Vierailija

Olen 13 vuotias tyttö ja haluaisin stringit sillä kaikilla kavereillanikin on. Minä ja äiti ei kauheesti ikinä keskustella näistä asioista joten en tiedä miten asiaa kysyisin.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No jos oot oikeesti 13-vuotias niin etkö sä voi käydä kaupasta ostamassa niitä stringejä ihan itse. Tuon ikäiset tytöt taitaa muutenkin jo pestä pyykkinsä aivan itse, tai ainakin toivon niin...

Vierailija

Jouni 50-vee verkkosukissa taasko? No käy kaupassa ostamassa itelles stringit ja muutama mansikkasidukka, niin sitten voit omassa kämpässäsi toteuttaa sitä tyttöpuoltasi ihan kaikessa rauhassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten kertoa haluavansa stringit? Olen 13 vuotias tyttö ja haluaisin stringit sillä kaikilla kavereillanikin on. Minä ja äiti ei kauheesti ikinä keskustella näistä asioista joten en tiedä miten asiaa kysyisin.

Oisko vaikka silleen että sanoisit äidillesi näin: minä haluan stringit. Äitisi voi sitten päättää että ostaako sinulle stringejä vai "joudutko" ostamaan niitä omilla rahoillasi, mikäli sinulla omaa rahaa on. (Tai antaako äitisi käyttää stringejä, se on myös yksi juttu.)

Vierailija

Lisään vielä että en ota nyt kantaa siihen, onko aloittaja oikeasti 13 vai 50 ja onko hän nainen vai mies, mutta jos äidiltä pitää kysyä saako stringit, niin silloin se vaan pitää kysyä äidiltä.

Vierailija

Mä haluisim stringit nyt ja en viitti sanoo äidille siitä koska mulla on isosisko joka rupes käyttämään niitä vasta 13 vuotiaana ja itse oon vasta 12

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat