Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen kerran kun teet profiilin deittisivustolle ja sut tunnistetaan!

Vierailija
24.05.2016 |

Erosin hiljattain paskamaisesta suhteesta. Otin vähän viiniä eräänä lauantai-iltana ja siitä rohkaistuneena tekaisin profiilin eräälle deittisivustolle. Oikeen kuvankin laitoin. Ensimmäinen viesti jonka sain sisälsi yhden sanan, nimeni: "Tuula" ja monta huutomerkkiä perään. Säikähdin ja kyselin, että kuka olet ja mistä tunnet minut. Ei vastausta. Kyseisellä tyypillä ei ollut kuvaa, eikä oikeen mitään muutakaan, mistä olis voinut jotain päätellä. Vain lääni, mistä oli kotoisin ja se oli sama kuin omani. No, fiilikset meni ja poistin koko profiilin.

Onko jollekin käynyt näin? Mielestäni pelottavaa..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulle on käynyt. Vitutti ihan älyttömästi joten poistin myös profiilin.

Vierailija
2/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia jää profiilit laittamatta. Oon vielä ope niin siinähän se olis soppa valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seuran hakeminen ole rikos ainakaan Suomessa.

Vierailija
4/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole rikos, mutta miksi pelotela toista turhan päiten? Jos tää kyseinen tyyppi ois vastannu, et oon se ja se, nähtiin silloin ja silloin, ois kiva nähdä, niin mikä ettei! Mutta ei antanut mitään vastausta, vaan jätti pahaenteisen tunteen..Nyt pelottaa, et kukahan tuttu tää on ollut, onko joku vanha ex jolla jotain hampaankolossa vai miksi haluaa tuolleen pelotella!

AP

Vierailija
5/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset laittako kuvaa siihen profiiliin. Annatte kuvan vasta sähköpostilla jos mies vaikuttaa fiksulta ja kirjoittelee järkeviä. Asutaan pienessä maassa. Olen tunnistanut pari puolituttua naista ja reiluna en kertonut kenellekään. Mutta ihmetytti molempien nettitaidot tai niiden puuttuminen.

Vierailija
6/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pelättävää sinulla siis on??

Vierailija
7/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kuvasi nettiin ja ihmettelet jos joku tunnistaa? Ylläripylläri!

Vierailija
8/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä syy miksi en kuvaa laita treffi palstoille. Jos laittaa niin saa miettiä niinkuin jv (laitoit minut nettiin) biisissä jokaisen kaupan jonossa olevan kohdalla.

Vierailija
9/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jos ja kun hakee seuraa, niin ainahan se on vähän pelottavaa... itse en ole nettitreffipalveilmelle vielä uskaltautunut, vaikka yritänkin hokea itselleni, että se on tätä päivää. - Ja kuka ties melkein rehellisempää kuin jossain hämärässä baarissa tai yökerhossa saati ravintolassa metsästää, sitä oikeaa. - Treffipalvelimella kun voisi reilusti sanoa hakevansa ja lähestyä muita, kun sitä ei aina tiedä, mikä olisi soveiliain tapa lähestyä mielenkiintoiselta vaikuttavaa kumppania live:nä. - Viimeksi kun yritin niin vasta seuraavana aamuna selvisi, että  lähestymiseni kohteella oli kumppanikin.  Toisaalta onhan se netissäkin varmasti erinomaisen helppoa esiintyä, jonain mitä ei ole.    

Vierailija
10/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä! En koskaan aiemmin oo rekkautunu tuollasiin, mut sit ku sen tein, aattelin olla avoin ja rehellinen, enhän ollut tekemässä mitään pahaa ja aattelin, et kuvan kera rajautuu heti pois ne, joita en miellytä ja niin pois päin.

AP

Vierailija
11/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen siis ei tarvitse laittaa kuvaa, mutta miehillä kuva on pakko? Tehän olette sanonut, että kuvattomille miehille ei vastata, koska on jotain salattavaa?

Vierailija
12/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiiviutta tuo on, ei rehellisyyttä ja avoimuutta. Netissä pätee eri säännöt kun livenä. Mitä vähemmän itsestäsi paljastat netissä sen parempi.

Vierailija
13/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole rikos, mutta miksi pelotela toista turhan päiten? Jos tää kyseinen tyyppi ois vastannu, et oon se ja se, nähtiin silloin ja silloin, ois kiva nähdä, niin mikä ettei! Mutta ei antanut mitään vastausta, vaan jätti pahaenteisen tunteen..Nyt pelottaa, et kukahan tuttu tää on ollut, onko joku vanha ex jolla jotain hampaankolossa vai miksi haluaa tuolleen pelotella!

AP

Se on joku sun duunista ja tietty joku päivä sun ilmo lähtee ryhmämeilinä koko firmalle?

Vierailija
14/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Oliko sulla jotain kakkaleikki juttuja minkä vuoksi oli noloa?

Vierailija
15/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu just ihasteli bonganneensa entisen heilansa deittisivustolta. Sattumaako?

Vierailija
16/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan huomaa mun pointtia! Siis tää oli eka viesti minkä luin, ja heti mut tunnistetiin. Loin profiilin, kävin vessassa ja röökillä, tulin takas ja näin et postilootassa oli jotain 24 viestiä. Klikkasin ekan auki ja siinä luki mun nimi! Keskityin siihen, koitin kysellä et kuka oot, ja tuli ahdistunut oli. Kun en saanut vastausta, poistin koko paskan enkä edes lukenut niitä muita.....

Vierailija
17/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä :D onkohan tää nyt joku ikäkysymys, kuinka vanhoja olette?

En näe minkäänlaista ongelma, jos joku mut nettideiteillä tunnistaa. Mikäli vanhatuttu ottais yhteyttä pitäisin sitä vaan hyvänä juttuna. Siltoja en käsittääkseni mihinkään poltellu ja vihamiehiä/naisia ei pitäis löytyy nii mua pelota ainakaan. Ja kyllähän Tinderissä tuttuja naamoja näkyy tuon tuosta.

- m30

Vierailija
18/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä monille tuttu juttu, ei mulle. Miksi tää tyyppi sitten ei halunnut paljastaa itseään?

AP

ps. ei mitään kakkaleikkejä :D

Vierailija
19/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet profiilit näkyy siellä heti kaikille. Odottakaa pari päivää ennenkuin täytätte profiilinne.

Vierailija
20/23 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä :D onkohan tää nyt joku ikäkysymys, kuinka vanhoja olette?

En näe minkäänlaista ongelma, jos joku mut nettideiteillä tunnistaa. Mikäli vanhatuttu ottais yhteyttä pitäisin sitä vaan hyvänä juttuna. Siltoja en käsittääkseni mihinkään poltellu ja vihamiehiä/naisia ei pitäis löytyy nii mua pelota ainakaan. Ja kyllähän Tinderissä tuttuja naamoja näkyy tuon tuosta.

- m30

Ei ikäkysymys vaan koulutus- tai ammattikysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi