Vierailija

Naapuri oli jättänyt lapun, että meiltä kuuluu seksiääniä heille ja että meidän pitäisi lopettaa, koska heidän lapset häiriintyy tästä. Ei siis harrasteta kovaäänistä seksiä yörauhan aikaan eikä muutenkaan mitään orgioita pidetä. Ehkä 3-4 kertaa viikossa kello 18-21 välillä harrastetaan ja se saattaa toki kuulua naapuriin. Meillekin kuuluu heidän lasten leikit eli uskoisin, että äänieristys ei ole tässä talossa kaikkien paras.

Sivut

Kommentit (282)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

"Aaaaaaaaaaaaaaaaah, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih, OOOOOOOOOOOOOOOOH, AH-AH-AH-AH, ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!"

Suosittelen uuden asunnon etsimistä, koska tuollaista on oikeasti kaameaa kuunnella. Etenkin, kun sängyn pääty hakkaa seinään tasaisin väliajoin.

t. Toinen naapuri

Vierailija

Saattaahan se olla vanhemmille hakala paikka selittää kun lapset ihmettelee eikä se ole ollenkaan mukavaa kuunneltavaa muutenkaan, normaalin elämisen ääniä silti eli saa kuulua. Toki voisi yrittää olla hiljempaa ihan vain naapurin mieliksi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis suosittelet tuolle naapurin perheelle uuden asunnon etsimistä?

Tulkitse vaikka niin. :D

PS Ei se mies NIIN hyvä ole. 

Vierailija

Seksiä saa kyllä harrastaa ihan vapaasti eikä siihen voi puuttua, jos volyymitasot pysyy normeissa. Mutta onko se sit kiva miettiä, että naapurin lapset kuuntelee teitä? Mulle ainakin tulis vähän kiusaantunut olo. Soittakaa musiikkia tms? Tai jos kiljut kuin syöttöporsas niin rajoita vähän

Samaa epäilen että naapurit kuulee kaikki seksin äänet kun Naiseni on kova voihkimaan aika lujaa ääneen. Joudun välillä pistää käden suun eteen että saa purra kädestä 😁

No more Mr Nice guy

Vierailija

En kilju kuin syöttöporsas :D en usko että ollaan normaalia kovaäänisempiä edes. Mun kysymys kuuluu oikeastaan, että onko sillä merkitystä mitä melua naapurista kuuluu ts. Voiko tietyn melun kieltää vaikka isännöitsijä?
Ap

Vierailija

On kyllä ärsyttävää kuunnella toisten naimista. Mun naapurit kans nai kovaäänisesti, varsinki nainen kirkuu ihan kunnolla. Ja sitten se sänky kans natisee ja hakkaa seinään. Tosi kiva herätä tähän keskellä yötä. Tekisin valituksen, mutta en ole 100% varma mistä asunnosta ääni tulee.

Vierailija

Lapset oppivat tuosta mm. Leikkimään paritusleikkejä pihalla, huutelemaan häiriintyneen naisen häirintöjä muille, hieromaan pihalla alapäätään luulleen leikiksi, jotkut vanhemmat jopa tukevat lapsensa häirintää mainitun takia.

Vierailija

Tavallisia elämisen ääniä pitää sietää kerrostalossa, mutta yöhiljaisuuden aikana äänekästä toimintaa pitää välttää. Suihkussakäynti on kait sallittua, mutta imurointi varmaankaan ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas näitä "ei vaan pysty oleen hiljaa" näyttelijöitä.

En ole ketjun aloittaja, mutta samaistun. Mä EN yksinkertaisesti PYSTY olemaan hiljaa orgasmin lähestyessä ja sen hetkellä. Koittanut olen hillitä, ei vaan onnistu. Tyynyllä yritän joskus vaimentaa mut mies taas ei tykkää siitä, kun haluaa nähdä kasvoni sillä hetkellä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat