Vierailija

Kuvassa näkyy paljasta pintaa, toisin kuin Teri Niitin instaan laittamassa raivon aikaan saamassa kuvassa?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001186184.html

Nukkuvan yläosattoman miehen kuvien jakaminen on ok ?

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä se paljas pinta on?

Kainalo ja käsivarsi. Joita ei edes Terin kuvassa näkynyt. Salakuvaaminen on mielestäsi ok ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mistäs tiedät että Sieppi ei ole Roopelta kysynyt lupaa kuvan julkaisemiselle?

Nukkuvan ihmisen kuva on mielestäsi ok ?

Vierailija

Minkähänlainen raivo olisi mammoilla päällä, jos Roope olisi kuvannut nukkuvaa Saraa instaansa?

Kaksoisstandardit ja rusinat pullasta. Kiitos feministit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistäs tiedät että Sieppi ei ole Roopelta kysynyt lupaa kuvan julkaisemiselle?

Todellakin on ok jos sen julkaisemiseen on kuvassa olevalta lupa. Ei mua ainakaan haittaa jos mun mies musta ottaa kuvan kun nukun kunhan ei sitä levittele eteenpäin ilman mun lupaa.
Kyllä täällä taas saadaan tehtyä ongelma ihan mitättömästä asiasta.

Vierailija

Kirurgit saa leikellä elämänsä aikana satoja ihmisiä, mutta jos mä menisin kadulle heilumaan skalpellin kanssa, joutuisin putkaan. Missä oikeus???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Todellakin on ok jos sen julkaisemiseen on kuvassa olevalta lupa. Ei mua ainakaan haittaa jos mun mies musta ottaa kuvan kun nukun kunhan ei sitä levittele eteenpäin ilman mun lupaa.
Kyllä täällä taas saadaan tehtyä ongelma ihan mitättömästä asiasta.

Kuten Teri Niitin tapauksessa?

Mikä antaa mielestäsi oikeuden kvuvata nukkuvaa miestä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taktikointia. Sara sai taas kuittailua lätkämiehistä. Piti julkaista kuva Roopesta ettei joutuisi taas ivan kohteeksi.

Mistä sä edes puhut? Ja nainen saa käyttää siis mielestäsi miehiä omaa etua ajaakseen?

Ai niin, niinhän te teette joka päivä. Oravannahka ja mammutinliha-ajoista alkaen.

Ihanaa vastuunottoa omasta elämästä. Vai pelkkää hyväksikäyttöä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juu, nukkuvaa ihmistä on silti kuvattu. Sopiiko tämä siis palstamammoille?

Vierailija

Juridisesti Sara on syyllistynyt jopa pahempaan rikokseen kuin Axl Smith. Hän ei pelkästään kuvannut salaa vaan myös julkisti kuvan.

Vierailija

Kuka ihme täällä nyt vetää hernettä nekkuun jostain Salmisen kuvasta? On todennäköisesti kysytty lupa julkaisemiseen. Tyhmää provoilua taas.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat