Vierailija

Oletko ajatellut mahdollisuutta saada potkut? Maailma muuttuu niin nopeasti että ne "hyvässä ja turvatussa vakipaikassa" olevat ihmiset tänään voivat olla työttömiä huomenna.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei tasan varmasti tule tapahtumaan. Olen töissä sellaisessa puljussa, joka ei mun elinaikana kaadu eikä irtisano. Ja tulee maksamaan myös kunnon eläkkeen.

Vierailija

Juuri hiljattain sain, muutaman kuukauden kuluttua loppuvat työt. Ei se ollut mikään tragedia koska olen aina asennoitunut, että mikään ei ole varmaa. Elämä jatkuu.

Vierailija

Tässä just yt:t menossa ja oikein hyvät tsäänssit potkuille. No stress, on 6 kk tulot säästöinä (en ole ikinä pitänyt vakiduuniani vakiduunina), pienet menot ja ansiosidonnainen. Uskon löytäväni uuden työn, mulle riittää osa-aikaisuuskin niin se auttaa paljon.

Vierailija

Sain viidet potkut viidessätoista vuodessa ja niihin vuosiin mahtuu myös neljä vuotta työttömyyttä, kaikki potkut taloudellisista tai tuotannollisista syistä lukuunottamatta yhtä työpaikkaa joka paloi. Hengissä tässä ollaan edelleen vaikka välillä tuntuu, että ei pitäisi. Olen eläkkeellä, diagnoosina vaikea masennus. 

Vierailija

Mulla on säästöjä onneksi. Haluaisin opiskella. Ottaisin 1/2 rennosti kun se on irtisanomisaikani. Sitten hakisin opiskelemaan ja töitä

Vierailija

En ole ikinä joutunut ajattelemaan potkujen mahdollisuutta, koska tähän ikään (38v.) mennessä minulla ei ole ollut kuin määräaikaisia työsuhteita. Stressin määrä on ollut aika vakio koko ajan valmistumisen (VTM 2005) jälkeen. Tosin jossain vaiheessa siihenkin taisi turtua. Ehkä silloin kun laskin, että olin ollut viiden vuoden sisällä 28:ssa määräaikaisessa työsuhteessa samaan työnantajaan (valtio).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat