Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Sieppi salakuvannut Roope Salmista ja julkaissut kuvan instassa, Missä mammojen someraivo asiasta?

Vierailija
24.05.2016 |

Kuvassa näkyy paljasta pintaa, toisin kuin Teri Niitin instaan laittamassa raivon aikaan saamassa kuvassa?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001186184.html

Nukkuvan yläosattoman miehen kuvien jakaminen on ok ?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs tiedät että Sieppi ei ole Roopelta kysynyt lupaa kuvan julkaisemiselle?

Nukkuvan ihmisen kuva on mielestäsi ok ?

Todellakin on ok jos sen julkaisemiseen on kuvassa olevalta lupa. Ei mua ainakaan haittaa jos mun mies musta ottaa kuvan kun nukun kunhan ei sitä levittele eteenpäin ilman mun lupaa.

Kyllä täällä taas saadaan tehtyä ongelma ihan mitättömästä asiasta.

Kuten Teri Niitin tapauksessa?

Mikä antaa mielestäsi oikeuden kvuvata nukkuvaa miestä?

Oletko tyhmä vai esität sellaista? Teri Niitti kuvasi itselleen tuntematonta naista ja julkaisi kuvan ilman tämän suostumusta. Sieppi on ottanut kuvan POIKAYSTÄVÄSTÄÄN, se on ihan eri asia kuin tuntematon henkilö. Ja edelleenkään et tiedä onko kuvan ottamiseen ja julkaisuun lupa. Voihan koko tilanne olla lavastettukin.

Vierailija
22/27 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ottanut minusta kuvan, kun nukuin. Minäkin olen ottanut nukkuvasta miehestäni kuvan. Olen ottanut kuvan, kun mieheni nukkuin lastemme kanssa. En herättänyt miestäni ennen kuvien ottamista enkä kysynyt lupaa. En ole julkaissut kuvia missään, mutta kuvien kehittäjä on ne nähnyt.

Alastonkuvia en miehestäni ole ottanut, ihan säällisesti pukeutuneena hän on ollut joka kuvassa.

Kirjoitin koko ajan mieheni, koska onhan se ihan eri asia kuvata omaa puolisoa mitä satunnaista panokumppania. Aika ihmeellinen ajatusmaailma tuolla yhdellä, jonka mielestä salaa kuvatut seksisessiot on pienempi paha mitä oman, nukkuvan avopuolison kuvaaminen ja julkaiseminen, ehkä luvan kanssa. Sieppi olisi tosin voinut mainita, oliko hänellä lupa julkaista kuva.

Vierailija
24/27 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/27 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuvatekstissä sanottu että i miss u tms.? Eli aiemmin otettu kuva ja ei ollut samassa paikassa Roopen kanssa julkaisuhetkellä = EI LUPAA!!

Vierailija
26/27 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet että julkkiset julkasee nykyään "kohukuvansa" snäpissä, koska niitä ei voi linkittää palstoille eikä ip-lehtiin. :)

Tänään viimeks Mikael Gabriel kyseli vinkkejä "nurtsin" kasvatukseen.

Vierailija
27/27 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme täällä nyt vetää hernettä nekkuun jostain Salmisen kuvasta? On todennäköisesti kysytty lupa julkaisemiseen. Tyhmää provoilua taas.

No kuka/ketkä täällä nyt nostaisi näitä roope sieppi ketjuja täällä....Mitä veikkaat.... Aika läpinäkyvää "eikö palstamammoja kiinnosta" isottelua. Hohhoijaa!!