Poikaystävä oli ostanut naispuoliselle ystävälleen melkein 100€ kaulakorun syntymäpäivälahjaksi, minä sain suklaata
Varmaan tyhmä juttu mutta tulee väkisinkin mieleen että pitääkö hän minua ihan arvottomana? Loukkaantuisitteko muut vastaavasta?
Kommentit (43)
Sori, olin päikkäreillä. Tuli illanvietossa puheeksi kun poikaystävä harmitteli kaverilleen että nyt ei ole kaljaraha kun siihen "Katrin" lahjaan meni melkein satanen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sori, olin päikkäreillä. Tuli illanvietossa puheeksi kun poikaystävä harmitteli kaverilleen että nyt ei ole kaljaraha kun siihen "Katrin" lahjaan meni melkein satanen.
Ap
Tuon ikäisten poikien puheet kavereilleen on sellaisia, että melkein satanen on samanlainen kun kehutaan toisille kavereille panojen määrää, niin lasketaan mukaan kaikki nekin kerrat kuin melkein sain.
t vanhempi mies
Ap on ollut poikkiksensa kanssa yhdessä vasta puoli vuotta! Ei siinä vaiheessa vielä mitään isoja lahjoja osteta :D kaverityttönsä tuntenut kumminkin sen 3 vuotta niin ei siinä enää rahaa lahjaa ostaessa tuijoteta vaan katsotaan mikä lahja sille kaverille sopis ja mistä se tykkää.
Ja jos se poikkikses ois siihen kaverityttöönsä ihanstunut niin olishan sillä ollut 2,5 vuotta aikaa sitä liehitellä ennen kuin sun kanssa alkoi seukkaamaan....
Sitä vaan mietin mistä tiedät korun arvon mitä poika antoi kaverilleen? Ja oletko ihan varma ettei vaikka sen poikkiksen äiti olisi osallistunut kustannuksiin jos kerran vielä teini-ikäisiä olette.