Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihku haisee yököttävälle mun jälkeen!

Vierailija
25.05.2016 |

Mä olen kärsinyt jo jonkin aikaa pahan hajuisesta hienhajusta ja muualla vartalossa kissan pissan hajusta. Niin kauan, että olen kerinnyt kokeilemaan kaikki apteekin tuotteet, kookosöljyn, konjak-sienen jne. Mikään ei auta. Vettä juonut vuosia, joten sekään ei vaikuta tähän ongelmaan.

Nyt olen huomannut, että mun suihkun jälkeen koko kylppäri lemuaa hielle ja pissalle! Kenenkään muun jäljiltä ei haise.
Olen kysellyt perheeltäni ja kavereiltani, että haisenko heidän mielestään pahalle ja kaikki kieltävät sen. Jopa totuudentorvi teinit.
Mutta pakkohan mun on haista, koska suihkuunkin jää tuollainen lemu!!!

Mitä ihmettä mä voin vielä tehdä? Olin sokerittomalla ja viljattomalla dieetilläkin ja söin samalla Kandida Fortea. Tuntuu, että haju vain pahenee koko ajan.
Lääkärille sanoin asiasta vuosi sitten ja hän vain nauroi etten mä milleen haise.

Alan tässä pikku hiljaa epäilemään omaa mielenterveyttäni, mutta muita ongelmia mulla ei ole ja mies on ihmetellyt kylppärin hajua myös.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaatko suihkussa?

Vierailija
2/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetko/paskotko suihkussa? Mulla yleensä silloin haisee välillä epämiellyttävälle, mutta se menee ohi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri sanoi ettet haise, niin mahtaako vika olla jossain muualla? Päässä tai nenässä kenties. Mene uudestaan lääkäriin. On myös sairauksia jotka saavat ihmisen haistamaan olemattomia.

Vierailija
4/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusetko/paskotko suihkussa? Mulla yleensä silloin haisee välillä epämiellyttävälle, mutta se menee ohi

PASKOTKO suihkussa?! :-O

Vierailija
5/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PASKOTKO suihkussa?! :-O

Silloin kun on ripulia tai muuten löysällä. Tulee pestyä samalla hanuri. En nyt tietenkään mitään jöötejä :D

Vierailija
6/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tee tarpeitani suihkuun!

Ap