Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on turn off jos nainen tarjoaa ensitreffeillä miehelle?

25.03.2024 |

Olen täällä av:lla lukenut outoja kommentteja, kun olen kirjoittanut, että olen naisena ensitreffeillä tarjoutunut tarjoamaan miehelle ravintolassa. Kuulemma se on valtavan outoa, jos nainen haluaa tarjota miehelle ensitreffeillä. Miksi? Sitten olen lukenut kommentteja , että "on kohteliasta tarjoutua maksamaan treffikumppanin kahvi/juoma/ruoka" ja että "se maksaa, joka treffeille kutsuu". Sitten kun minä noudatan näitä ohjeita, niin sekään ei kelpaa.

Mitä mieltä te olette:

Olen huomenna menossa ensitreffeille miehen kanssa ravintolaan. Pitäisikö minun teidän mielestänne tarjota hänelle? 

Kommentit (57)

1/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olit tarjoamassa jotain aivan muuta. Tämä olisi ollut ok. Jokainen tavallaan.

Ruuista/ravintolasta, Itselle kyllä riitäisi mainita, että haluat tarjota. Me olemme erilaisia ja joku saattaa luulla sinun luulevan hänen olevan köyhä tms.

Trolli ehkä, mutta vastaan silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja?

Kukaan?

Vierailija
4/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa ilmaiset eväät ja juotavat yms.

m53

5/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuista/ravintolasta, Itselle kyllä riitäisi mainita, että haluat tarjota. Me olemme erilaisia ja joku saattaa luulla sinun luulevan hänen olevan köyhä tms.

Tarkoitatko , että jos sinulle treffikumppani haluaisi tarjota, niin sä kieltäytyisit tarjouksesta?

Vierailija
6/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että ensimmäisten viiden treffin yhteydessä kumpikaan tarjoaa yhtään mitään.

Mies maksaa omansa, minä maksan omani. Tämän jälkeen tapailun jatkuessa tarjoamiset vuorotellen jos tarjoamiseen lähdetään.

Ei ole ollut koskaan ollut ongelmia, koska en päästä tietyntyyppisiä miehiä lähellekään. 

Vierailija
7/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko menet ravintolaan, vaikka tuostakin on monta kertaa sanottu että kannattaa mennä jonnekin mikä ei maksa niin paljoa tai on mieluiten ilmaista. Jotakin mihin on matalampi kynnys.

Vierailija
8/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran veljeni kanssa kebabpaikassa ja tarjosin ruoat. Kebabpaikan pitäjä mies järkyttyi kun nainen tarjosi ja alkoi saarnata miten ikinä nainen ei saa tarjota miehelle vaan toisin päin. Luuli varmaan meitä pariskunnaksi tai että oltiin treffeillä. Mentiin ihan sanattomaksi. 

Vierailija
9/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran veljeni kanssa kebabpaikassa ja tarjosin ruoat. Kebabpaikan pitäjä mies järkyttyi kun nainen tarjosi ja alkoi saarnata miten ikinä nainen ei saa tarjota miehelle vaan toisin päin. Luuli varmaan meitä pariskunnaksi tai että oltiin treffeillä. Mentiin ihan sanattomaksi. 

Aivan. Suomalaiset miehet, jotka suivaantuvat samasta asiasta, ovat nimenomaan näiden vuohipaimenien tasolla ja siksi ne kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
10/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tarjoa

Vierailija
11/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole ilmaisista ruuista ja viinoista kieltäytynyt.

Mauno

Vierailija
12/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla se on miehen haku aina päällä. Etkö tule itsesi kanssa toimeen vai mlkkuako metsästät.

Vierailija
13/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko menet ravintolaan, vaikka tuostakin on monta kertaa sanottu että kannattaa mennä jonnekin mikä ei maksa niin paljoa tai on mieluiten ilmaista. Jotakin mihin on matalampi kynnys.

Niinpä. Ap nyt jotenkin tuntuu ottavan oudon roolin, semmoisen että minäpä tässä nyt vien kylpylään ja ravintolaan ja reteesti tarjoon.

Täyspäiselle miehelle tulee varmasti fiilis että mitä helvettiä tässä tapahtuu, viedäänkö multa kohta sisäelimiä tai mitä tuo nainen multa oikein odottaa.

Ne miehet jotka tuolla pelillä saat ovat sitten niitä hyväksikäyttäviä loisia.

Nyt oikeesti jotain normaalia kahvilaa, baaria tms kehiin ja maksat vaan omasi.

14/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko , että jos sinulle treffikumppani haluaisi tarjota, niin sä kieltäytyisit tarjouksesta?

?

15/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt jotenkin tuntuu ottavan oudon roolin, semmoisen että minäpä tässä nyt vien kylpylään ja ravintolaan ja reteesti tarjoon.

Täyspäiselle miehelle tulee varmasti fiilis että mitä helvettiä tässä tapahtuu, viedäänkö multa kohta sisäelimiä tai mitä tuo nainen multa oikein odottaa.

Miksi miehestä tuntuisi tuolta? Eikö hänen pitäisi olla imarreltu siitä, että nainen haluaa tehdä vaikutuksen tarjoamalla.

Vierailija
16/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ap nyt jotenkin tuntuu ottavan oudon roolin, semmoisen että minäpä tässä nyt vien kylpylään ja ravintolaan ja reteesti tarjoon.

Ne miehet jotka tuolla pelillä saat ovat sitten niitä hyväksikäyttäviä loisia.

Nyt oikeesti jotain normaalia kahvilaa, baaria tms kehiin ja maksat vaan omasi.

Mieheltä odotetaan tietenkin treffien päätteeksi vastapalvelusta ;)

Vierailija
17/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt jotenkin tuntuu ottavan oudon roolin, semmoisen että minäpä tässä nyt vien kylpylään ja ravintolaan ja reteesti tarjoon.

Miksi miehestä tuntuisi tuolta? Eikö hänen pitäisi olla imarreltu siitä, että nainen haluaa tehdä vaikutuksen tarjoamalla.

Ei kaikkea tarvii tarjota. Pihvi ja pari kaljaa riittää. Sitten jos lompsa on oikeen levällään niin baarissa voin ottaa muutaman sinisen enkelin. Ei mitään kylpylöitä tartte maksaa.

Vierailija
18/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on maskuliinista toimia noin. Iso turnoff, ei kiihota sellaset miehiset akat. Feminiinistä energiaa pitää olla, että housuissa värähtää.

Vierailija
19/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on päättänyt, että hänen toimintansa ja ajattelutapansa on oikeita ja hyviä ja kaikki muut väärässä. Vauvafoorumilla sitten hakee validaatiota jämähtäneelle ajattelulleen. Hän ei muuta toiminnassaan mitään ja ihmettelee miksi lopputulos on aina sama, eli mies lemppaa vaikka ap olisikin kiinnostunut.

Vierailija
20/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ja nykyaikaiset ihmiset maksavat oman osuutensa. Tai treffeiille pyytäjä tarjoaa eli maksaa laskun.

Ei tuosta sen kummempaa numeroa tarvitse tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan