naisen seurassa en piere. Puketuminen on mitä on, ei kuitenkaan trendin mukaan, en siis pidä pillifarkkuja. Ananastukkaa en omista myöskään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Urheilusandaalit :/

Varvassandaalitko pitäisi sitten olla? Jos nyt oletetaan että varpaiden pitää päästä hengittämään? No voishan sitä tietty laittaa sellaiset kivat kankaiset loaferit pastelliväreissä, jotta miellyttäisi naisia...NOT! Näinhän te naisetkin aina sanotte.

Vierailija

Enemmänkin vaivaa käytöstapojen puute. Ulkomuoto on toissijainen asia, mutta siisti pitää olla ja hyvätapainen. Sikailu on nykyään vähemmän tuomittavaa kuin aiemmin, muttei se silti toivottavaa ole :/

Mulla on saksalainen mies. Vanhanaikainen maa, vanhanaikaiset tavat, tietyiltä osin. Mies on mies ja nainen on nainen, ja se on kaikille ok. Nuorempana se tietty konservatiivisuus ärsytti, mutta kun ikää on tullut lisää, niin tuo on kuin onkin pysynyt herrasmiehenä, eikä ärsytä enää yhtään. Suomalaisen kanssa voi rehottaa vapaasti, mutta täytyy olla tietty työhevosen asenne, tasa-arvon nimissä. Molempi parempi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat