Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ja lapsi häihin

Vierailija
25.05.2016 |

En halua ottaa puolisoa ja lasta mukaan yhteisen tuttumme häihin. Morsian on sanonut, että meidät kaikki on kutsuttu ehdottomasti mukaan. Miten voisin mennä häihin vain yksin ilman että morsian suuttuu?

En halua valehdella vatsatautia, koska sitten joutuvat turhaan maksamaan ruoasta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan ehdota, että puolison täytyy jäädä lapsenvahdiksi (kun ette halua mennä lapsen kanssa niihin (juopottelu)häihin)? 

Millainen luottomies se sellainen on, joka ei voi suoraan sanoa oikeaa syytä?

Itse on minut valinnut, prkl!

Vierailija
42/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että haluat viettää omaa aikaa hänen häissään, ilman että tarvitsee huomioida lasta ja miestä, kun seurustelet tuttujesi kanssa. 

Tunnemme molemmat hääparin, ja morsian ei välttämättä pidä tätä uskottavana selityksenä.

Sitten jätät lopun pois ja sanot, että haluat viettää omaa aikaa.

Ei mitään omaa aikaa! Vietä omat rilluttelusi ihan oikeasti omalla ajalla eikä morsiamen. Jos tunnette kummatkin hääparin eli he haluavat kummatkin sinne niin ei siinä sun omat halut paljoa paina vaan kummatkin lapsen kaa häihin vaan.

Todella törkeää jos puolisosi haluaa mennä ja yrität jättää hänet pois kuvioista.

Kaikkien on siis mentävä. Näin itsekin pähkäilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhtautuminen riippuvaista kysyjän sukupuolesta ja valituista sanoista?

Olen luottomiehenä häissä ja olisi mukava saada ryypiskellä siellä poikien kanssa kuin nuori urho ilman eukon valvovaa silmää ja lapsen kaitsemista. Mielipiteitä?

Vrt.

Olen kaasona häissä. Olisi mukava saada olla häissä ilman perhettä. Haluaisin juhlia kunnolla, kun en saa siihen usein tilaisuutta. Mielipiteitä?

Terveisin ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi