Vierailija

Meillä 4v tytär ja äsken loppui episodi mehujäähuuto. Annoin muksulle yhden spiraalimehujään ruuan päälle ja otin itse kaks koska aikuinen, isompi ja teki mieli. Muksu näki ja alkoi toinen maailman sota. Valehtelematta noin 50 min huutoa, karjumista ja läpsimisen yrittämistä, me ollaan kuulemma kauheita, ihan pähköjä ja sikojakin vielä. karkkii! 10 min tätä, kun ei tärpännyt niin 10 min piparia! Kun ei tärpännyt niin pastillii! Ja vielä lopuks jätskii. Kaikki kategoriat kävi läpi ja välillä yritti huitoa. Mites jäbät ois selvittäneet tilanteen? Oikeastihan tuossa ei tehdä muuta kun pistetään lapsi jäähypenkkiin ja annetaan jäähdytellä. Missään tapauksessa niitä herkkuja ei mennä antamaan.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aika pielessä teillä on, jos nelivuotias saa tuollaisia kohtauksia. 

Menkää perheneuvolaan. Olisit laittanut edes kaksivuotiaan, niin vähän uskottavampi provo olisi ollut. 

Vierailija

Joo tuollaisella temperamentilla varustetun lapsen nenän edessä en menisi ottamaan itse lisää jos lapselta olisin kieltänyt. Sehän on suoranaista lällättelyä.

Vierailija

No minkä helvetin takia aikuisen ihmisen pitää syödä 2 MEHUJÄÄTÄ ja vielä lapsen edessä!? Moi oon porvoosta...
Hyvä yritys...
Ja jos tää ois True, niin lapsesi käytös johtuu siitä, että et ole pitänyt hänelle koskaan minkäänlaisia rajoja. Joten katse peiliin hyvä porvoolainen

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat