Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset ovat totaalinen turn off...

Vierailija
24.05.2016 |

Hyi hitto, amazoni. Pienet, sirot naiset ovat seksikkäitä ja suloisia. Itse olen 186cm eikä mikään voita n. 160cm pitkiä sulottaria. Harmi että usein pitkät naiset yrittävät tunkea seuraani.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, amazoni. Pienet, sirot naiset ovat seksikkäitä ja suloisia. Itse olen 186cm eikä mikään voita n. 160cm pitkiä sulottaria. Harmi että usein pitkät naiset yrittävät tunkea seuraani.

Kummallista. Olen täsmälleen samanmittainen kanssasi ja tuntuu siltä että seuraani haluavat vain ne pienet ja sirot naiset.

Oon 165cm ja erittäin kiinnostunut miehistä jotka on +185cm..varsinkin jos löytyy vahvuutta..mä ainakin haluan tuntea voimakkaat kädet ympärilläni. Ja kyllähän se mukava on syliinkin istahtaa;)

Vierailija
22/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, kyllä pitkät naiset on komeita ja suihkussakin pystyy vetämään pystypanot, lyhyiden akkojen kanssa pitää olla jotain virityksiä tai kyykyssä pykälässä huutaa reidet ja polvet kostoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Olen täsmälleen samanmittainen kanssasi ja tuntuu siltä että seuraani haluavat vain ne pienet ja sirot naiset.

Oon 165cm ja erittäin kiinnostunut miehistä jotka on +185cm..varsinkin jos löytyy vahvuutta..mä ainakin haluan tuntea voimakkaat kädet ympärilläni. Ja kyllähän se mukava on syliinkin istahtaa;)

Ison kaluni päälle istahtaisit ja tuntisit vahvat kourat pyllysi ympärillä? ;)

Vierailija
24/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 3 senttiä pidempi, ja minun seuraani tuppaa noita kääpiömiehiä yllin kyllin. Harmittaa että kun minulla on vaatimuksena itselläni että mies olisi vähintään 180 cm ja joudun pitkistä miehistä kilpailemaan 150 senttisten keijujen kanssa.

Vierailija
25/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyhmät miehet. Siis yök.

Vierailija
26/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ajattelen aina noinkin pitkän miehen nähdessäni lyhyen naisen kanssa, että miehessä täytyy olla jotain vikaa, kun ei ole saanut oman tasoistaan naista. Samoin ajattelen, jos pariskunnalla on suuri painoero tai toinen on ruma ja tyylitön ja toinen taas komea/tyylikäs. Joo, ei voi mitään.

Vierailija
27/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin..mitäpä sitä valehtelemaankaan ;)

Vierailija
28/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun lukemisesta tuli mieleen paikallisen absin hiton hyvän näköinen pirkko, n:175cm pitkä, C-D kuppi , sen haarojen välissä kun hieroisi kullia, hyväilisi rintoja ja se hieman työntäisi persettä taaksepäin notkistaen selkää käskien tulla sisään.

Toiveajattelua tällaiselta setämieheltä kenestä yksikään nainen ei kiinnostu.

T.M181cm

Vierailija
29/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin..mitäpä sitä valehtelemaankaan ;)

Mitäpä sitä. ;)

Vierailija
30/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kukin tietenkin tykkää mistä tykkää mutta sille pituudelle ei itse voi mitään. Pituus kun riippuu lähinnä geeneistä.

Ehkä vähän turhaa tulla tänne valittamaan, kun asialle et voi etkä koskaan tule voimaankaan yhtään mitään.

Ihmisten keskipituus on kasvussa, joten tulevaisuudessa pitkiä ihmisiä tulee olemaan nykyistä enemmän.

Olen 183 cm pitkä.

Vierailija
31/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lyhyt nainen joka on kateellinen pitkille naisille 😂😂 onko exäsi nykyinen kenties pitkä? ;) tai ihastuksesi tyttöystävä

Vierailija
32/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Luontoäidin sormet pelissä? Ei selity kulttuurivihavhteilla sirojen naisten viehättävyys.

Leveä lantio (ei löydy tästä maasta), muhkea takamus (ei löydy tästä maasta), nuorekkaat kasvot ja lyhyehkö pituus (alle 170 cm) ovat universaaleja piirteitä, jotka miehiä viehättää. Niin, ja alle 30 vuoden ikä.

Näillä eväillä syntyy mukuloita, joita voi muutkin kuin oma äiti  katsoa.

Lattaperseiset, kapealanteiset  amatsooni-suomimammat voisivat tehdä kaikille palveluksen ja poistattaa kohtunsa.

Vierailija
33/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aika törkeästi sanottu :(

Vierailija
34/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yökerhossa ja tanssilavalla ihan pöytäni vieressä tanssi hitaita ehkä 2 metrinen suomipoika aasialaistytön kanssa pituuseroa parilla oli yli puolimetriä.

Tyttö oli vielä tavallistakin sirompi. Painoin saman verran itse kai alakoulun alussa.

Pöytäseuraliseni huusi miehelle "hei älä riko sitä", multa tuli siiderit nenästä, mutta eniten nauroi tuon aasialaistytön yhtä pieni kaveri/sisko viereisessä pöydässä.

Vierailija
35/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yhyy. Joku säälittävä hyypiö ei tykkää musta, kun oon muka liian pitkä. Hei iha oikeesti. Miksi sen pitäis vaikuttaa meidän pitkien elämään, ettet tykkää pitkistä naisista?

N180cm

Vierailija
36/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista että alle 160 senttiset naiset kehtaavat haukkua 180 senttisiä miehiä "lyhyiksi".

Vierailija
37/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm eikä kukaan ole koskaan siitä mitään negatiivista sanonut. Kaverit kadehtii pitkiä sääriä ja miehiltä kerään katseita, koska olen kuulemma "näyttävä nainen". Seisoin suorana ja ryhdikkäänä, ylpeänä "pituudestani"( mielestäni en ole erityisen pitkä, vaikkakin pidempi kuin suurin osa naisista. Onhan niitä 180+senttisiäkin naisia).

Vierailija
38/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomisia nämä pituusaloitukset. Tämäkin keskustelu varmaan päättyy taas siihen, kun ap ja ap:n sivupersoona jankkaavat keskenään.

Vierailija
39/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tällä kertaa iänikuiset vaimosadut ovat pannassa ja kokeillaan NOKKELAA pitkä nainen -juttua. Aina pitää kokeilla jotain :'D Harmi, että olet jutuissasi aina liian läpinäkyvä ja jätät nokkelat provosi aivan liian lyhyiksi ja ytimekkäiksi.

Vierailija
40/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Täytyypä hakea moottorisaha. Äkkiä saa pari senttiä pois ja AP:kin voi olla tyytyväinen. t. pitkä nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi