Olisiko ällöttävää tietää, että esim. psykologinne on masturboinut juuri ennen tapaamistasi?
En tarkoita, että olisi siis sinusta fantasioinut vaan olisi ylipäätään kotona viimeiseksi masturboinut ennen kuin lähtee töihin. Mitä ajattelisit jos näin tekisi esim. kirjastontäti, opettaja, hieroja, gynekologi?
Kommentit (33)
Ihme moraalikato kun joku sormettaminen tai vaikka nussiminen nähdään yhtä joviaalina juttuna kuin vaikkapa käsienpesu vessakäynnin jälkeen. No mitäs tuosta. Itse en sellaista psykologia kauaa katselisi jonka ammattietiikka olisi sillä tasolla.
Kyllä se ongelma on omassa päässä jos muiden yksityiset, luonnolliset asiat ja toimitukset häiritsee.
Vähän sama, kuin jos kokisi ällönä sen, että ihmiset ylipäätään harrastavat seksiä.
Asiat ovat olemassa, niitä ei vain tarvitse ajatella, eikä niistä kannata häiriintyä
Vierailija kirjoitti:
Ihme moraalikato kun joku sormettaminen tai vaikka nussiminen nähdään yhtä joviaalina juttuna kuin vaikkapa käsienpesu vessakäynnin jälkeen. No mitäs tuosta. Itse en sellaista psykologia kauaa katselisi jonka ammattietiikka olisi sillä tasolla.
Öh, mitenköhän itsetyydytys on epämoraalista tai ammattietiikan vastaista?
Vierailija kirjoitti:
Masturboiminen ei haittaa kyllä minua, mutta esim. mainittu vessassa käyminen, tai syöminen kyllä. Tuollaiset asiat on syytä hoittaa yöllä kotona väh. 5 tuntia ennemmin kun tapaa muita ihmisiä. Kerran jouduin soittamaan itselleni saikkua, koska olin aamulla joutunut käymään WC:ssä, ja työvuoro olisi alkanut 2h päästä.
Syöminen tai vessakäynti tulisi hoitaa kotona vähintään 5 tuntia ennen kuin tapaa muita ihmisiä? Kykenetkö ylipäätään koskaan töihin?
En yhtään ihmettele, että käyt terapiassa, jos oikeasti mietit tollasia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masturboiminen ei haittaa kyllä minua, mutta esim. mainittu vessassa käyminen, tai syöminen kyllä. Tuollaiset asiat on syytä hoittaa yöllä kotona väh. 5 tuntia ennemmin kun tapaa muita ihmisiä. Kerran jouduin soittamaan itselleni saikkua, koska olin aamulla joutunut käymään WC:ssä, ja työvuoro olisi alkanut 2h päästä.
Syöminen tai vessakäynti tulisi hoitaa kotona vähintään 5 tuntia ennen kuin tapaa muita ihmisiä? Kykenetkö ylipäätään koskaan töihin?
Luulen että kyseessä oli sarkasmi. :D
Ei oo mittää vikaa. Ite kuitenki oot himo runkkari ja syytät muita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, mitenköhän itsetyydytys on epämoraalista tai ammattietiikan vastaista?
Ja ennen kaikkea: mistä se asiakas edes saisi tuon asian tietää? Lukeeko se psykologin t-paidassa muka? :)
Olen psykologi ja en tosiaankaan vedä käteen ennen töihin menoa. Aamulla on sen verran tiukka minuuttiaikataulu, että saa nukkua 3,5 minuuttia pidempään.
Muutenkin mukavampaa varata siihen kunnolla aikaa illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön tällä hetkellä. Osittain juuri ko. syiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v*ttu teitä suurinta osaa oikein vaivaa? :o
Asiallinen kysymys. Täällä kyllä kirjoittelee monia ihmisiä, joilta puuttuu vain diagnoosi. Sitten, kumma kyllä, kaikki on sen yhden joensuulaisen hörhön kimpussa lällättämässä, vaikka omassa pöntössä lepakot törmäilee seiniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön tällä hetkellä. Osittain juuri ko. syiden takia.
Ymmärrän.
Kun verensokerin ylläpitämiseksi olisi hyvä syödä jotain muutaman tunnin välein, eipä tuossa tilanteessa paljon töihin kykene.
Väärin. A-seksuaalit eivät ole seksuaalisia.