Vierailija

Ei tule mieleen mitään toista maata, jossa miesten pilkkaaminen ja naisten palvominen olisi näin yleistä kuin Suomessa. Tuleeko teille?

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helkkari. Minua ei ole koskaan palvottu, vaikka olen nainen. Missä olen tehnyt virheen?

Se on varmaan toi sun nassu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tule toista mieleen. Huono on ennuste Suomelle.

Suomalaiset naiset jäävät lapsettomiksi ja kaapunaiset synnyttävät tulevat sukupolvet. Suomalaisuus katoaa historian roskakoriin.

Vierailija

Miehiä pilkataan useammassa maassa enemmän jo elokuvien perusteella. Jopa jenkeissä. Mutta vastapainoksi naisia "palvotaan" huomattavasti vähemmän! Suomalaiset miehet eivät edes arvosta naisia, saati palvo, luulisin että yksi naisvihamielisimmistä maista mitä on. Suomalaiset miehet kyllä jossain määrin pelkäävät naisia, ehkä sekoitat siihen?

Vierailija

Tämä ei enää ole kovin maskuliininen maa, jossa miehet käyttelevät valtaa. Naiset ja lapset ovat vallan keskiössä aika voimakkaasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä ei enää ole kovin maskuliininen maa, jossa miehet käyttelevät valtaa. Naiset ja lapset ovat vallan keskiössä aika voimakkaasti.

Tuo on totta, missään muualla ei lapset ole näin vallassa. Mikä ei ole kovin hieno asia, eikä varmaan tarvitse edes selittää miksi. Naisillakin on joo valtaa, mutta jostain syystä siitä huomioidaan vain hullut naiset yleisesti, miesten kohdalla jotain sekopäisiä ääripäitä harvoin tuodaan niin tapetille. Mutta lopulta miehet ovat edelleen se sukupuoli, joka valtaa pääasiassa käyttää. Koti ja lapset, you know.

Vierailija

Femijismi on mielisairautta, jolla yksinkertaiseksi jäänyt nainen luulee mielipiteillään kumoavansa realiteettien ja faktojen lisäksi myös luonnon asettamat lait.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helkkari. Minua ei ole koskaan palvottu, vaikka olen nainen. Missä olen tehnyt virheen?

Vai niin. Ap:n olisi kyllä pitänyt täsmentää, että kauniita naisia palvotaan. Mutta eikös niin ole ihan kaikkialla maailmassa?

Vierailija

Naisia ei palvota, totta. Mutta yhteiskunnan keskushahmo on järkevä ja ahkera, neuvotteleva nainen. Mies komentajana tai voimakkaana, riippumattomana hallitsijana ei kuulu tänne. Lisäksi moni pyhittää nykyään lapset ja teinit.
Hoivaamme heikkoja ja ohjaudumme heidän tahtonsa mukaan. Elämme käänteisessä natsismissa.

Vierailija

Miten sen nyt ottais. Täällä naiset valittaa siitäkin jos ei saa seksuaalirikoksesta samaa rangaistusta kuin mies. Naiset haluavat, että myös heidän tekemänsä hyväksikäytöt ja raiskaukset otetaan tosissaan, eikä vähätellä, tyyliin sanoen että "onnekas poika kun sai opetusta kokeneemmalta naiselta" kuten monet miehet sanoo ja ajattelee jos vanhempi nainen on ollut seksi/seurustelusuhteessa alaikäisen pojan kanssa. Jos tilanne olisi ollut päinvastainen, miestä oltaisiin jo hirttämässä kikkelistä. Mutta naisella ei ole mistä hirttää, ja sekös suututtaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Ap:n olisi kyllä pitänyt täsmentää, että kauniita naisia palvotaan. Mutta eikös niin ole ihan kaikkialla maailmassa?

Kauniita naisia ja menestyviä miehiä.

Vierailija

Naisia palvotaan Ranskassa, Italiassa ja muissa Etelä-Euroopan maissa. Mutta siellä naisilla on myös paljon kapeampi rooli yhteiskunnassa kuin Suomessa. Täällä naiset ja miehet ovat suhteellisen tasavertaisia niin työ- kuin perhe-elämässäkin. Naisilta vaaditaan sama mikä miehiltäkin (paitsi armeija), eikä naisia meidän kulttuurissamme hemmotella samalla tavalla kuin etelässä.

Vierailija

Ruotsissa on feminismi, eli kantismiesten syyttäminen kaikista maailman ongelmista, toiseuden palvonta, positiivinen syrjintä ja kulttuurimarxismi viety vielä paljon, paljon pidemmälle....

Vaikka kyllä täälläkin siis näitä oireita on todella paljon. Sitä ei voi kiistää. (Kättelykohu, yms.)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat