Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko ällöttävää tietää, että esim. psykologinne on masturboinut juuri ennen tapaamistasi?

Vierailija
24.05.2016 |

En tarkoita, että olisi siis sinusta fantasioinut vaan olisi ylipäätään kotona viimeiseksi masturboinut ennen kuin lähtee töihin. Mitä ajattelisit jos näin tekisi esim. kirjastontäti, opettaja, hieroja, gynekologi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me ollaan seksuaalisia ihmisiä. En mieti tuollaisia :D

Väärin. A-seksuaalit eivät ole seksuaalisia.

Vierailija
22/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme moraalikato kun joku sormettaminen tai vaikka nussiminen nähdään yhtä joviaalina juttuna kuin vaikkapa käsienpesu vessakäynnin jälkeen. No mitäs tuosta. Itse en sellaista psykologia kauaa katselisi jonka ammattietiikka olisi sillä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ongelma on omassa päässä jos muiden yksityiset, luonnolliset asiat ja toimitukset häiritsee.

Vähän sama, kuin jos kokisi ällönä sen, että ihmiset ylipäätään harrastavat seksiä.

Asiat ovat olemassa, niitä ei vain tarvitse ajatella, eikä niistä kannata häiriintyä

Vierailija
24/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme moraalikato kun joku sormettaminen tai vaikka nussiminen nähdään yhtä joviaalina juttuna kuin vaikkapa käsienpesu vessakäynnin jälkeen. No mitäs tuosta. Itse en sellaista psykologia kauaa katselisi jonka ammattietiikka olisi sillä tasolla.

Öh, mitenköhän itsetyydytys on epämoraalista tai ammattietiikan vastaista?

Vierailija
25/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboiminen ei haittaa kyllä minua, mutta esim. mainittu vessassa käyminen, tai syöminen kyllä. Tuollaiset asiat on syytä hoittaa yöllä kotona väh. 5 tuntia ennemmin kun tapaa muita ihmisiä. Kerran jouduin soittamaan itselleni saikkua, koska olin aamulla joutunut käymään WC:ssä, ja työvuoro olisi alkanut 2h päästä.

Syöminen tai vessakäynti tulisi hoitaa kotona vähintään 5 tuntia ennen kuin tapaa muita ihmisiä? Kykenetkö ylipäätään koskaan töihin?

Vierailija
26/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että käyt terapiassa, jos oikeasti mietit tollasia juttuja.

Vierailija
27/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masturboiminen ei haittaa kyllä minua, mutta esim. mainittu vessassa käyminen, tai syöminen kyllä. Tuollaiset asiat on syytä hoittaa yöllä kotona väh. 5 tuntia ennemmin kun tapaa muita ihmisiä. Kerran jouduin soittamaan itselleni saikkua, koska olin aamulla joutunut käymään WC:ssä, ja työvuoro olisi alkanut 2h päästä.

Syöminen tai vessakäynti tulisi hoitaa kotona vähintään 5 tuntia ennen kuin tapaa muita ihmisiä? Kykenetkö ylipäätään koskaan töihin?

Luulen että kyseessä oli sarkasmi. :D

Vierailija
28/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mittää vikaa. Ite kuitenki oot himo runkkari ja syytät muita

Vierailija
29/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, mitenköhän itsetyydytys on epämoraalista tai ammattietiikan vastaista?

Ja ennen kaikkea: mistä se asiakas edes saisi tuon asian tietää? Lukeeko se psykologin t-paidassa muka? :)

Vierailija
30/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykologi ja en tosiaankaan vedä käteen ennen töihin menoa. Aamulla on sen verran tiukka minuuttiaikataulu, että saa nukkua 3,5 minuuttia pidempään.

Muutenkin mukavampaa varata siihen kunnolla aikaa illalla.

Vierailija
31/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön tällä hetkellä. Osittain juuri ko. syiden takia.

Vierailija
32/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v*ttu teitä suurinta osaa oikein vaivaa? :o

Asiallinen kysymys. Täällä kyllä kirjoittelee monia ihmisiä, joilta puuttuu vain diagnoosi. Sitten, kumma kyllä, kaikki on sen yhden joensuulaisen hörhön kimpussa lällättämässä, vaikka omassa pöntössä lepakot törmäilee seiniin.

Vierailija
33/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön tällä hetkellä. Osittain juuri ko. syiden takia.

Ymmärrän.

Kun verensokerin ylläpitämiseksi olisi hyvä syödä jotain muutaman tunnin välein, eipä tuossa tilanteessa paljon töihin kykene.