Mikä siinä on, että kun tietokoneelta ostaa liput, niin saa maksettua pankkitunnareilla. No minulla on kone huollossa ja käytän kännykkää kaikkeen nettitoimintaan tällä hetkellä.

Heitän kohta tän kännykän seinään, koska olen lähes tunnin tapellut typerän vr-mobiilin kanssa. Pyöritellyt ja etsinyt tietoa ja ei, mistään en löydä maksuvaihtoehdoksi verkkopankkia. Vain luottokorttimaksut! Ei mulla ole mitään luottokorttia, kun en ole saanut kyseistä maksuvälinettä. ÄRRRRRSYTTÄÄ 😣

Kommentit (4)

Vierailija

Juu ei siellä voi maksaa kuin kortilla, tietty Electron käy myös maksuvälineenä. Itselläni on VR boikotissa enkä ole vuoteen käyttänyt, mutta näin vuosi sitten.

Vierailija

Et pysty maksamaan pankkitunnuksilla, mutta pystyt kyllä maksamaan muuten kuin luotolla niin, että jos sulla on Credit/debit-kortti, otatkin siihen numerosarjaksi sen kortin takapuolella alareunassa olevan pienen numerosarjan ja 3-numeroisen koodin, et sitä kortin etupuolelle painettua isoa numerosarjaa joka on luottokortin numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Anteeksi karkeuteni, mutta menen sit vittu onnibussilla, jos on noin vaikeeta. En halua pelleillä korttinuneroiden kanssa, koska se ei ole ennenkään onnistunut. Sain aikoinani pankista lapun, kuinka helppoa electronilla on maksaa nettiostoksia, niin eipä vaan ole ollut.

No säästänpä 5+€

Vierailija

Mä käytän harvoin junaa ja kerran koitin maksaa kännykällä ja tosiaan vaati luottokorttitietoja - ei kiitos! Onneksi asemalla on vielä automaatti. Jos lopettavat automaatit niin minä lopetan kokonaan junan käytön.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat