Vierailija

Rosa Meriläinen kirjoittaa aiheesta, joka on minulle tuttu: häpeän vartaloani niin, että en pysty nauttimaan seksistä. Enkä ole edes nuori.

Arjessa en mieti paljoakaan olemustani (kroppaa, läskejä tms. "seksuaalista" ulkomuotoa) tykkään pukeutua ja laittautua, olen ihan perusnätti.

Sitten kun tulee seksin aika, epävarmuus iskee. Minulla on miesystävä. Yleensä menen ihan näytellen tilanteeseen ja sullon kaikki epävarmat ajatukset väkivalloin pois. Mutta en ikinä koe, että olisin oikeasti täysin ok. Aina käy mielessä, kun asento vaihtuu, että miltähän tämä näyttää miehen silmiin, miltä tunnun jne. En ikinä sano tästä miehelle enkä valita tai marttyyroi, vaan esitän itsevarmaa tai että kaikki on hyvin.

Itseäni tämä häiritsee tosi paljon. Haluaisin OIKEASTI olla itsevarma, enkä leikkiä sellaista. Haluaisin uskoa, että miesystävä oikeasti pitää minua seksikkäänä.

Onko jollain muulla samaa ongelmaa?

http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/rosa-merilainen-jotain-on-pielessa-kun...

Kommentit (7)

Vierailija

Samoja aatoksia. Nykyisin tuntuu vallitsevan sellainen ilmapiiri, että voidakseen harrastaa seksiä tulisi olla kaunis, timmi, haluttava ja seksikäs. Itse olen kaihtanut seksitilanteita jo pitkän aikaa, koska pelkään miesten arvostelevan ja tutkivan kriittisesti vartaloani (mitä on tapahtunutkin aina joskus). On vaikea nauttia kun ei ole subjektin vaan objektin olo, sen sijaan että miettisin miltä seksi tuntuu mietin aina miltä näytän. En tiedä kenen vika tämä on, joskus tuntuu että aivan oma vikani miksi en ole vielä hoikempi, vielä isorintaisempi, vielä kiinteämpi.

Vierailija

Kyllähän sen nyt näkee ja kuulee joka paikassa; siiderivalas, lähiövalas, siideritussukka jne... nimityksiä on vaikka kuinka paljon ja niitä tulee joka suunnasta. Suurin osa miehistä on sitä mieltä että posliini on ainoa oikea vaihtoehto, kaikki muu ällöttää jne.... Esimerkkejä on lukuisia, ja tältäkin palstalta voi jo yhdeltä sivulta lukea vaikka kuinka monta syytä.

Ja sitten kun löytyy yksi mies joka sanoo että kaikki on ok, ei ole mitään väliä minkä näköinen olet, niin sekin lopettaa seksin jos tyttöystävä lihoo 10-15kg. Että revi siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Samaan aikaan puolikaljut miehet kulkevat kadulla ja näyttävät juopoilta lötkömahoilta ja kehtaavat kritisoida puolisoitaan ja kadulla kulkevia - usein tyttäriensä ikäisiä - naisia läskipossuiksi. 

Ikävä maailma.

Toisaalta - vanhuksillakin on seksiä, joten kenenkään ei oikeasti pitäisi miettiä, kelpaako seksikumppaniksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan puolikaljut miehet kulkevat kadulla ja näyttävät juopoilta lötkömahoilta ja kehtaavat kritisoida puolisoitaan ja kadulla kulkevia - usein tyttäriensä ikäisiä - naisia läskipossuiksi. 

Ikävä maailma.

Toisaalta - vanhuksillakin on seksiä, joten kenenkään ei oikeasti pitäisi miettiä, kelpaako seksikumppaniksi.

Sepä se kun toisaalta käsittää, että kelpaisi hyvin seksikumppaniksi, mutta mm. tätäkin palstaa lukemalla on saanut sen käsityksen, että miehet voivat harrastaa seksiä jonkun naisen kanssa ja samaan aikaan pitää naista ei-seksikkäänä. Lannistavaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat