Minkä kosmetiikka-/hygieniatuotteen ostit viimeksi? Miksi päädyit juuri siihen tuotteeseen?
Mä ostin Erittäin hieno suomalainen hoitoaineen. Mun edellinen hoitoaine loppui ja ajattelin kokeilla tuota, olisiko hyvää. Olisin ostanut Linna- hoitoaineen, mutta se oli hyllystä loppu joten päädyin sitten tuohon Ehs- hoitoaineeseen.
Oon jo jonkun aikaa tykännyt käyttää kotimaisia ja silikonittomia tuotteita. Edellinen hoitoaine oli XZ- merkkinen ja nyt kun se loppui, päätin testata toista kotimaista merkkiä. 🤗
Kommentit (26)
Libressen siteitä Tokmannilta, kun olivat alennuksessa ja kuukuppi on hukassa :O
Bio-Oilin. Muuta kasvovoidetta en enää käytäkään kun löysin tuon.
The body shopin argan oil käsivoiteen, testasin siellä liikkeessä ja se kosteutti tosi hyvin ja kuivui supernopeasti. Tuoksu oli kans kiva.
Garnierin hiusnaamion. Joku sellainen oliivi. Oliivinvihreä purnukka. Kampaajani käski ostaa hiusnaamion kun hiuksiani vaalennettiin, eikä minulla ole varaa ostaa laatua kampaamosta, niin päädyin 4€ Garnieriin.
Emotionin vkl-alennuksissa tuli käytyä, ostin kesäksi uusia meikkejä; aurinkopuuterin ja huuliöljyn, lisäksi ostin herkälle iholle tarkoitetun seerumin.
Vierailija kirjoitti:
Emotionin vkl-alennuksissa tuli käytyä, ostin kesäksi uusia meikkejä; aurinkopuuterin ja huuliöljyn, lisäksi ostin herkälle iholle tarkoitetun seerumin.
Ja se syy, miksi just nämä tuotteet: meikkituotteet olivat tuttujen ja hyväksihavaittujen merkkien uusia tuotteita ja kokeilemalla vaikuttivat hyviltä. Olin jo aiemmin kuullut näistä uusista tuotteista ja selvitellyt vähän niiden sisältöä. Seerumin ostin myyjän avustuksella, itse valitsin vaihtoehdoista mielestäni parhaan.
Mä ostin Avonin primerin silmämeikille. Ja ostin siksi, kun kaverillani on se käytössä ja hehkutti sitä. Toimii myös mulla hyvin. Enää ei ole silmämeikit vakoon paenneina :D. Ja oli myös kukkaroystävällinen tuote.
Ostin Cliniquen Almost powder make-up -meikkipuuterin ja saman merkin All about eyes -silmänympärysvoiteen. Olen käyttänyt noita tuotteita jo monta vuotta, ja ne sopii mulle tosi hyvin.
Nivean puhdistusmaito. Ostin edullisen hinnan vuoksi, ja koska pidän merkkiä kuitenkin parempana kuin joku kaupan oma halpismerkki. Satsaan meikeissä ja kasvorasvoissa laatuun, mutta kasvojen puhdistuksessa käytän yl. herbinaa. Nyt sitä ei ollut.
Kuorintahanskan ja lumenen silmänympärysvoiteen.
Vierailija kirjoitti:
Rainbow kasvojenpuhdistusaineen..Joku täällä jossain ketjussa kehui sitä :D
Hei! Mä ostin ihan saman. Mun luottotuote, mä en muuta ostakkaan. Laatu ja hinta kohtaavat tässä tuotteessa. 🤗
Bellavita -voidetta. Paras ihovoide mihin vain iholle. Itse käytän kasvoille.
Lidlin 10% ureaa sisältävän jalkavoiteen. (Mitähän pissaa siinä muuten on käytetty...?) Tilaan yleensä jalkavoiteen eräästä nettikaupasta, mutta nyt en halunnut maksaa postimaksuja, yli 50 eurosta saisi ilmaisen toimituksen mutta nyt ei ole muuta tarvetta.
Lidlin BB-voiteen. En ole ikinä ostanut mitään kosmetiikkaa sieltä, mutta eilen satuin tuon huomaamaan ja kun hintakin oli alle 4e niin ajattelin, että ei ole iso menetys jos onkin huonoa. En ole vielä testannut.
Biothermin kasvojenpuhdistusvoidetta ja vuokkosten pikkuhousunsunsuojia säästöpakkauksen koska olivat tarjouksessa.
Ostin eilen Diorin silmanrajauskynan 15 e ja Sephoran kulmakynan 9,90 e. Tanaan testasin molempia. Hyvilta tuntuvat. Halusin molemmat vedenkestavina, rajauskynan ruskean ja pehmean, kulmakynan harmaasavyisen ja ohutta viivaa vetavan. Kaikki toteutui noissa.
Hieno suomalainen koivushamppoo ei kutita mun päätä
Lidln kasvopyyhkeitä vai mitä meikinpoistopyyhkeitä onkaan, parhaita ikinä ja hinta 0,75€ tai 0,79€ :D Ois pitänyt ostaa enemmänkin varastoon. Ne on ihan parhaita!
Jotain suolasaippuaa ostin hetken mielijohteesta. Annoin mun tytölle, jolla on pahasti atooppinen iho, ja hän tykkää siitä kovasti. Iho tulee sillä kuulemma tosi pehmeäksi.
Rainbow kasvojenpuhdistusaineen..Joku täällä jossain ketjussa kehui sitä :D