Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on älykkyysosamääräsi?

Vierailija
25.05.2016 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parin vuoden sisällä tehnyt testin varmaan kolme kertaa ja saanut joka kerta eri tuloksen. Jos on normaalihoksottimilla varustettu ihminen, niin riippuu  tekijän virkeysasteesta, väsymyksestä ja keskittymiskyvystä tekohetkellä, mitä siitä saa.

Tulokset välillä 118-137.

Ja tuuristakin, voisihan noista saada täydet ihan tuurilla. Kovin todennäköistä se ei tietenkään ole. Mutta jos ei tiedä vastauksia, niin tuurilla voi ainakin nostaa tulosta. Mutta joka tapauksessa huippuälykkyyttä tavan tallustelija ei edes tarvitse mihinkään, joten kenenkään on turha noista harmistua. Minä en ole elämässäni mitenkään menestynyt ja onnellinen, vaikka noissa testeissä pärjään, vaan ahdistunut ja epäonnistunut monella tapaa.

Vierailija
22/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh tuo on ihan tylsä testi, ei näytä kuin 135 asti. Minkä siis sain.

Kyllä muuten näyttää. T: 140

Nettitesti ei näytä. Olen saannut "tuloksesi on noin 130, tarkemmin ""tervetuloa, hinta... osta myös lahjakortteja"

Mensa testin tulos on uudistettu niin, että muutamavuosi sitten 24-keskihajonta (minimi sisään silloin 149) laskettiin 15:sta (minimi nykyään sisään 131). Samalla muutettiin, että 135 on maksimiraja, jota pisteitä näytetään.

Itse en ole tehnyt testiä, mutta pidän mensan ratkaisua epäoikeuden mukaisena ja typeränä.

T:mies 28v ja 6kirjoittaja. (Kaunis, viisas ja nuori)

Näyttää. Tarviitko screenshotin, vai? Mensan oikeasta testistä en tiedä, nettitestistä puhun.

Kyllä, kiitos... Laita ne niin muutan tarvittaessa kantaani.

T:mies28v kaunis viisas ja älykäs.

Ok :) Pitää tehdä testi ensin, joten max. 25 min.

Tässä, ole hyvä: http://kuvapilvi.fi/k/ydgm.png

Toivottavasti tuo kuvapilvi on toimiva sivusto. Ja toivottavasti en jättänyt jotain nolouksia shotista piilottamatta :D

Vakuuttavaa... Olihan 140 ja 99,6%kansasta.  Ihmetyttää vain, että minkä ihmeen takia Mensa antaa "koe testiin" 140, mutta rajaa sen oikeassa testissä 140:een. Onkohan se raja "piilotetuista pisteistä" poistunut.

T:mies28v, kaunis,viisas ja aristokraatti.

...Rajaa 135:een oikeassa testissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh tuo on ihan tylsä testi, ei näytä kuin 135 asti. Minkä siis sain.

Kyllä muuten näyttää. T: 140

Nettitesti ei näytä. Olen saannut "tuloksesi on noin 130, tarkemmin ""tervetuloa, hinta... osta myös lahjakortteja"

Mensa testin tulos on uudistettu niin, että muutamavuosi sitten 24-keskihajonta (minimi sisään silloin 149) laskettiin 15:sta (minimi nykyään sisään 131). Samalla muutettiin, että 135 on maksimiraja, jota pisteitä näytetään.

Itse en ole tehnyt testiä, mutta pidän mensan ratkaisua epäoikeuden mukaisena ja typeränä.

T:mies 28v ja 6kirjoittaja. (Kaunis, viisas ja nuori)

Näyttää. Tarviitko screenshotin, vai? Mensan oikeasta testistä en tiedä, nettitestistä puhun.

Kyllä, kiitos... Laita ne niin muutan tarvittaessa kantaani.

T:mies28v kaunis viisas ja älykäs.

Ok :) Pitää tehdä testi ensin, joten max. 25 min.

Tässä, ole hyvä: http://kuvapilvi.fi/k/ydgm.png

Toivottavasti tuo kuvapilvi on toimiva sivusto. Ja toivottavasti en jättänyt jotain nolouksia shotista piilottamatta :D

Vakuuttavaa... Olihan 140 ja 99,6%kansasta.  Ihmetyttää vain, että minkä ihmeen takia Mensa antaa "koe testiin" 140, mutta rajaa sen oikeassa testissä 140:een. Onkohan se raja "piilotetuista pisteistä" poistunut.

Se on outo ratkaisu. En tiedä nykytilannetta, mutta silloin tuosta oikean testin tuloksen piilottelusta kuultuani meni mielenkiinto kokeilla koko testiä. T: Screenshotin lähettäjä

Vierailija
24/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on älykästä porukkaa palstalla. Luomakunnan nerojen kokoontumispaikka! :D

Vierailija
25/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, olitkin jo tarkistanut. Tympeää. Kunhan muuttavat tuon, käyn kokeilemassa. Tai jos. T:Sslähettäjä

Vierailija
26/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 135 niin kuin kaikilla av-palstailijoilla.

Vierailija
27/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO on vitsi. Ja huh huh, vai käyttää Mensa WordPressiä. :'^))

Vierailija
28/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aikanaan laajan älykkyystestin jostain amerikkalaiselta sivustolta. Tulosta en muista. Parin kuukauden kuluttua testin tekemisestä, tuli sähköpostiin laaja, yli 10 sivuinen analyysi mun älykkyydestäni. Sain sen ilmaiseksi, koska olin kuukauden älykkäin testin tekijä eli olin siellä ylimmässä luokassa (2% maailman väestöstä).

Tuota tulosta en valitettavasti printannut aikanaan ja se hävisi, kun unohdin kokonaan tuon sähköpostini ja poistui käytöstä tuona aikana. Käytin sitä vaan kaikkeen hömppään. Kivahan se olis, jos tuo olis säilynyt, mutta en mä sitä ole surrut :). Tiedän itse olevani älykäs ja se riittää.

Nuo nettitestit antaa muuten korkeampia tuloksia, kuin oikeat testit. Älykkyystesteihin voi myös treenata ja tulos noista testeistä paranee, kun vähänkin treenaa. Tekeekö se treenaminen ihmisestä älykkäämmän? Eli jos testiin (tai testin osaan) voi helposti treenata ja siten parantaa tulosta huomattavastikin, niin mittaako se älykkyyttä?

Vierailija
29/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein Mensa-tasoa, virallisesti mitattu. Nettitesti antoi vähän korkeamman tuloksen, mutta tiedän että itselläni vaikuttaa ympäristö keskittymiseen. Jos saa Mensan omasta nettitestistä yli 130 niin tuskin virallinenkaan tulos on kamala. Sen verran suuntaa antava.

Vierailija
30/30 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin Gaussin käyrän keskivaiheilla kai, en tiedä, mutta näillä on menty ja hyvin on pärjätty.