Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä oli ostanut naispuoliselle ystävälleen melkein 100€ kaulakorun syntymäpäivälahjaksi, minä sain suklaata

Vierailija
25.05.2016 |

Varmaan tyhmä juttu mutta tulee väkisinkin mieleen että pitääkö hän minua ihan arvottomana? Loukkaantuisitteko muut vastaavasta?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Kaverinainen antoi miehelle paremmat lahjat, joten kaverinaisen kuuluu saadakin parempi lahja.

Vierailija
22/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turhan hieno ja kallis lahja vain ystävälle. Ja ymmärtäisin jos olisitte olleet yhdessä muutaman viikon niin et tietenkään saisi koruja mutta puolen vuoden jälkeen itse sain kihlasormuksen. Eli mies ei pidä sinua kalliin korun arvoisena eikä ehkä ikinä pidä. Siihen ystäväänsä on ihan rakastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suuttuisin. Jos vähistä rahoista käyttäisi toiseen naiseen noin paljon rahaa. Ja itse saisin suklaata.

Ollaan seurusteltu kolme vuotta eikö tuolla miehellä naisia ystävinä ole. Siksi juurikin olisi kova pala jos uudelle tuttavuudelle ostaisi noin kalliin.

Vierailija
24/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytittekö saman verran? Ainakin meillä ystäväporukassa tapana ostaa pyöreillä synttäreillä arvokkaampi lahja. Ehkä kuitenkin parasta olisi vaan kysäistä poikaystävältä, että miksi näin?

Vierailija
25/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian intiimi lahja, ellei ole parisuhteessa tai kyseessä sukulaiselle annettava rippilahja tms. 

Että jotain muuta ystävälle, vaikka Marimekon laukku, jos haluaa rahaa laittaa enemmän. 

Vierailija
26/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole aika selvä tapaus. Vaihtoon vaan.

Vierailija
27/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä poikaystäväsi ole sattumoisin Sika-Mika ja sinun nimesi on Satu...?

Vierailija
28/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian intiimi lahja, ellei ole parisuhteessa tai kyseessä sukulaiselle annettava rippilahja tms. 

Että jotain muuta ystävälle, vaikka Marimekon laukku, jos haluaa rahaa laittaa enemmän. 

Sorry, mä niin repesin tälle. Eli Marimekon laukku olisi lupa ostaa, mutta ei koruja. Oi elämän kevät :'D

Vierailija
29/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni myös söi lasten vanukkaat.

-ap

Vierailija
30/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ja miehen naisystävä annoitte miehelle lahjaksi?

Jos tää ystävä on antanut miehellesi kalliita lahjoja, niin kai sitä pitää itsekin ostaa jotain kunnollista.

Vierailija
31/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annoin n.15€ kylpypyyhkeen ja hygieniasetin (Shampoo, hoitoaine, partavaahto- ja vesi) maksoi n. 20€

Tältä naiskaveriltaan sai pullon salmiakkikossua (vähän yli 10€) ja 30€ korun

Eli ei lahjoillamme ollut mitään suurta hintaeroa. Olen vielä opiskelijakin niin tuo oli minulta iso raha lahjaan laitettavaksi.

Ap

Miehet ei oikein välttämättä erota 30€ ja 100€ koruja toisistaan. Tai poikkis on vaan menny koruliikkeeseen tarkoituksenaan ostaa koru ja ovela myyjätyttö on vaan myynyt hänelle kalliimman korun, kun oli ajatellutkaan ostaa. Näin käy helposti varsinkin jos mies on nuori. Toki näin käy vanhemmillekin miehille.

t vanhempi mies

Vierailija
32/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tää ystävä on antanut miehellesi kalliita lahjoja, niin kai sitä pitää itsekin ostaa jotain kunnollista.

Höpö höpö. Olisi sitten ostanut vaikka skumppa- tai viinipullon ja jotain pientä lisäksi.

Minä nostaisin kyllä semmosen metelin ja vaatisin selityksiä. En todellakaan hyväksyisi kaikessa hiljaisuudessa.

Mistä muuten tiedät miehesi antaman lahjan arvon? Löysitkö kuitin vai mitä?

Vierailija
33/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävät menevät parisuhteen edelle. Todennäköisesti mies on tuntenut naisen vuosia ja sinut pari kuukautta.

Juu, just niin ihan totta. Minäkin pelastaisin ystäväni tulipalosta ensin, sitten (ehkä) poikaystävän.

Vierailija
34/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni myös söi lasten vanukkaat.

-ap

:) Mitenhän siinäkin kävi

-minäkin ap

Vierailija
35/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p

Höpö höpö. Olisi sitten ostanut vaikka skumppa- tai viinipullon ja jotain pientä lisäksi.

Minä nostaisin kyllä semmosen metelin ja vaatisin selityksiä. En todellakaan hyväksyisi kaikessa hiljaisuudessa.

Minä taas ihmettelen että miten ap tiesi miehen saaman korun arvon.

t vanhempi mies

Vierailija
36/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p

Minä taas ihmettelen että miten ap tiesi miehen saaman korun arvon.

t vanhempi mies

No tuotakin mietin mutten muistanut viestiini kirjoittaa.

AP! Vastauksia kiitos, vai oletko provo?

Ihan tosissaan, en hyväksyisi kaverinaiselle arvokkaampaa lahjaa kuin minulle. En missään tapauksessa. Ei kenenkään pitäisi.

Vierailija
37/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ei osta toisilleen koruja.

Vierailija
38/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävät ei osta toisilleen koruja.

Mutta panokaverit kyllä.

Vierailija
39/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks otatte tän tosissanne? Tää sama satu oli täällä vähän pidempänä versiona tyyliin viime viikolla.

Vierailija
40/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSOAP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme